בזק בינלאומי בתשובה לניתוקים: תתנתק, או שתוריד את מהירות הגלישה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בזק בינלאומי בתשובה לניתוקים: תתנתק, או שתוריד את מהירות הגלישה


Mar1b0r0

Recommended Posts

חבילת שוק סיטונאי בינלאומי ביחד עם , ראוטר מבזק בינלאומי: משלם לבזק בינלאומי על הכל ביחד.

אני סובל מניתוקים כבר תקופה, נציג התמיכה הטכנית הציע לי 2 אופציות:

תתנתק מאיתנו ותעבור לבזק, ואז ישלחו לך טכנאי של , אנחנו לא שולחים טכנאים . יש לי עומס על הקו לפי מה שהוא מסביר, וצריך טכנאי שיבוא לקופסא בחוץ ויסדר משהו קטן.

לנו אין טכנאים ואין לנו אפשרות לשלוח טכנאי. תעבור לבזק והם ישלחו טכנאי בחינם.

או שתוריד את מהירות הגלישה שלך מ40 מגה ל15 מגה בכדי שיהיה פחות עומס.

שאלתי אותו ,  אבל אני מנוי שלכם ומשלם לכם ביחד על הספק והתשתית של , מה שווה כל זה אם אתם לא מביאים טכנאי. אין לו תשובה.

הוא מציע לי לפצל את החבילה ולעשות תשתית מחדש עם בזק, לקבל ראוטר של בזק, ואז לקבל תמיכה מבזק.

המהירות הנוכחית שלי היא 40 מגה, ההצעה השניה שלו היא לנסות להוריד את המהירות ל15 מגה(שזה לא מציאותי) ואז לקוות שהעומס יהיה פחות וייפסקו הניתוקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Mar1b0r0

באנדל של בזק בינלאומי ביחד עם בזק, ראוטר מבזק בינלאומי:

אני סובל מניתוקים כבר תקופה, נציג התמיכה הטכנית הציע לי 2 אופציות:

תתנתק מאיתנו ותעבור לבזק, ואז ישלחו לך טכנאי של בזק, אנחנו לא שולחים טכנאים . יש לי עומס על הקו לפי מה שהוא מסביר, וצריך טכנאי שיבוא לקופסא בחוץ ויסדר משהו קטן.

לנו אין טכנאים ואין לנו אפשרות לשלוח טכנאי. תעבור לבזק והם ישלחו טכנאי בחינם.

או שתוריד את מהירות הגלישה שלך מ40 מגה ל15 מגה בכדי שיהיה פחות עומס.

שאלתי אותו ,  אבל אני מנוי שלכם ומשלם לכם ביחד על הספק והתשתית של בזק, מה שווה כל זה אם אתם לא מביאים טכנאי. אין לו תשובה.

הוא מציע לי לפצל את החבילה ולעשות תשתית מחדש עם , לקבל ראוטר של , ואז לקבל תמיכה מבזק.

המהירות הנוכחית שלי היא 40 מגה, ההצעה השניה שלו היא לנסות להוריד את המהירות ל15 מגה(שזה לא מציאותי) ואז לקוות שהעומס יהיה פחות וייפסקו הניתוקים.

 

היי,

 

נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net בכדי שנוכל לבדוק מולך את הנושא לעומק.

 

מתן, בינלאומי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טעות קטנה, אני בחבילת שוק סיטונאי, ונציג תמיכה טכנית שלכם טען שאין אפשרות לשלוח טכנאי.

היום עברתי בין כמה נציגים ( בין כל נציג חיכיתי 20 דק' על הקו , 1. שירות לקוחות, 2. קשרי לקוחות  3. נציג תמיכה מומחה)

, חלקם טענו שדווקא כן אפשר לשלוח טכנאי, וחלקם לא.

מבאס שהתשובה חלוקה ל2 ולא אחידה.

ביינתים העבירו אותי לנציגי תמיכה מומחים שלכם לטיפול. נראה מה יהיה.

אני מעדיף לא לפנות אליכם במייל, ולקבל תמיכה כמו שכל לקוח מן המניין מתקשר וזכאי לקבל, בלי "פרוטקציות" 

ביינתים הנציג תמיכה "מומחה" התחיל טיפול משלו מחדש, איפסנו את הראוטר על ידי לחיצה עליו - והוא ימשיך לעקוב. לטענתו כן אפשר לשלוח טכנאי במידת הצורך ושיש לכם טכנאים. אך לטענת נציג התמיכה הרגיל, זה לא אפשרי. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

הצעה נוספת שהוא לא הציע לך אבל כנראה תהיה עדיפה היא לעבור להוט ולקבל (לפחות) 100 מגה בלי חוכמות.. 

הבעיה היא שמאוד חשובה לי אופציית ההחלפת אייפי בקלות בעצמי, האם בהוט אפשר בניתוק של הראוטר מהאינטרנט להחליף אייפי? או שצריך להתקשר אליהם?

אני לא רוצה אייפי קבוע, ולא להתקשות בהחלפת אייפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני יודע, הם כבר לא מטפלים בתקלות בפנים הבתים. אני אישית נאלצתי לשלם 300₪ להחלפת כל הכבילה בבית כי מסתבר שהיא הייתה ישנה עם רעשים.

אלא אם כן התקלה נמצאת בקופסה בחוץ ואז הם שולחים בלי תשלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש פה או חוסר הבנה או הסתרה של פרטים מסויימים.

אני מנוי בתכנית של השוק הסיטונאי מאז שהיא התחילה עם פרטנר ופעמיים היה צורך להפעיל את בגלל תקלות תשתית (בארבע השנים האחרונות).

אתה לא יכול לפנות ישירות למוקד הטכני, אבל אותו ISP, במיוחד שהוא חברת בת של , יכול בהחלט כי יש הרבה דברים שהם לא בשליטתו.

תבקש לדבר עם עם נציג טכני בכיר אצל בינ"ל ותסביר את המצב. אין שום סיכוי שזאת התשובה שקיבלת שם.

 

ציטוט של Jabberwock

ממה שאני יודע, הם כבר לא מטפלים בתקלות בפנים הבתים. אני אישית נאלצתי לשלם 300₪ להחלפת כל הכבילה בבית כי מסתבר שהיא הייתה ישנה עם רעשים.

אלא אם כן התקלה נמצאת בקופסה בחוץ ואז הם שולחים בלי תשלום.

כי יש חוק שמגדיר בצורה הנדסית ומדוייקת איפה מתחילה ונגמרת האחריות של על תשתית התקשורת. זה כמו שאתה לא תצפה מהעירייה שלך לתקן תקלות צנרת בתוך הבית שלך או חברת החשמל לתקן בעיות חשמל של מתג תאורה אצלך בסלון.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של multicore

יש פה או חוסר הבנה או הסתרה של פרטים מסויימים.

אני מנוי בתכנית של השוק הסיטונאי מאז שהיא התחילה עם פרטנר ופעמיים היה צורך להפעיל את בזק בגלל תקלות תשתית (בארבע השנים האחרונות).

אתה לא יכול לפנות ישירות למוקד הטכני, אבל אותו ISP, במיוחד שהוא חברת בת של בזק, יכול בהחלט כי יש הרבה דברים שהם לא בשליטתו.

תבקש לדבר עם עם נציג טכני בכיר אצל בזק בינ"ל ותסביר את המצב. אין שום סיכוי שזאת התשובה שקיבלת שם.

 

כי יש חוק שמגדיר בצורה הנדסית ומדוייקת איפה מתחילה ונגמרת האחריות של בזק על תשתית התקשורת. זה כמו שאתה לא תצפה מהעירייה שלך לתקן תקלות צנרת בתוך הבית שלך או חברת החשמל לתקן בעיות חשמל של מתג תאורה אצלך בסלון.

 

אתה מתכוון הסתרה שלי של פרטים או חוסר הבנה שלי?

ממש לא, אני יכול לשמור לך את הקלטת השיחה עם הנציג הטכני, אני בעצמי התפלאתי על זה, הוא אמר לי או שתוריד את המהירות או שתעבור לבזק  ואז ישלחו לך טכנאי. ושאין לו אפשרות לשלוח.

לעומת זאת, חלק מהנציגים האחרים (לאחר פתיחת האשכול) אמרו שכן אפשר לשלוח טכנאי. מבאס שהתשובה לא אחידה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון: עכשיו היו לי 2 ניתוקים ברצף.

דיברתי כבר עם המון נציגים של בינלאומי, אף אחד מהם לא באמת הציע לי שהוא ישלח טכנאי, הם הציעו לי להוריד את מהוריד הגלישה - או לפצל את החבילה.

לחצתי על הנציג שאני רוצה טכנאי, ורק אז הוא  קבע לי טכנאי שיגיע. תוך כדי הוא גם אמר לי שעדיף לי פשוט להוריד את מהירות הגלישה או לפצל אותה במקום להזמין טכנאי כי ככה  הבעיה תסתדר "מהר יותר"

במקום לטפל במקור הבעיה שזה הקופסא, מציעים לי להוריד מהירות גלישה ל15 מגה , או לפצל אותה. 

חלק מהנציגים טוענים שיש עומס על הקו

חלק טוענים שאין קשר לעומס, כי אלה לא ניתוקים של כל כמה דקות.

