עבור לתוכן

והפעם, חווית הקניה שלי בTMS

Featured Replies

פורסם

@Moon-Mage

מה לא אהבת בזה שעדיף קירור נוזלי מוכן מראש ושקט על פני המאוורר סטוק של היצרן?

  • תגובות 50
  • צפיות 22.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

טוב:) לפעמים צריך לקחת דברים בפרופורציות

כפי שניתן לראות לכל אחד פרופוציות זה עניין מאד סובטייקטיבי

 

שבוע טוב לכולם

 

 

פורסם

בס"ד

 

 

חברים

הטוב  שבפורום יש "סיעור מוחות" והפצת ידע 

אשמח  שתפתחו   תת פורום  שבו יהיה  ניסיונותיכם  ברכש חנויות , אתרים מומלצים ל:

רכש חלקים 

לבניית מחשבים 

ציוד נילווה 

מסכים 

UPS 

וככל  שעולה  בדעתכם  שיכול  לסייע  לכל חבר  בפורום

 

אשמח  שמישהו ירים הכפפה , וזה יתן  תנופה  לאנשים   לבנות , לרכוש

בברכה

 

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

הגיע הזמן להקפיץ, כי מסתבר שהסאגה לא נגמרה 🙂

 

בשעה טובה ומוצלחת מי שהמחשב נקנה בעבורה סיימה את המבחנים ולי התפנה קצת זמן מהעבודה, אז חשבנו שזה רעיון טוב להרכיב את הקירור הידוע לשמצה.

 

פירקתי את הקירור סטוק של AMD, באתי להרכיב את הקירור החדש וגיליתי שאף אחד מהBRACKETS שמגיעים איתו לא מתאימים ללוח.

שרפתי שעה על שיטוטים באינטרנט וגיליתי שהלוחות של RYZEN מגיעים עם BRACKETS משלהם, אבל אלה לא היו מורכבים על הלוח כי הקירור סטוק מורכב בלעדיהם.

חפרתי ופירקתי את כל הקופסאות שקיבלתי עם המחשב עד שלא נשאר מהן כלום, וBRACKETS לא היו שם.

 

בסך הכל, בזבזתי שעתיים מהחיים שלי בשביל לגלות שגם את זה הם שכחו/"שכחו" לשלוח.

בחיי שמעולם לא היו לי כל כך הרבה בעיות וכאב ראש בקניית מחשב נייח מסכן, גם כשזה היה מרשתות שהרבה יותר ידועות ב(חוסר) שירות שלהן.

פורסם

בסדר, לפני זמן רב כשהחליפו לי את לוח האם במסגרת האחריות בTMS עקב בעיית מסכים כחולים nvldmkm.sys לא הצליחו להסיר את הברקט האחורי של קירור הTUNIQ 120 ושלחו לי אותו בלעדיו, מה שכמובן גרם לקירור לא לשבת כראוי. כאשר זה נודע לTMS הם שלחו לי על חשבונם קירור MUGEN 2 (שמשמש אותי עד היום) ל2 המחשבים שבשרותי, ונתנו לי אפילו לשמור על הTUNIQ 120 (שאותו הרכבתי על מחשב אחר עם BARACKET שהזמנתי באיביי, גם עובד עד היום).

 

דבר איתם, אני בטוח שיוכלו לדאוג לך :)

@Kirill-TMS

פורסם
  • מחבר

דיברתי, עשו טובה שהסכימו לאסוף את הקירור בחזרה ולזכות אותי עליו אחרי שלחצתי, וגם אז שמעתי אנחה "איזה בלאגן אתה עושה לי" כשדרשתי מהם לשלוח את החלקים של הלוח אם שהם לא שלחו.

 

אז יצא שבזבזתי שעות מהחיים שלי על:

1. לנסות להבין למה הם החליטו שאני לא רוצה לקבל את המחשב בגלל המצב הבטחוני ואז לקבל אותו באיחור.

2. לחכות שישלחו לי את הקירור שקניתי כי הם שכחו/"שכחו" לשלוח אותו.

3. לפרק את הקירור שהם הרכיבו, לנסות להרכיב את הקירור שקניתי ונשלח באיחור ואז לגלות שהם לא שלחו חלקים שהייתי אמור לקבל עם הלוח אם, להרכיב חזרה את הקירור הקודם ואז להגיד תודה שהם שולחים לי את החלקים הנותרים.

 

עם כל השעות עבודה שהפסדתי על השטויות שלהם הייתי כבר משלם את ההפרש למעבד חזק יותר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים