פורסם 2019 בינואר 236 שנים רכשתי לפני למעלה מ 40 יום מחשב טינק'פד קורבון מחנות וותיקה, עם ציון טוב+ בזאפ. חשבתי לקנות מאמזון, בסוף העדפתי לקנות בצורה רשמית כאן בארץ. המחשב היה אמור להגיע בטווח של שבוע-שבוע וחצי. איכשהו, עברו מאז הרבה יותר מזה... בכל פעם שהתקשרתי, נאמר לי: "נחזור אליך". וכן, כמובן, מעולם לא חזרו אליי. אני מתקשר, השיחה מועברת לנציג מסויים, והוא תמיד עם אותה תשובה: "נחזור אליך". התקשרתי אולי 7-8 פעם. כשלחצתי, אמרו שזה מתעכב אצל היבואן. עכשיו אומרים שזה כבר בארץ ויגיע אליי ביום שני הקרוב. אני מניח שהפעם זו האמת. אבל... מה דעתכם? זו התנהלות נורמלית?
פורסם 2019 בינואר 236 שנים זה בין התופעות המגעילות שאני ממש מתעב פה בארץ, ובמקרה נתקלתי במשהו דומה בעצמי, כאשר בפניה השניה ישר ניתקו לי בפנים לאחר שהבינו שאני מעז לשאול אותם את אותה שאלה שוב, כי הם כמובן לא חזרו אלי לעולם. במילים אחרות וריאציות של "נחזור אליך / "בבירור" זאת דרך לנפנף אותך בצורה "מכובדת", כשבפועל הכוונה היא "עזוב אותי באמא שלך, באתי לעבודה בשביל להרוויח כסף ולא לעשות דבר". בינינו, הבוט החדש של אמזון מרגיש הרבה יותר אנושי ומועיל, מאשר רוב "אנשי שירות לקוחות" כאן בארץ.
פורסם 2019 בינואר 246 שנים מחבר ציטוט של holyheat זה בין התופעות המגעילות שאני ממש מתעב פה בארץ, ובמקרה נתקלתי במשהו דומה בעצמי, כאשר בפניה השניה ישר ניתקו לי בפנים לאחר שהבינו שאני מעז לשאול אותם את אותה שאלה שוב, כי הם כמובן לא חזרו אלי לעולם. במילים אחרות וריאציות של "נחזור אליך / "בבירור" זאת דרך לנפנף אותך בצורה "מכובדת", כשבפועל הכוונה היא "עזוב אותי באמא שלך, באתי לעבודה בשביל להרוויח כסף ולא לעשות דבר". בינינו, הבוט החדש של אמזון מרגיש הרבה יותר אנושי ומועיל, מאשר רוב "אנשי שירות לקוחות" כאן בארץ. לפני כל פעם שהתקשרתי התלבטתי, המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח, כשכל מה שרציתי זו אינפורמציה מתי מגיע המחשב.
פורסם 2019 בינואר 246 שנים ציטוט של natee המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח מוכר ומאד עצוב
פורסם 2019 בינואר 246 שנים ציטוט של natee לפני כל פעם שהתקשרתי התלבטתי, המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח, כשכל מה שרציתי זו אינפורמציה מתי מגיע המחשב. ברור שזה מה שהם יעשו, הרי אתה מפריע להם כרגע לשתות קפה עם עוגיות, לגלוש ב"פייסוש/אינסטוש", לעשות צחוקים, או סתם מציק למנוחתם. נערך 2019 בינואר 246 שנים על-ידי holyheat
פורסם 2019 בינואר 246 שנים ציטוט של natee מה דעתכם? זו התנהלות נורמלית? לא, היא לא. זו תודעת שירות אפסית. כשאני מזמין משהו שיש לי ספקות לגבי הזמינות שלו, אני תמיד משתדל להתקשר ולברר קודם אם הוא במלאי. ברור שתמיד אפשר לחרטט אותי, ואין לי דרך לבדוק, אבל בחנויות רבות אשכרה עובדים אנשים הוגנים, ובמרבית המקרים אף אחד לא שיקר לי. היו שאמרו שיש (ובאמת היה), היו שאמרו שאין ויגיע מהיבואן תוך שבוע (ובד"כ זה מה שקרה), ובמקרים מסוימים גם אמרו בצורה הוגנת שזה יגיע רק בעוד חודש וחצי, או לא יגיע בכלל. כמובן, גם אם חרטטו אותך, אחרי פעם-פעמיים שאתה רואה שעובדים עליך בעיניים, זכותך המלאה לבטל את ההזמנה. לא שאני מאשים אותך שלא עשית את זה לפני כן, כי אני מבין את ההתלבטות - אחרי שחיכית כבר זמן מסוים, אתה מרגיש שאולי תחכה עוד קצת ותקבל את זה, במקום להתחיל את התהליך מהתחלה. מאחל שתקבל סוף סוף את המחשב, ושלא תחזור לחנות שמתנהלת ככה. :)
פורסם 2019 בינואר 246 שנים מחבר תודה על התמיכה. כן, זה מקומם ומוזר. מעולם לא נתקלתי בכזו תודעת שירות עלובה. בד"כ החנויות הזאפ 'מתות' למכור ונותנות שירות טוב +. לטענתם המחשב כבר בארץ ויגיע בימים הקרובים. אעדכן.
פורסם 2019 בינואר 246 שנים ישנן חנויות שרוכשות מחשבים מספקים בחו"ל ולא מספקים בארץ. להבנתי זה סוג של יבוא מקביל. לכן המלאי לא זמין מיידית וייתכנו שיבושים חמורים בהגעת המוצר. בד"כ אלו אותן חנויות בהן המחשב זול בכמה מאות שקלים מאשר בחנות אחרת (דבר כשלעצמו לא הגיוני ומדליק נורה אדומה). אם המחשב היה זול משמעותית מחנויות אחרות כדאי לבדוק היטב האם האריזה סגורה (לך תדע איזו קומבינה עושה היבואן עם הספק בחו"ל), לברר אצל נותן האחריות שהוא עובד עם החנות הזו, או הכי טוב - לבטל את ההזמנה עוד לפני שהמחשב יצא אליך. לדעתי הזמן שחיכית לא אמור להיות פקטור לגבי ההחלטה על ביטול ההזמנה. ספק ישראלי - אם יש לו את המחשב במלאי תוך יום עד יומיים זה בחנות או אצלך. כשאני רוכש מחשבים יקרים אני קונה בחנות פיזית או שאני מבצע הזמנה באתר בלי לתת פרטי אשראי, כאשר המחשב מגיע ממלאי היבואן לחנות אני ניגש לחנות - נותן כסף - לוקח מחשב. אגב, אם אתה מעוניין לכתוב לי את שם החנות בפרטי ייתכן שלא אופתע... שיהיה בהצלחה.
פורסם 2019 בינואר 246 שנים מחבר ציטוט של thasson ישנן חנויות שרוכשות מחשבים מספקים בחו"ל ולא מספקים בארץ. להבנתי זה סוג של יבוא מקביל. לכן המלאי לא זמין מיידית וייתכנו שיבושים חמורים בהגעת המוצר. בד"כ אלו אותן חנויות בהן המחשב זול בכמה מאות שקלים מאשר בחנות אחרת (דבר כשלעצמו לא הגיוני ומדליק נורה אדומה). אם המחשב היה זול משמעותית מחנויות אחרות כדאי לבדוק היטב האם האריזה סגורה (לך תדע איזו קומבינה עושה היבואן עם הספק בחו"ל), לברר אצל נותן האחריות שהוא עובד עם החנות הזו, או הכי טוב - לבטל את ההזמנה עוד לפני שהמחשב יצא אליך. לדעתי הזמן שחיכית לא אמור להיות פקטור לגבי ההחלטה על ביטול ההזמנה. ספק ישראלי - אם יש לו את המחשב במלאי תוך יום עד יומיים זה בחנות או אצלך. כשאני רוכש מחשבים יקרים אני קונה בחנות פיזית או שאני מבצע הזמנה באתר בלי לתת פרטי אשראי, כאשר המחשב מגיע ממלאי היבואן לחנות אני ניגש לחנות - נותן כסף - לוקח מחשב. אגב, אם אתה מעוניין לכתוב לי את שם החנות בפרטי ייתכן שלא אופתע... שיהיה בהצלחה. זה יבוא רשמי. גם כשהתקשרתי לחנויות אחרות אמרו שאין במלאי. המוכר הסביר כשקניתי שאין אותם בכלל בארץ במלאי ואם אשלם הוא ישריין לי יחידה... המחיר לא מידי זול. ממיצע בזאפ. כתוב לי בפרטי, אם זו החנות שאתה חושד בה - אאשר בשמחה. נערך 2019 בינואר 246 שנים על-ידי natee
פורסם 2019 בינואר 256 שנים מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי?אם אתם מפחדים לעמוד אחרי ובפני הבעייה שאתם מפרסמים עדיף שלא תפרסמו או תגיבו....אנחנו משתפים פה בפורום את מלוא הפרטים על מנת שנלמד אחד מהשני .
פורסם 2019 בינואר 256 שנים ציטוט של gilka מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי? מסכים מאוד, זה מדור צרכנות, ומאוד רלוונטי שם החנות!! נערך 2019 בינואר 256 שנים על-ידי ariel007
פורסם 2019 בינואר 256 שנים האמת ששם החנות לחלוטין לא רלוונטי כי זה היה קורה לו גם בכל חנות אחרת - הבעיה היא בחוסר מלאי של היבואן, אף חנות לא יכולה לעשות קסמים. הדבר היחיד שהחנות יכולה להציע לו (וגם הוא יכול לדרוש אם הוא רוצה, לאור חוסר העמידה בזמן האספקה) - זה ביטול עסקה...
פורסם 2019 בינואר 256 שנים הוא מלין נגד תודעת שירות ירודה ולא נגד מחסור אצל היבואן. כדי לתת התייחסות הולמת ללקוח לא צריך להיות קוסם.
פורסם 2019 בינואר 276 שנים מחבר ציטוט של ariel007 מסכים מאוד, זה מדור צרכנות, ומאוד רלוונטי שם החנות!! ציטוט של gilka מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי?אם אתם מפחדים לעמוד אחרי ובפני הבעייה שאתם מפרסמים עדיף שלא תפרסמו או תגיבו....אנחנו משתפים פה בפורום את מלוא הפרטים על מנת שנלמד אחד מהשני . בוודאי שאספר... ככה אתם מכירים אותי? אה? אני פשוט אמור לקבל את המחשב בימים הקרובים, סוף סוף, ומעדיף לא להזכיר את שמם עד שהמחשב יהיה בידיי, ואז או-הו תשמעו את השם של החנות, ואת כל הסיפור ההזוי. מאמין שאחרי ה 47 יום שעברו המחשב כבר יגיע...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.