פורסם 2019 בנובמבר 56 שנים זקוק לעצת ההמונים... אתמול רכשתי מחברת פלאפון את מכשיר הדגל של סמסונג נוט 10 פלוס דרך השירות לקוחות... היום הגיע השליח וחתמתי ולקחתי את השקית לתדהמתי לאחר שפתחתי את האריזה גיליתי את המכשיר בקופסה בתוך שקית ניילון עם ריצרץ אמריקאי ללא המדבקות של החדש... שיצרתי עם שרות הלקוחות קשר אמרו לי שמחר אקבל תשובה... מה אני עושה כדי לחסוך את מסע העינויים שנראה לי שאני הולך לעבור... כי המוקדנית רמזה לי שככה זה מגיעה... חיה בסרט...
פורסם 2019 בנובמבר 56 שנים למה חיה בסרט ? אתה מקבל מכשיר מחברה סלולארית ( שזה כבר לא מעשה נבון, אבל נניח לזה כרגע ) שצריכה להתקין בו את התוכנות שלה. איך בדיוק זה יעשה ללא פתיחת האריזה ?
פורסם 2019 בנובמבר 56 שנים בנוסף, אתה פשוט יכול להיכנס ל"אודות" בתפריט של המכשיר ולראות כמה זמן הוא הופעל. אם זה עד שעה, פלוס מינוס, אז הכל טוב. שלא לדבר על כך שחברות סלולאר יכולות לאפס הכל במכשיר. אבל למה בכלל לבוא בגישה כזאת ? נכון שהחברות רחוקות מלהיות צדיקות גדולות אבל אם כבר קנית דרכה, תחשוב שהיא תסדר לך כל בעיה / תקלה שתהיה ( ואני כמובן מקווה ומייחל שלא תצתרך אותם ) הרי לא גילית שם מספרי טלפון, אנשי קשר או תמונות, נכון ? אז הטלפון דנדש ומוכן לשרת אותך נאמנה ! תתחדש ותהנה !
פורסם 2019 בנובמבר 56 שנים מחבר המכשיר מאופס כמובן ולא עשיתי לו שום אקטיבציה אבל רכשתי בעבר מהחברה הזו מכשירים והכל היה בסדר במקרה הזה יש לי חשד שהוא מתצוגה או שהוחזר מלקוח המכשיר לא חדש... מחכה לתשובה של שרות הלקוחות שהם בעצמם אמרו לי לא לגעת בו... מדובר על מכשיר מאוד יקר אז המינימום זה לקבל מכשיר חדש בתול.
פורסם 2019 בנובמבר 56 שנים או קיי. אז בוא, קודם כל תחכה לתשובה של פלאפון. מקווה שהיא תהיה מקובלת עליך. אני לא אומר שהחשדות שלך מופרכים, אבל מצד שני, זה יכול להיות לא מה שאתה חושב. בכל מקרה, אין צורך " לעלות על טורים ", עם כל הקושי, תמתין לשמוע מה יש להם לומר. אולי בכלל ישלחו עוד שליח עם מכשיר חדש, או שההסבר יהיה מקובל עליך. תעדכן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.