עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

Mar1b0r0

בזק בינלאומי בתשובה לניתוקים: תתנתק, או שתוריד את מהירות הגלישה

Recommended Posts

חבילת שוק סיטונאי בינלאומי ביחד עם , ראוטר מבזק בינלאומי: משלם לבזק בינלאומי על הכל ביחד.

אני סובל מניתוקים כבר תקופה, נציג התמיכה הטכנית הציע לי 2 אופציות:

תתנתק מאיתנו ותעבור לבזק, ואז ישלחו לך טכנאי של , אנחנו לא שולחים טכנאים . יש לי עומס על הקו לפי מה שהוא מסביר, וצריך טכנאי שיבוא לקופסא בחוץ ויסדר משהו קטן.

לנו אין טכנאים ואין לנו אפשרות לשלוח טכנאי. תעבור לבזק והם ישלחו טכנאי בחינם.

או שתוריד את מהירות הגלישה שלך מ40 מגה ל15 מגה בכדי שיהיה פחות עומס.

שאלתי אותו ,  אבל אני מנוי שלכם ומשלם לכם ביחד על הספק והתשתית של , מה שווה כל זה אם אתם לא מביאים טכנאי. אין לו תשובה.

הוא מציע לי לפצל את החבילה ולעשות תשתית מחדש עם בזק, לקבל ראוטר של בזק, ואז לקבל תמיכה מבזק.

המהירות הנוכחית שלי היא 40 מגה, ההצעה השניה שלו היא לנסות להוריד את המהירות ל15 מגה(שזה לא מציאותי) ואז לקוות שהעומס יהיה פחות וייפסקו הניתוקים.

נערך על-ידי Mar1b0r0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Mar1b0r0

באנדל של בזק בינלאומי ביחד עם בזק, ראוטר מבזק בינלאומי:

אני סובל מניתוקים כבר תקופה, נציג התמיכה הטכנית הציע לי 2 אופציות:

תתנתק מאיתנו ותעבור לבזק, ואז ישלחו לך טכנאי של בזק, אנחנו לא שולחים טכנאים . יש לי עומס על הקו לפי מה שהוא מסביר, וצריך טכנאי שיבוא לקופסא בחוץ ויסדר משהו קטן.

לנו אין טכנאים ואין לנו אפשרות לשלוח טכנאי. תעבור לבזק והם ישלחו טכנאי בחינם.

או שתוריד את מהירות הגלישה שלך מ40 מגה ל15 מגה בכדי שיהיה פחות עומס.

שאלתי אותו ,  אבל אני מנוי שלכם ומשלם לכם ביחד על הספק והתשתית של בזק, מה שווה כל זה אם אתם לא מביאים טכנאי. אין לו תשובה.

הוא מציע לי לפצל את החבילה ולעשות תשתית מחדש עם , לקבל ראוטר של , ואז לקבל תמיכה מבזק.

המהירות הנוכחית שלי היא 40 מגה, ההצעה השניה שלו היא לנסות להוריד את המהירות ל15 מגה(שזה לא מציאותי) ואז לקוות שהעומס יהיה פחות וייפסקו הניתוקים.

 

היי,

 

נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: online@bezeqint.net בכדי שנוכל לבדוק מולך את הנושא לעומק.

 

מתן, בינלאומי

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

טעות קטנה, אני בחבילת שוק סיטונאי, ונציג תמיכה טכנית שלכם טען שאין אפשרות לשלוח טכנאי.

היום עברתי בין כמה נציגים ( בין כל נציג חיכיתי 20 דק' על הקו , 1. שירות לקוחות, 2. קשרי לקוחות  3. נציג תמיכה מומחה)

, חלקם טענו שדווקא כן אפשר לשלוח טכנאי, וחלקם לא.

מבאס שהתשובה חלוקה ל2 ולא אחידה.

ביינתים העבירו אותי לנציגי תמיכה מומחים שלכם לטיפול. נראה מה יהיה.

אני מעדיף לא לפנות אליכם במייל, ולקבל תמיכה כמו שכל לקוח מן המניין מתקשר וזכאי לקבל, בלי "פרוטקציות" 

ביינתים הנציג תמיכה "מומחה" התחיל טיפול משלו מחדש, איפסנו את הראוטר על ידי לחיצה עליו - והוא ימשיך לעקוב. לטענתו כן אפשר לשלוח טכנאי במידת הצורך ושיש לכם טכנאים. אך לטענת נציג התמיכה הרגיל, זה לא אפשרי. 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Milford Cubicle

הצעה נוספת שהוא לא הציע לך אבל כנראה תהיה עדיפה היא לעבור להוט ולקבל (לפחות) 100 מגה בלי חוכמות.. 

הבעיה היא שמאוד חשובה לי אופציית ההחלפת אייפי בקלות בעצמי, האם בהוט אפשר בניתוק של הראוטר מהאינטרנט להחליף אייפי? או שצריך להתקשר אליהם?

אני לא רוצה אייפי קבוע, ולא להתקשות בהחלפת אייפי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ממה שאני יודע, הם כבר לא מטפלים בתקלות בפנים הבתים. אני אישית נאלצתי לשלם 300₪ להחלפת כל הכבילה בבית כי מסתבר שהיא הייתה ישנה עם רעשים.

אלא אם כן התקלה נמצאת בקופסה בחוץ ואז הם שולחים בלי תשלום.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש פה או חוסר הבנה או הסתרה של פרטים מסויימים.

אני מנוי בתכנית של השוק הסיטונאי מאז שהיא התחילה עם פרטנר ופעמיים היה צורך להפעיל את בגלל תקלות תשתית (בארבע השנים האחרונות).

אתה לא יכול לפנות ישירות למוקד הטכני, אבל אותו ISP, במיוחד שהוא חברת בת של , יכול בהחלט כי יש הרבה דברים שהם לא בשליטתו.

תבקש לדבר עם עם נציג טכני בכיר אצל בינ"ל ותסביר את המצב. אין שום סיכוי שזאת התשובה שקיבלת שם.

 

ציטוט של Jabberwock

ממה שאני יודע, הם כבר לא מטפלים בתקלות בפנים הבתים. אני אישית נאלצתי לשלם 300₪ להחלפת כל הכבילה בבית כי מסתבר שהיא הייתה ישנה עם רעשים.

אלא אם כן התקלה נמצאת בקופסה בחוץ ואז הם שולחים בלי תשלום.

כי יש חוק שמגדיר בצורה הנדסית ומדוייקת איפה מתחילה ונגמרת האחריות של על תשתית התקשורת. זה כמו שאתה לא תצפה מהעירייה שלך לתקן תקלות צנרת בתוך הבית שלך או חברת החשמל לתקן בעיות חשמל של מתג תאורה אצלך בסלון.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של multicore

יש פה או חוסר הבנה או הסתרה של פרטים מסויימים.

אני מנוי בתכנית של השוק הסיטונאי מאז שהיא התחילה עם פרטנר ופעמיים היה צורך להפעיל את בזק בגלל תקלות תשתית (בארבע השנים האחרונות).

אתה לא יכול לפנות ישירות למוקד הטכני, אבל אותו ISP, במיוחד שהוא חברת בת של בזק, יכול בהחלט כי יש הרבה דברים שהם לא בשליטתו.

תבקש לדבר עם עם נציג טכני בכיר אצל בזק בינ"ל ותסביר את המצב. אין שום סיכוי שזאת התשובה שקיבלת שם.

 

כי יש חוק שמגדיר בצורה הנדסית ומדוייקת איפה מתחילה ונגמרת האחריות של בזק על תשתית התקשורת. זה כמו שאתה לא תצפה מהעירייה שלך לתקן תקלות צנרת בתוך הבית שלך או חברת החשמל לתקן בעיות חשמל של מתג תאורה אצלך בסלון.

 

אתה מתכוון הסתרה שלי של פרטים או חוסר הבנה שלי?

ממש לא, אני יכול לשמור לך את הקלטת השיחה עם הנציג הטכני, אני בעצמי התפלאתי על זה, הוא אמר לי או שתוריד את המהירות או שתעבור לבזק  ואז ישלחו לך טכנאי. ושאין לו אפשרות לשלוח.

לעומת זאת, חלק מהנציגים האחרים (לאחר פתיחת האשכול) אמרו שכן אפשר לשלוח טכנאי. מבאס שהתשובה לא אחידה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אז אותו נציג אמר דברים לא נכונים. אל תחשוב שכל מי שיושב בצד השני של הקו באמת מבין משהו ורוצה לעזור.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close