פורסם 2020 ביוני 115 שנים היי, אני כבר כמה ימים מחפש לקנות לעצמי מכשיר סלולארי חדש שמתי עין על S10+ וראיתי שבKSP יש 3 וריאציות של יבואן (2 מקבילים ו1 רשמי) האופצייה הזולה ביותר היא באחריות מובייל ישראל: https://ksp.co.il/m/uin/76326\ ניסיתי לברר היכן נמצאות נקודות השירות (הגיוני לעשות את זה לפני שקונים מוצר, לא?) באתר שלהם בעצם ניתן לקבל מידע על נקודות שירות רק אם מזינים מספר IMEI בשירות לקוחות הטלפוני של מובייל ישראל היה נציג שענה כמו רובוט (בדיוק כמו באתר-רק עם IMEI) ובלי היכולת לתת לי רציונל. לא וזהו במייל לא עונים בכלל, מעל שבוע. החלטתי לפנות ישירות לKSP וגם הם לא מועילים הרבה כי אין להם קווים נכנסים. שלחתי מייל ויום למחרת קיבלתי SMS עם לינק לאתר של היבואן הרשמי (סאני) במקום של מובייל ישראל נכון לעכשיו אני בוודאות לא קונה מוצר מהיבואן הזה, פשוט מאוד מסקרן אותי, מה הקטע שלהם? נערך 2020 ביוני 125 שנים על-ידי Epidem עדכון
פורסם 2020 ביוני 115 שנים גם אני שמתי לב לזה בבדיקת מחירים. https://ksp.co.il/?uin=100129 העניין הוא שהם נותנים גם שנתיים אחריות "שנתיים אחריות ושירות על-ידי מובייל ישראל 03-9199888"
פורסם 2020 ביוני 115 שנים מחבר בטח תלוי במכשיר. שיאומי בעצמם נותנים אחריות לשנתיים, אז אלה בטח משווים.
פורסם 2020 ביוני 115 שנים מחבר מצד אחד אני שם לב למימדים של מובייל ישראל. הם מככבים בהרבה חנויות. מצד שני בקושי יש עליהם מידע וכתבות. מצאתי את זה: https://carsforum.co.il/topic/529373-אחריות-לסמארטפון-של-quotמובייל-ישראלquot/?do=findComment&comment=4501700 בדף 2-3 בחיפוש בגוגל
פורסם 2020 ביוני 115 שנים היה לי קטע פעם עם ה-LG G4, קניתי יבואן מקביל, לא זוכר איזה. בהתחלה היה עברית במכשיר אבל אחרי עדכון תוכנה נעלמה העברית!
פורסם 2020 ביוני 115 שנים מחבר ציטוט של Jabberwock היה לי קטע פעם עם ה-LG G4, קניתי יבואן מקביל, לא זוכר איזה. בהתחלה היה עברית במכשיר אבל אחרי עדכון תוכנה נעלמה העברית! כי פעם היו מתקינים עברית על ידי APK כלשהו. לא משהו מיוחד. היום יש עברית כמעט בכל גרסא של אנדרואיד, גם אם היא לא של האיזור
פורסם 2020 ביוני 115 שנים לבסוף הזמנתי יבואן רשמי מ-KSP, איכשהו קיבלתי הנחת בזק של 100₪. יצא הבדל של 144₪.
פורסם 2020 ביוני 125 שנים מחבר יש חדשות. לבסוף קיבלתי תשובה מהשירות שלהם. ענו לי במייל! ציטוט שלום רב ותודה על פנייתך. המכשירים שנמכרים על ידי חברת מובייל בי די ישראל ובפרט הדגמים של סמסונג מקבלים אחריות לשנה/שנתייים בחברת פרטנר. לכן כדי לקבל שירות עבור המכשיר פונים לפרטנר, המכשירים מטופלים על ידי חברת הבת שלהם'' גט סל'' מחיפוש זריז בגוגל על החברה גט סל עולות לי מספר תוצאות עם ביקורות שונות מ1 עד 5 כוכבים, ומספר אתרים המקבצים הרבה תביעות. לא הייתי מתקרב בכל מקרה תהיו צרכנים נבונים, תחקרו לפני שקונים. שיהיה לכולם סופש מעולה ובלי קורונה!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.