עבור לתוכן

מחשב נייד מארה"ב - סוללה וכבל + (סוג של) פתרון

Featured Replies

פורסם

תבדוק כמה % הוא מאבד ב 24 שעות .

תטעין ל 100%  תמתין קצת , תכבה כאשר טעון . 

תדליק אחרי 24 שעות  ללא ספק כח .

  • תגובות 81
  • צפיות 11.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר
ציטוט של QttP

יכול להיות שהפריקה המואצת של הסוללה כשהמחשב כבוי תלויה בהגדרות של רכיבים אחרים במחשב ולא בסוללה עצמה. למשל - אם רכיב מסוים נשאר במצב שצורך חשמל מסוים בשביל לתמוך בWAKE וכדומה.

 

מעניין, מה לבדוק וכיצד לעשות זאת, כדי לנטרל זאת?

פורסם
  • מחבר
ציטוט של yoavke

תבדוק כמה % הוא מאבד ב 24 שעות .

תטעין ל 100%  תמתין קצת , תכבה כאשר טעון . 

תדליק אחרי 24 שעות  ללא ספק כח .

 

בדקתי זאת, כלום.

הטענתי ל 100%, כיביתי, המתנתי 24 שעות, הדלקתי, נשאר על 100%.

 

פורסם

אם הסוללה התרוקנה לגמרי, משמע שהמחשב לא באמת התכבה!

יכול להיות בעיה בדרייברים.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Jabberwock

אם הסוללה התרוקנה לגמרי, משמע שהמחשב לא באמת התכבה!

יכול להיות בעיה בדרייברים.

 

המחשב היה כבוי לחלוטין, בוודאות.

רכשתי 2 לפטופים זהים, ומלכתחילה שמתי לב שאחד נפרק הרבה יותר מהר מהשני (כאשר הם מאוחסנים כבויים למספר שבועות ללא שימוש).

פורסם
ציטוט של Ben Gordon

מלכתחילה שמתי לב שאחד נפרק הרבה יותר מהר מהשני

אוקיי יש דרך לבדוק את מצב הסוללה. למשל בתוכנה AIDA64 ניתן לראות קיבולת אמיתית. הייתי מנסה לבדוק האם יש ליצרן תוכנה דומה שבודקת.

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Jabberwock

אוקיי יש דרך לבדוק את מצב הסוללה. למשל בתוכנה AIDA64 ניתן לראות קיבולת אמיתית. הייתי מנסה לבדוק האם יש ליצרן תוכנה דומה שבודקת.

 

 

נציג התמיכה של HP הריץ (בעזרתי) כלי דיאגנוסטיקה דרך ה BIOS של הלפטופ,

בכלי הדיאגנוסטיקה אפשר לבדוק רכיבים שונים, הרצנו בדיקה על הסוללה והתוצאה היתה שהסוללה תקינה.

 

פורסם

כמה פעמים הטענת את הסוללה? אני משער שאם אין מספיק מחזורי טעינה אי־אפשר לדעת את מצב הסוללה.

לכן רוקן את הסוללה לגמרי עד 0% והטען מיד ל-100%. אחרי זה בדוק שוב בתוכנה.

אם לא עוזר, שלח להם לבדיקה.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Jabberwock

כמה פעמים הטענת את הסוללה? אני משער שאם אין מספיק מחזורי טעינה אי־אפשר לדעת את מצב הסוללה.

לכן רוקן את הסוללה לגמרי עד 0% והטען מיד ל-100%. אחרי זה בדוק שוב בתוכנה.

אם לא עוזר, שלח להם לבדיקה.

 

לפני שבדקתי את התקלה הטענתי רק פעם או פעמיים,

אבל בהתאם להמלצה של טכנאי HP, ביצעתי הטענה ל 100%, פריקה ל 0% (עד שהלפטופ כבה לבד), הטענה ל 100%, פריקה שוב ל 0% והטענה ל 100%.

אני אעקוב אחרי הלפטופ בימים הקרובים ואראה האם הסוללה נפרקת עם הזמן ובאיזה קצב,

אבל גם אם יש תקלה, זה לא קורה בבת אחת, בטח לוקח לפחות שבוע/שבועיים עד שהסוללה תרד לרמה שזה יראה מוזר,

אבל HP לא יחזיקו את הלפטופ אצלם שבועיים, אלא יחזירו לי אותו לאחר יומיים ויגידו שהכל תקין.

 

יש בכלל טעם לשלוח אותו ל HP?

יש משהו שאני יכול לעשות בעצמי?

פורסם

משעמם לכם ?

מחפשים בעיות בכח ?

לא כל כך הבנתי מה בדיוק הבעיה.

אם יש חשד לתקלה בנייד, במקום לעשות לו טירונות הטענוה / פריקה

תשתמש בו בצורה רגילה ותראה מה קורה.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של A-10

משעמם לכם ?

מחפשים בעיות בכח ?

לא כל כך הבנתי מה בדיוק הבעיה.

אם יש חשד לתקלה בנייד, במקום לעשות לו טירונות הטענוה / פריקה

תשתמש בו בצורה רגילה ותראה מה קורה.

 

בשימוש רגיל לא תהיה בעיה.

כנראה שכן יש בעיה כאשר המכשיר נשאר סגור לתקופה ארוכה (לעומת הלפטופ התאום שלו, שאצלו זה לא קורה),

ואם זו אכן בעיה, אני מעדיף לטפל בה כעת, כאשר הלפטופ במסגרת האחריות.

השאלה היא כיצד נכון להמשיך מכאן, לאור מה שכתבתי בהודעתי הקודמת.

פורסם

די ענית לעצמך.

ספק רב אם תתגלה בעיה שתצריך החלפה.

מנגד, קח בחשבון ששום מעבדה, גם של החברה עצמה

לא משתווה למפעל יצור.

אני אומר, שלפעמים, הנייד חוזר יותר גרוע ממה שנשלח.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של A-10

די ענית לעצמך.

ספק רב אם תתגלה בעיה שתצריך החלפה.

מנגד, קח בחשבון ששום מעבדה, גם של החברה עצמה

לא משתווה למפעל יצור.

אני אומר, שלפעמים, הנייד חוזר יותר גרוע ממה שנשלח.

 

אז העובדה שקיבלתי 2 לפטופים זהים, אחד מהם נפרק בקצב רגיל והשני הרבה יותר מהר (כאשר הם לא בשימוש),

זה לא קריטי? להתעלם ולא לנצל את האחריות כדי לקבל לפטופ ללא תקלות?

פורסם

אני בכלל לא בטוח שיש תקלה ( לפחות ממה שהבנתי ).

אם הסוללה נגמרת נניח לאחר  ימים ללא שימוש בנייד החשוד כתקול

בעוד שבנייד השני יורד רק 5 אחוז מהקיבולת, אז ברור שיש לך קייס

לפנות ל - HP.

אם זה לא המצב בכללותו, אלה לאחר חודש חלה פריקה של הסוללה...

זה נראה לי יותר בעייתי כמקרה שייפתר ע"י החברה\ אבל זה כבר לשיקולך.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של A-10

אני בכלל לא בטוח שיש תקלה ( לפחות ממה שהבנתי ).

אם הסוללה נגמרת נניח לאחר  ימים ללא שימוש בנייד החשוד כתקול

בעוד שבנייד השני יורד רק 5 אחוז מהקיבולת, אז ברור שיש לך קייס

לפנות ל - HP.

אם זה לא המצב בכללותו, אלה לאחר חודש חלה פריקה של הסוללה...

זה נראה לי יותר בעייתי כמקרה שייפתר ע"י החברה\ אבל זה כבר לשיקולך.

 

2 לפטופים חדשים וזהים לחלוטין שנרכשו באותו הזמן עם אותו תאריך ייצור (בערך).

שני הלפטופים טעונים ב 100%, כיביתי לחלוטין את שני הלפטופים, הדלקתי לאחר כחודש,

לפטופ אחד ירד ל 75% והשני ל 0%.

אני לא יודע אם פריקה ל 0% לקחה שבוע או חודש, אנסה לבדוק.

מה דעתכם?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים