רכישת מחשב למסחר יומי +טיפה גיימינג(יריות) - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת מחשב למסחר יומי +טיפה גיימינג(יריות)


roee94
 Share

Recommended Posts

היי חברים, אני מאוד אשמח לעזרה שלכם מכיוון שאני לא מבין הרבה בעולם המחשבים. אני מחפש לבנות מחשב  שיעזור לי לDAY TRADING שאני עובד בו כבר כבר חודשים מהבית. בנוסף בסופ"ש פה ושם אני ארצה לשחק משחקי יריות כמו ה BF V  או הCALL OF DUTY . אני לא מחפש הכי גיימינג שיש . זה יותר לעבודה במסחר יומי.
רציתי לקנות לפטופ חזק  שלMSI או משהו. אבל יש לי כבר נייד Surface Laptop 2 עם 8GB RAM.. I5אבל אני שם לב שהוא מתחמם הרבה שאני עובד. לעומת שאני רק משתמש בו לרשום דברים בWORD או דברים של או אתרים.. אני על המחשב הרבה שעות ביום בין אם זה למחקר או למסחר .
אבל חושב שאם יהיה לי מחשב נייח חזק . זה יגרום למחשב להשאר לתקופה יותר ארוכה. הייתי מעדיף נייד  כי אני טס (לא בתקופה הקורונה לצערי חחח) לפחות פעמיים בשנה לתקופה לחו"ל אבל הרגשה של 2 לפטופים נשמע מוזר חחח.
אני באמת לא מבין מה ההבדל בין 8GM ל16. ומה ההבדל בין I5 ל I7.. כי הבנתי שהדרישות למסחר יותר עדיף על מחשבים של 16 עם וI7 שלא יתחממו ויתנו תגובה מהירה יותר
מה הייתם ממליצים לי? יש אופציה לבנות מחשב של4 אלף/לפטופ?או מה התקציב האידלאי. מקלדת דברים נלווים יש לי .  ואם הייתם ממליצים לי על נייח איפה קונים ואיך מרכיבים.
תודה רבה אנשים.
חג שמח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...