עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

Recanati

מעבדת לנובו ישראל

Recommended Posts

יש ברשותי מחשב נייד 13' אינץ, מהדגמים היקרים שלהם, לאחר זמן מה הופיע תקלה במצלמה במובנית במחשב, לא היה ניתן לנהל שיחות וידאו דרך המחשב, לא הצלחנו לטפל בתקלה מול התמיכה הטלפונית של , והנייד נאסף מביתי למעבד (עדיין באחריות), לאחר כשבוע חזרו אליי מהמעבדה והציעו לשלוח לי הצעת מחיר לתיקון המחשב - על החלקים השבורים (מסך, מקלדת, פאנל וכו'), הסברתי להם שמחשב נשלח במצב מושלם (חוץ מהתקלה במצלמה) ואפילו ללא שריתות, לאחר בירורים הם הבינו שהמחשב נשבר כשהיה ברשותם. ביקשתי ממספר נציגים להחליף את המחשב באחד חדש ולא לתקן אותו בשום אופן, הם סירבו להחליף, ולמרות שביקשתי טלפונית מכמה נציגים וגם שלחתי מייל בקשה להנהלה החברה שלא לתקן את המחשב, אלא לשלוח אותו חזרה כמו שהוא, הם החליפו חלקים והחזירו את המחשב עם שליח לאחר כ 20 יום. למרות שהם "תיקנו" את המחשב, הוא חזר עם פנלים עקומים שלא יושבים במקומם ויש מרווחים של כמה מילימטרים בינהם, חוץ מזה, המחשב חזרה עם תקלה בכרטיס המסך (כנראה) של המחשב, התמונה קופצת ומרצדת כל כמה שניות (גם כאשר מחברים אותו למסך חיצוני). בפנייה הנוספת למעבדת ביקשתי שוב שיחליפו את המחשב מחדש, חזרי אליי מישהו מהנהלת החברה (כפי שהציג את עצמו) והבטיח לשלוח בקשה ללנובו העולמית להחלפת המחשב לאחר שאשלח להם במייל את התמונות והסרטונים המציגים את המצב המחשב לאחר חזרה ממעבדה, לאחר ששלחתי להם וסרטונים אותו נציג ההנהלה חזרה אליי, וביקש לשלוח את המחשב שוב למעבדה, והסביר שהם "מוכנים" לתקן אותו שוב, והתנער מזה שדיבר איתי יום קודם על החלפה.

 

בקיצור ולעניין, זה הוא שירות של לנובו , היו ברשותי מחשבים של הרבה יצרנים, ולעולם לא ניתקלתי בשירות כל כך גרוע, בDell לדוגמה מציעים בעצמם להחליף את המוצר באחד חדש בלי לדבר יותר מדי.

נערך על-ידי Recanati

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש בפורום כאן הפניה למספר גורמים שיכולים לסייע לך מול השירות.

לצערי, מה שתיארת לא חדש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה

 

על איזה גורמים מדובר ?

 

נערך על-ידי Recanati

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close