מלחמת הסלולר חוזרת? גולן טלקום מציעה חבילות ללא הגבלת גלישה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מלחמת הסלולר חוזרת? גולן טלקום מציעה חבילות ללא הגבלת גלישה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

בנאדם צריך להכיר את הרגלי הגלישה שלו ועפ"י זה לבחור, את הזול מכל החבילות לפי הצרכים שלו. באופן כללי, לדעתי, השוק הסלולרי צריך להגיע בסופו של דבר ל- 30 ש"ח לתקשורת ללא שום הגבלה. הצרכן הישראלי עדיין לא הגיע ליעד הזה. כרגע, עוד חברות שכדאי לבדוק: רמי לוי We4g נקסט מובייל NEXT MOBILE Kravitz Mobile 019 טלזר כמו כן, לשים לב, יש לבדוק את מחיר ה-SIM, חלק בלתי נפרד מן המחיר הכולל. וכדאי לחפש ולעיין ב"עיקרי התוכנית", כדי לראות מה כתוב "באותיות הקטנות"... לא לפחד לעבור חברה. בכדי להוריד מחירים הצרכן הישראלי צריך פשוט לזגזג, לזגזג מידי פעם מחברה לחברה, ולא רק בשוק הסלולר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לקוח שלהם כבר למעלה מ-4 שנים. הם תמיד מציעים חבילות הרבה יותר משתלמות והרבה יותר גדולות של גלישה בהשוואה לאחרות. עם קליטה בכל הארץ (תאמינו לי, אני כל יום בנקודה אחרת, בין אם זה בדרום או בצפון), רק חיכיתי ליום בו הם סוף סוף יציעו חבילת 'ללא הגבלה'. במחיר של 35 שקלים, באמת שאני לא חושב שמישהו יצליח (כמו שהם לא הצליחו אף-פעם, לדעתי) להתחרות בהם. הבעיה שרוב האנשים רואים אותם כחברה זולה מדי, אולי אפילו באופן מחשיד, אבל הקליטה זהה לזאת של פלאפון וסלקום, המחירים בהם זולים, אני יכול בקלות לשלוט על כל אופציה שהיא דרך החשבון באתר והם נותנים מענה טוב לבעיות, אם נתקלתם בכאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח מורדכי משיטה

אני מקבל 100GB השאר ללא הגבלה מהירות וקליטה מהטובים בהוטמובייל רק ב29ש"ח ובשביל לדעת מה אתם באמת מקבלים מהם בלי סיפורים תורידו את התוכנה הזאת nPerf מחנות של זה תוכנה ישראלית של איגוד האינטרנט בעברית עם נתוח של הכל וגם השואות לגולשים אחרים וססיסטקה יומית שבועית חודשית צריך בדיקה כמה שיותר אנשים יבדקו נקבל תוצאות טובות יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח פנינה

בס"ד יום רביעי כד בטבת תשע"ט צהריים טובים!!! איך קוראים לטלפון החדש שיצא השבוע הזה 😀

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...