מגבר סלולרי - עזרה אני אבוד פה - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מגבר סלולרי - עזרה אני אבוד פה


rompo7
 Share

Recommended Posts

שלום לכולם,
עברתי למקום מגורים ששילוב של כיסוי אנטנות בינוניעם הרבה קירות בטון יוצר מציאות של קליטה סלולרית גרועה ביותר. מחיפושים בגוגל על פתרונות הגברה סלולרית נראה שבמשחק הזה אין הרבה שחקנים ואפשר לחלק אותם לשני סוגים - אלו שמביאים לך מעלי אקספרס מגבר ב350 שקל שאלוהים יודע מה קורה איתו, ואלו שטוענים שיש להם ציוד מאושר על ידי משרד התקשורת בעלות של כמעט 3000 שקל.

הקטע הוא ששני הסוגים של המוכרים הם קיקיוניים למדי, קטנים, לא מוכרים ולא ממש יוצרים קשר למרות פניות שלי אליהם ופגישות שאני מנסה לתאם.

ויי פיי קולינג זה לא אופציה כרגע.

האם למישהו פה יש המלצה מה לעשות?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מכיר שום הבדל בין שני הסוגים שתיארת. מדובר במוצר דיי בסיסי - מכשיר שהוא מקלט סלולרי ומשדר סלולרי. אנטנה ב-input ואנטנה ב-output. יש כמובן עוצמות שונות ותדרים שונים, אבל בסופו של דבר זה בסך הכל "מגדיל טווח".
כל שאר הסיפורים שמנסים אולי למכור לך - שינסו...

לא הבנתי עם מי ניסית ליצור קשר ולמה שמישהו יפגש איתך? תזמין ותנסה. לא מרוצה תחזיר.

 

שים לב שהמטרה של המוצרים האלה היא לשים את האנטנה של ה-input במקום שבו יש קליטה - המכשיר מגביר את האות ואז משדר אותו דרך אנטנטת ה-output בתוך הבית, כדי שתהיה קליטה איפה שעד עכשיו לא היתה. אבל אתה חייב שתהיה לך נקודה עם קליטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפנה לחברה הסלולרית שלך, יש פתרונות אפילו חינמיים - כן מגברים בחינם.

צריך לדעת למי לפנות, איך לדבר. מבחינת חוק הם מחוייבים שתיהיה לך נקודת קליטה בבית או בעיר בין אם היא טובה או גרועה.
ואתה נאיבי אם אתה חשוב שחיקויים מאלי אקספרס זה המוצרים שהם משתמשים.

נערך על-ידי andralamusya
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חושב שחברת הסלולר מחויבת לפי חוק שתהיה לך קליטה טובה בבית, והיא בטח לא תספק מגברים כשהחשבון הממוצע הוא משהו כמו 30 שקל לחודש, אבל לעניינו, גם אני סבלתי מבעייה של קליטה בבית, קניתי מחברת פלאפון בכספי הדל (שאני דרך אגב עובד שם)  סלולרי, זה מין מכשיר שמתחבר לחשמל ולרשת הביתית והוא מעביר את השיחה דרך האינטרנט למתג, מקבלים איתו קליטה מלאה אבל למרות שהמכשיר מראה שיש קליטה מלאה לא תמיד שומעים אותך ברור, לרוב כן אבל לפעמים לא, אני שמעתי מעולה את הצד השני, יכול להיות שזה תלוי באינטרנט הביתי (אני עם האינטרנט של סלקום), יש גם אנשים ספציפיים ששומעים אותם פחות טוב, אולי תלוי גם במכשיר שלהם, המכשיר עלה לי סביבות 350 שקל, ובגלל מה שציינתי אני לא משתמש בו יותר ואשמח למכור אותו לכל המעוניין, בטוח יעבוד ברשת פלאפון או רמי לוי לגבי השאר לא בטוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Eyal Gros

לא חושב שחברת הסלולר מחויבת לפי חוק שתהיה לך קליטה טובה בבית, והיא בטח לא תספק מגברים כשהחשבון הממוצע הוא משהו כמו 30 שקל לחודש, אבל לעניינו, גם אני סבלתי מבעייה של קליטה בבית, קניתי מחברת פלאפון בכספי הדל (שאני דרך אגב עובד שם)  נתב סלולרי, זה מין מכשיר שמתחבר לחשמל ולרשת הביתית והוא מעביר את השיחה דרך האינטרנט למתג, מקבלים איתו קליטה מלאה אבל למרות שהמכשיר מראה שיש קליטה מלאה לא תמיד שומעים אותך ברור, לרוב כן אבל לפעמים לא, אני שמעתי מעולה את הצד השני, יכול להיות שזה תלוי באינטרנט הביתי (אני עם האינטרנט של סלקום), יש גם אנשים ספציפיים ששומעים אותם פחות טוב, אולי תלוי גם במכשיר שלהם, המכשיר עלה לי סביבות 350 שקל, ובגלל מה שציינתי אני לא משתמש בו יותר ואשמח למכור אותו לכל המעוניין, בטוח יעבוד ברשת פלאפון או רמי לוי לגבי השאר לא בטוח.

אם אין כלל קליטה הן מחוייבות לכך לפי משרד התקשורת. כשהייתי גר תקופה בירוחם לפני קרוב לשני עשורים פניתי אליהם והביאו לי מגבר בלי שום עלות. בסיום השירות - הוא הוחזר אחרת אתה תחוייב בעלותו.
אתה צריך לפנות למשרד התקשורת או האגודה להגנת הצרכן או העירייה, הם ינפיקו לך אישור שאיתו אתה פונה לאיזו חברת תקשורת שקיימת באזור. זה כולל חתימה על מסמכים שאתה לא יכול לתבוע במידה ואתה חליתה עקב חשיפה לקרינה. והמתן שלהן מותנה במשתנים כמו כמה הקליטה חלשה, אילו תשתיות קיימות באזור, ולפעמים חברות הסלולר יעדיפו להשקיע בהנחת אנטנה נוספת אם יש ריבוי של צרכנים שמבקשים מגברים בגלל כדאות כלכלית.

זה דומה לחברת חשמל או תשתיות מים במידה ויש את כל האישורים הנלווים, לא יעלה לך שקל להנחת התשתית עד למפתן דלתך, ממפתן דלתך והלאה הדבר הוא פרטי.

נערך על-ידי andralamusya
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...