עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ניבר

איך להתנהל מול המוכר באיביי

Recommended Posts

היי,

קניתי ממוכר באיביי 2 כרטיסי בעלות כוללת של 40 ש"ח.
הכנסתי אותם למחשב ופתאום המחשב לא עלה לי.
בדקתי וראיתי שאינם נמצאים ברשימת הכרטיסים שיצרן לוח האם מאשר שמתאימים ללוח אם.
עדכנתי את המוכר אך הוא לא היה מוכן להחזיר את הכסף.
בהמשך, כשהכנסתי אותם למחשב כ"א בנפרד, גיליתי שאחד מהם תקין והשני לא תקין.
כלומר, למרות שאינם ברשימה , אין בעיית תאימות.
במידה ואצור קשר עם המוכר אני מניח שלא יהיה מוכן לבטל את העיסקה.
במקרה הטוב יהיה מוכן לשלוח לי כרטיס תקין במקום התקול.
אבל מבחינתי , הייתי מעדיף לבטל את העיסקה לגמרי.
מה הפיתרון המקובל במקרה זה וכיצד מומלץ להתנהל מול המוכר?
בברכה,

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

היי

 

אם ישלח לך סטיק חלופי - אין לך קייס.

מה שאתה רוצה ומה שמקובל / מעשי - זה שני דברים שונים.

הכי הרבה, תוכל לתת ניקוד שלילי.

בהצלחה.

נערך על-ידי napoleon45

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של napoleon45

היי

 

אם ישלח לך סטיק חלופי - אין לך קייס.

מה שאתה רוצה ומה שמקובל / מעשי - זה שני דברים שונים.

הכי הרבה, תוכל לתת ניקוד שלילי.

בהצלחה.

עוד פעם מעלה מונה...

הוא לא באמת חייב לבקש ממנו חלופי אלא לבקש החזר לחצי מהסכום ואם המוכר לא מוכן אז אפשר לפתוח מיידית מחלוקת ולבקש החזר לחצי מהסכום מאחר ורק אחד מהזכרונות תקול מעבר לזה צריך להוכיח.

ציטוט של ניבר

בדקתי וראיתי שאינם נמצאים ברשימת הכרטיסים שיצרן לוח האם מאשר שמתאימים ללוח אם.
עדכנתי את המוכר אך הוא לא היה מוכן להחזיר את הכסף.

ברור שהוא לא יהיה מוכן להחזיר את הכסף מאחר והאחריות מוטלת עלייך לבדוק קודם שהם מתאימים, ואין צורך שיהיו ברשימת הזכרונות שנבדקו כי בדר"כ צריך בעלי אותו מתח וסוג(DDR2/3/4) כדי שיתאימו, מעבר לזה עם תדר גבוהה יותר יתאים את עצמו לזיכרון בעל התדר הנמוך.

ציטוט של ניבר

בהמשך, כשהכנסתי אותם למחשב כ"א בנפרד, גיליתי שאחד מהם תקין והשני לא תקין.
כלומר, למרות שאינם ברשימה , אין בעיית תאימות.

כמו שאמרתי קודם.

ציטוט של ניבר

במידה ואצור קשר עם המוכר אני מניח שלא יהיה מוכן לבטל את העיסקה.

אין מה לבטל את העסקה היא בוצעה.

ציטוט של ניבר

במקרה הטוב יהיה מוכן לשלוח לי כרטיס תקין במקום התקול.

תבקש החזר של חצי מהסכום שזה הגיוני והוגן ואני מניח שתצטרך להוכיח במחלוקת בעזרת תמונה/סרטון קצר שזיכרון אחד לא תקין.

eBay/PayPal מתהדרים בזה...

https://pages.ebay.com/ebay-money-back-guarantee/

https://www.paypal.com/il/webapps/mpp/buyer-protection?locale.x=he_IL

נערך על-ידי RoronoaZoro

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של RoronoaZoro

תבקש החזר של חצי מהסכום שזה הגיוני והוגן ואני מניח שתצטרך להוכיח במחלוקת בעזרת תמונה/סרטון קצר שזיכרון אחד לא תקין.

eBay/PayPal מתהדרים בזה...

 

 

בשביל 20 שקלים  להתחיל בירורים ובירבורים ?

 

לא פלא ש ......

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של napoleon45

 

 

בשביל 20 שקלים  להתחיל בירורים ובירבורים ?

 

לא פלא ש ......

אמר הברברן הראשי(ככה זה שיש תשובה שמעלה מונה כי במקום לעזור זה מה שעשית).

אתה כותב כ"כ הרבה הודעות שכבר אין ערך למילים שלך ולך אין ערך לכסף של אנשים(לא משנה הסכום כנ"ל לגבי מחשבים בסכום שלא נמצא מספיק במרומים ל"כבודו").

זאת לא הפעם הראשונה שלי בeBay בלי בירורים ובלי יותר מידי מאמץ פשוט לכתוב כמה מילים(רק באנגלית ברורה עם הוכחה פשוטה).

למה שהוא לא ירוויח את מה שמגיע לו בצדק? למה להיות תבוסתן? זה לא שצריך לצאת לאיזה מסע משפטי מטורף...

נערך על-ידי RoronoaZoro

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כי ....

עדיף לו לבקש ולקבל את הסטיק השני תקין.

ככה כולם יהיו מרוצים.

לעניות דעתי כמובן. :)

 

כל אחד ודעתו.

מה קשור כאן מונה ? ( שאלה רטורית ....   )

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של napoleon45

כי ....

עדיף לו לבקש ולקבל את הסטיק השני תקין.

ככה כולם יהיו מרוצים.

לעניות דעתי כמובן. :)

 

כל אחד ודעתו.

מה קשור כאן מונה ? ( שאלה רטורית ....   )

אבל אני שלא כמוך באמת קורא במיוחד אתה שאומר "זכותו של פותח הדיון" ו"זכותי להביע את דעתי"(בשלל דיונים אחרים בצורה מעצבנת כמו שאתה אוהב :)).

אז פותח הדיון אמר מההתחלה

ציטוט של ניבר

אבל מבחינתי , הייתי מעדיף לבטל את העיסקה לגמרי.

אז לקבל החזר חלקי יותר טוב מאשר לחכות לזיכרון חדש במשך חודש שהוא בכלל לא רוצה.

נערך על-ידי RoronoaZoro

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אם אחד המודולים לא תקין, אתה יכול לפנות ליצרן ולטפל בזה מולו. רוב הזיכרונות מיצרנים שמכבדים את עצמם מגיעים עם אחריות לכל החיים. אולם, חשוב לציין שכל החיים הוא מונח קצת מטעה ולרוב באותיות הקטנות מדובר לכל אורך חיי המוצר (כלומר זמן מסוים אחרי שדור המוצר הזה יצא משימוש). מהדיון המקורי שפתחת אני יודע שמדובר בזיכרון של וזה עלול להיות קצת גבולי מבחינת פרק הזמן שנופל תחת ההגדרה 'כל החיים' אבל אני באופן אישי הייתי מתחיל משם. צ'אט או מייל לתמיכה הטכנית של היצרן, תיאור קצר של הבעיה ובתקווה ישלחו לך חדש. אם הם לא יכולים לשלוח לך מודול חלופי, רק אז הייתי פותח מחלוקת באיביי.

עקרונית המוכר לא חייב ללכת לקראתך כשמדובר במודול הזיכרון התקין, אבל בהחלט יש לך עילה לתבוע החזר כספי או החלפה של המודול התקול. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close