בעיות עם נוטיפיקציות ובכלל בווידוס 10 גרסה 1909 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות עם נוטיפיקציות ובכלל בווידוס 10 גרסה 1909


Guy Shafir

Recommended Posts

הי כולם,

מעניין אותי לדעת אם רק אני חווה מלא דברים מציקים ומעצבנים לאחר התקנה של גרסה 1909.
יש כמה דברים הזויים שהחלו לקרות רק בגרסה זו:

1. כשמתקבלת הודעה בוואטסטפ, מופיע פופאפ שקופץ ממרכז ההתראות שליד השעון, אבל כשלוחצים על ההתראה כלום לא קורה. בגרסה הקודמת זה פתח את האפליקציה והשיחה הרלוונטית.

2. פונטים בעברית מופיעים לי פתאום כמלבנים ריקים. זה קורה ב- Premiere pro עם כל פונט שהוא לא פונט עברי. זו לא היתה ההתנהגות בעבר (אז הופיע הטקסט בעברית באיזה פונט גנרי). גם foxit reader מחליף לי באופן שרירותי אותיות מסויימות במלבנים (גם בהדפסה במדפסת וגם בהדפסה כ- PDF), למרות שעל המסך הטקסט נראה תקין. לא ברור בכלל וגם  התופעה מסתדרת לאחר restart למחשב. נראה כאילו יש איזו בעית encoding בכל המערכת. ההגדרות של השפה וה region תקינות ככל שידוע לי.

3. אופן החיפוש באקספלורר שונה ועכשיו התוצאות מופיעות בתוך החלונית של החיפוש ולא מתעדכנות בזמן אמת בתיקייה עצמה. די מציק לדעתי. מה שהכי גרוע זה שחלונית החיפוש מפסיקה לעבוד בשלב מסויים ופשוט לא מגיבה כשלוחצים עליה. זה נפתר רק כשסוגרים את הprocess של ה- explorer ומפעילים אותו מחדש. הזיה.

 

בקיצור, אם עוד אנשים חוו תקלות כאלה אשמח לשמוע ואם יש לכם רעיונות איך לפתור חלק מהדברים זה בכלל יהיה נהדר. ממש מייאש ומתסכל שבמקום ללכת קדימה המערכת הפעלה מתחילה לקרטע ככה.

תודה מראש לכל העוזרים,
גיא.

  1.  


 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...