פורסם 2020 באפריל 215 שנים 1. אני מקווה שאני בפורום הנכון - אם לא אז תפנו אותי למקום הנכון בבקשה. 2. מחשב נישא של ASUS דגם UX430U שנרכש מ-KSP ב- 08/2018 (אאל"ט אחריות ל-3 שנים). 3. המספר הסידורי נמחק. 4. את שירות הלקוחות של KSP ו/או ASUS לא ניתן לתפוס (שלחתי מיילים) 5. כדי לפתוח קריאת שירות ב- ASUS צריך את המספר הסידורי שנמחק כאמור. 6. ישנה דרך לחלץ את המספר הסידור של המחשב עצמו? (לא של מערכת ההפעלה) 7. התקלה אגב, מסכים כחולים (BSOD) רנדומליים, או כשמעמיסים אותו (הפעלת מספר אפליקציות כבדות במקביל). תודה
פורסם 2020 באפריל 215 שנים תפעיל שורת פקודה כמנהל (cmd + run as administrator) ותריץ את הפקודה הבאה: wmic bios get serialnumber
פורסם 2020 באפריל 215 שנים בכ מקרה, אחרי שנה, KSP, או כל חנות אחרת לצורך העניין, היא לא הכתובת לתקלות או אחריות, ובכל זאת לבירורים ושירות לקוחות: 04-8141-600 טלפון של ASUS - 054-9009004 בהצלחה !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.