כל נציג אומר משהו אחר!! ואני זה שצריך לבקש טכנאי ולהציע את הפתרונות הטובים בעצמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזק אחראית לכבילת חיבור מבזק > רכזת > ביניין שלך > בית > מודם.
בזק בנלאומי מודם > ראוטר.
לא הבנתי מה הקשר בין ISP לבעיות תשתית
כל אחד מהן יכולה לשלוח טכנאי שיבדוק את ציוד הקצה שלה, לתקן זה עיניין אחר ולאחת אסור לגעת בציוד של האחרת (זו גם עבירה על החוק גם אם היא חברת בת), כבר היו מקרים בין שבזק גזרו תשתיות שרכבו עלייה)

עכשיו זה BS רציני לומר ללקוח להוריד מהירות מ-XX מגה ל-YY מגה בעקבות עומס ברכזת.
לצורך העיניין גם 15 מגה לא יחף מפגיעה במהירות, והקטע שהמחירים של החבילות הישנות 15 מגה ומטה יקרות מאוד.

יש סבירות גבוה שפשוט מסבנים אותך ושאין כלל עומס וזה סה"כ בעיית היעדר פילטר או פילטר פגום, ‏‎בדגש אם יש יותר מ-2 נקודות בשימוש ברגע נתון כגון קו טלפון>מישהו מרים שפופרת טלפון>מחייג\עונה=ניתוק)
הכי הרבה תעבור להוט, בהצרטפות הם לרוב מציעים התקנת תשתית בחינם איפה שיש ציוד (ממירים\טלוויזיה, מחשבים\ראוטר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של andralamusya

בזק אחראית לכבילת חיבור מבזק > רכזת > ביניין שלך > בית > מודם.
בזק בנלאומי מודם > ראוטר.
לא הבנתי מה הקשר בין ISP לבעיות תשתית
כל אחד מהן יכולה לשלוח טכנאי שיבדוק את ציוד הקצה שלה, לתקן זה עיניין אחר ולאחת אסור לגעת בציוד של האחרת (זו גם עבירה על החוק גם אם היא חברת בת), כבר היו מקרים בין שבזק גזרו תשתיות שרכבו עלייה)

עכשיו זה BS רציני לומר ללקוח להוריד מהירות מ-XX מגה ל-YY מגה בעקבות עומס ברכזת.
לצורך העיניין גם 15 מגה לא יחף מפגיעה במהירות, והקטע שהמחירים של החבילות הישנות 15 מגה ומטה יקרות מאוד.

יש סבירות גבוה שפשוט מסבנים אותך ושאין כלל עומס וזה סה"כ בעיית היעדר פילטר או פילטר פגום, ‏‎בדגש אם יש יותר מ-2 נקודות בשימוש ברגע נתון כגון קו טלפון>מישהו מרים שפופרת טלפון>מחייג\עונה=ניתוק)
הכי הרבה תעבור להוט, בהצרטפות הם לרוב מציעים התקנת תשתית בחינם איפה שיש ציוד (ממירים\טלוויזיה, מחשבים\ראוטר)

 

אוקיי אני אעדכן מה היה, אתמול היה אצלי טכנאי של בינלאומי בבית, התשתית בבית כנראה היא זו שגורמת לניתוקים

הכוונה היא לכבל שבתוך הבית  שיוצא מהשקע בכניסה לבית. הטכנאי של בזק  בינלאומי סירב להחליף את הכבל , והלך.

בנוסף הטכנאי של בינלאומי אמר לי שזה עבודה של חשמלאי פרטי ולא שלו.

 ישר כשהוא הלך התקשרתי לבזק - מה שעשיתי זה עברתי ישירות לתשתית של , בלי התיווך של בינלאומי, כלומר חבילה ישירה עם בזק, והספק רק בינלאומי. ואז ישר הזמנתי שוב טכנאי והפעם טכנאי אמיתי של בזק.

הוא היה פה עכשיו, והוא הסכים להחליף לי את הכבל בתוך הבית! החליף לי את הכבל  ושם לי כבל חדש בבית, וגם הביא לי שקעים חדשים. הכנתי לו כוס קפה והוא הלך.

הניתוקים ייתכן מהכבל שהיה בבית שהיה בעייתי. 

על הדרך גם כמובן הוא הביא לי את הראוטר הענקי שלהם של BE ( ננסה איך הוא) 

המסקנה היא פשוטה: אם אתם רוצים תמיכה , אל תתעסקו עם בזק בינלאומי, תעשו את החבילה ישירות עם בזק .  התמיכה של בזק בינלאומי היא גרועה והטכנאים מוגבלים.

נכון מה שטענת ייתכן אמיתי ואין כלל עומס. 

ואם יהיה ניתוקים - הטכנאי של בזק פשוט יבוא ויילך ישר לקופסא הראשית. 

אבל את המסקנה הראשית למדנו שהתמיכה של בזק בינלאומי מוגבלת וירודה.

מעכשיו אני לקוח ישיר של בזק. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה זה לא בסדר שהם עושים איפא ואיפא.

אני גם הייתי מחובר לבזק כתשתית הזמנתי טכנאי לא הסכים להחליף לי את הכבילה בבית.

הביא לי טלפון של טכנאי שעובד איתם כביכול, 300₪ נסגר הסיפור. חבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...