פורסם 2019 במאי 126 שנים של מדור הצרכנות בידיעות אחרונות - לפי הפרסומים בעיתון, זה אפקטיבי למדי בייחוד בכל נושא תיקון / אי תיקון ניידים, אבל כאמור לא רק. דרך ההתקשרות מופיע בתחילת הכתבה ( מייל ). https://m.ynet.co.il/Articles/5505962 בהצלחה.
פורסם 2019 במאי 196 שנים מחבר והנה, השבוע, במדור המדובר לעיל, מככב נייד של אסוס, שבעליו נאלץ למסור אותו לתיקון 4 פעמים, ורק לאחר שפנה למדור בעיתון קיבל שובר לרכישת מחשב נייד חדש !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.