עבור לתוכן
  • צור חשבון

Recanati

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    5
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    1יום 15ש' 43דק' 5שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות Recanati

  • דרגה
    Zone NewUser
  • יום הולדת 17/10/1984
  1. תודה על איזה גורמים מדובר ?
  2. יש ברשותי מחשב נייד לנובו 13' אינץ, מהדגמים היקרים שלהם, לאחר זמן מה הופיע תקלה במצלמה במובנית במחשב, לא היה ניתן לנהל שיחות וידאו דרך המחשב, לא הצלחנו לטפל בתקלה מול התמיכה הטלפונית של לנובו, והנייד נאסף מביתי למעבד לנובו (עדיין באחריות), לאחר כשבוע חזרו אליי מהמעבדה והציעו לשלוח לי הצעת מחיר לתיקון המחשב - על החלקים השבורים (מסך, מקלדת, פאנל וכו'), הסברתי להם שמחשב נשלח במצב מושלם (חוץ מהתקלה במצלמה) ואפילו ללא שריתות, לאחר בירורים הם הבינו שהמחשב נשבר כשהיה ברשותם. ביקשתי ממספר נציגים להחליף את המחשב באחד חדש ולא לתקן אותו בשום אופן, הם סירבו להחליף, ולמרות שביקשתי טלפונית מכמה נציגים וגם שלחתי מייל בקשה להנהלה החברה שלא לתקן את המחשב, אלא לשלוח אותו חזרה כמו שהוא, הם החליפו חלקים והחזירו את המחשב עם שליח לאחר כ 20 יום. למרות שהם "תיקנו" את המחשב, הוא חזר עם פנלים עקומים שלא יושבים במקומם ויש מרווחים של כמה מילימטרים בינהם, חוץ מזה, המחשב חזרה עם תקלה בכרטיס המסך (כנראה) של המחשב, התמונה קופצת ומרצדת כל כמה שניות (גם כאשר מחברים אותו למסך חיצוני). בפנייה הנוספת למעבדת לנובו ביקשתי שוב שיחליפו את המחשב מחדש, חזרי אליי מישהו מהנהלת החברה (כפי שהציג את עצמו) והבטיח לשלוח בקשה ללנובו העולמית להחלפת המחשב לאחר שאשלח להם במייל את התמונות והסרטונים המציגים את המצב המחשב לאחר חזרה ממעבדה, לאחר ששלחתי להם תמונות וסרטונים אותו נציג ההנהלה חזרה אליי, וביקש לשלוח את המחשב שוב למעבדה, והסביר שהם "מוכנים" לתקן אותו שוב, והתנער מזה שדיבר איתי יום קודם על החלפה. בקיצור ולעניין, זה הוא שירות של לנובו ישראל, היו ברשותי מחשבים של הרבה יצרנים, ולעולם לא ניתקלתי בשירות כל כך גרוע, בDell לדוגמה מציעים בעצמם להחליף את המוצר באחד חדש בלי לדבר יותר מדי.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close