פורסם 2019 בנובמבר 176 שנים שלום לכולם, אילו הגדרות גרפיות במשחקים כיום ידועות כצרכניות כבדות של המעבד? זאת מכיוון שיש לי מעבד ישן אך כרטיס מסך חדש, והייתי רוצה לכוון את ההגדרות בצורה אופטמלית כך שהמעבד יתאמץ ובכל זאת לשמור על הגדרות גבוהות בגזרת הכרטיס מסך
פורסם 2019 בנובמבר 176 שנים כל משחק וההגדרות הספציפיות שלו. יש מצבים שבין הגדרות מינימום למקסימום יש מעט מאוד שינוי בדרישת המשחק למאמץ מעבד פר-פריים שמועבד. בכל משחק צריך לבחון הגדרות בשביל לראות השפעה בדברים כאלה. דברים שמאמצים מעבד באופן כללי של AI, כמות של אנשים בסצנה למשל, אלמנטים פיזיקאליים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.