עבור לתוכן

"חווית שירות" לאחר קניית לפטופ לנובו במעבדות CPM

Featured Replies

פורסם

קניתי את הלנובו C940 ביותר מ-11 אלף שקלים כדי לכתוב עליו סיכומי הרצאות ולהריץ דברים כבדים.
מה אני אומר לכם - חרפה של אופרביליות של העט על המחשב הזה והכי גרוע - CPM האשימו אותי שם ,במעמד המסירה של הלפטופ מבדיקה, שאני אשכרה משתמש בעט לא נכון לאחר שהוצגה לטכנאי שם הבעיה בלייב ובנוסף לאחר שנשלח להם הסרטון שמראה בבירור שימוש יותר מסביר בעט על המסך (שעליו אני עדיין מחכה מהם לתשובה), וזאת לאחר שאני שנים השתמשתי ב-Surface pro.

הזוי ובזוי.

ממליץ בחום להימנע מלקנות לנובו ולהאלץ להתמודד עם החבר'ה האלה שם כמו שאני חוויתי על בשרי.

ברצוני לציין לחיוב את שירות הלקוחות של איבורי מחשבים שכן ניסו לסייע.

 

הסרטון שבו אני מדגים שימוש בסיסי בעט על המחשב:

https://vimeo.com/439009993

נערך על-ידי Ypaul123

פורסם

בהנחה שאתה לא נוגע במסך עם היד בטעות (קשה לראות בוודאות מהסרטון), אכן נראה כמו תקלה. אולי בעט, אולי במחשב. תמשיך להתעקש ויחליפו לך מה שצריך. אין סיבה שלא יעשו את זה על מחשב חדש שבאחריות.

פורסם
  • מחבר

ברור שכף היד (PALM) על המסך - זאת כל הפואנטה....

נערך על-ידי Ypaul123

פורסם

כנראה שאתה לא הראשון שנתקל בבעיה.

https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Yoga-Series-Notebooks/Yoga920-Palm-Rejection-not-working/m-p/4221324

 

https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Yoga-Series-Notebooks/Yoga-720-palm-rejection-not-working/m-p/3859946

 

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/palm-rejection-not-working-when-using-digitizer/6a65d3b3-c071-40d7-957e-2443f9aa3993

 

מכיוון שאתה שמאלי, לפי הווידאו, הפוסט האחרון בקישור טוען שזו בעיית תוכנה. נסה לכתוב בימין.

הבעיה היא הציפיה לאיכות ושירות, לאחר תשלום פרמיה גבוהה. משתתף בצערך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים