פורסם 2019 בינואר 36 שנים לקבוע מדיניות זו החלטה של החנות, אך היא צריכה להיות נהירה וברורה ללקוח במעמד הרכישה. כאשר נקבע למוצר אחריות מוגבלת, מן הראוי לציין זאת בדף המוצר בצורה ברורה ובולטת, כמתחייב בחוק, כגון "שנה אחריות מלאה ועוד שנתיים אחריות מוגבלת" ואז להפנות לתקנון האתר. העובדה שרבים פה טעו להאמין שמדובר באחריות מלאה במהלך כל התקופה, ללא שום סייג, מעידה על האפשרות שקיימת הטעייה.
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של zuma לקבוע מדיניות זו החלטה של החנות, אך היא צריכה להיות נהירה וברורה ללקוח במעמד הרכישה. כאשר נקבע למוצר אחריות מוגבלת, מן הראוי לציין זאת בדף המוצר בצורה ברורה ובולטת, כמתחייב בחוק, כגון "שנה אחריות מלאה ועוד שנתיים אחריות מוגבלת" ואז להפנות לתקנון האתר. העובדה שרבים פה טעו להאמין שמדובר באחריות מלאה במהלך כל התקופה, ללא שום סייג, מעידה על האפשרות שקיימת הטעייה. מחזק. אני גם רכשתי לפני יותר מ3 שנים ספק סיסוניק מTMS. לצערי, לא היה להם במלאי את ספק הS12-620W בגרסת הBOX, אז רכשתי את הספק בגרסת הTRAY. בעמוד המוצר ובעת שיחתי עם הנציג לא נאמר לי פעם אחת כי האחריות מוגבלת (כפי שנהוג לעשות במקרים כאלו). יותר מזה - שאלתי ספצייפית למה האחריות היא רק 3 שנים ולא חמש, ואמרו לי שזה בגלל שמדובר במוצר TRAY. לא ציינו בפניי את העובדה שאם ארכוש מוצר זה, אוכל לקבל מוצר אחר נחות יותר בעת מימוש אחריות, יש כאלה שיטענו פחות מה10%+-, או 50% בלבד מהערך בשנה השלישית של האחריות. אני מעריך מאוד את TMS ואת השירות שקיבלתי בתור לקוח וותיק שלהם. אין בעיה לספק אחריות מוגבלת למוצרים, אבל יש לציין זאת באופן ברור בעמוד המוצר, ולא להתגונן בטענות ש"זה כתוב באופן ברור בתקנון האתר". רצוי אף לציין זאת ללקוח במעמד הרכישה, כדי שלא יהיו הפתעות כאלו. אני לדוגמא, הייתי כבר קונה את הספק בKSP בעוד 30 ש"ח עם חמש שנים אחריות אם הייתי יותר שהאחריות כה מוגבלת. TMS, מקווה שתעשו את הדבר הנכון ותעדכנו את פירוט המוצרים באתר במקרים של אחריות מוגבלת. נערך 2019 בינואר 36 שנים על-ידי אור כהן
פורסם 2019 בינואר 36 שנים בתור לקוח שלכם עוד מהתקופה שהייתה חנות בקריות (עשר שנים אחורה..), ושמעולם לא הצטרך לממש אחריות, השרשור הזה גרם לי לעשות חושבים. יש לי מערכת שרוב חלקיה נרכשו אצלכם (ואתם גם היבואן של הכל, חלק רשמי וחלק מקביל), ולא ברור לי מה אקבל במקרה ואצטרך לממש אחריות לפי התקנון שלכם. האם מוצרים שהיבואן שלהם הוא CDLOG מקבלים אחריות מלאה לשלוש שנים? האם רק מוצרים שCDLOG היבואן הרשמי שלו? איך בדיוק אני אמור לדעת מה התנאים לפני שאני בכלל מזמין את המוצר?
פורסם 2019 בינואר 36 שנים אני די מבולבל , לא מצליח להבין מה מדיניות האחריות בחנות. האם כל מוצר עם אחריות ליותר משנה הוא עם אחריות מוגבלת כל עוד לא צויין אחרת? האם האחריות היא אחריות מלאה אלא אם צויין מראש שהיא מוגבלת? אם היבואן סגר את הבסטה אז אחריות מלאה הופכת למוגבלת? האם צריך לבדוק איתכם פרטנית לכל חלק האם האחריות מוגבלת או לא לפני שקונים? אני באמת לא מצליח להבין. @Kirill-TMS תוכל בבקשה להסביר בצורה ברורה?
פורסם 2019 בינואר 36 שנים בפשטות, אם היבואן נותן שירות בארץ אתה לא צריך שום חנות. כל הדיון כאן הוא במוצר חסר שירות בארץ, או (וכאן הבעיה האמיתית) אם היבואן הסתלק תוך כדי תקופת האחריות, כאן צריך חוזה כדי לצמצם נזקים, מאחר וכאן ישנה ממש עילה לתביעה. כך לכל הפחות אני הבנתי בבירור.
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של No-one בפשטות, אם היבואן נותן שירות בארץ אתה לא צריך שום חנות. כל הדיון כאן הוא במוצר חסר שירות בארץ, או (וכאן הבעיה האמיתית) אם היבואן הסתלק תוך כדי תקופת האחריות, כאן צריך חוזה כדי לצמצם נזקים, מאחר וכאן ישנה ממש עילה לתביעה. כך לכל הפחות אני הבנתי בבירור. צריך להבין שחלק משמעותי מהמוצרים בחנות מיובאים על ידי TMS עצמם, בין אם כיבואן רשמי, ובין אם כיבואן מקביל [=מורשה].
פורסם 2019 בינואר 36 שנים לא מבין למה Kirill רואה את התרד כעוין אם יש מדיניות תפרט גם אם היא לא הכי נעימה תסביר למה היא כזו אני מאמין שיש לכך סיבות מוצדקות ואם לא תמיד אפשר לתקן גם אני כמו כל הרוכשים של tms רוצים להבין מה קורה אתם זכורים כחנות אמינה שמשרתת לקוחות
פורסם 2019 בינואר 36 שנים ציטוט של No-one בפשטות, אם היבואן נותן שירות בארץ אתה לא צריך שום חנות. כל הדיון כאן הוא במוצר חסר שירות בארץ, או (וכאן הבעיה האמיתית) אם היבואן הסתלק תוך כדי תקופת האחריות, כאן צריך חוזה כדי לצמצם נזקים, מאחר וכאן ישנה ממש עילה לתביעה. כך לכל הפחות אני הבנתי בבירור. במידה וזה הסיפור אז אני יכול להבין. עד כמה שאני יודע בארץ האחריות מסופקת ע"י היצרן/יבואן ויש הגיון ולהסדיר מה קורה במידה יבואן נעלם. העניין הוא שכשקוראים את התקנון זה בכלל לא ברור ולא מובן ככה. מהתקנון אפשר להבין שזה המצב לגבי כל המוצרים. ציטוט של Ooga צריך להבין שחלק משמעותי מהמוצרים בחנות מיובאים על ידי TMS עצמם, בין אם כיבואן רשמי, ובין אם כיבואן מקביל [=מורשה]. הציפיה במצב כזה שהיבואן יעמוד מאחורי האחריות ,כלומר אם TMS הוא היבואן אז האחריות צריכה להיות מלאה ולא מוגבלת. בקיצור הכי טוב שקיריל יסביר במה מדובר.
פורסם 2019 בינואר 46 שנים היינו משחקים את זה הרבה פעם "ערימת ילדים". הטראד מתחיל ענייני ומיידע וסוטה די מהר להתלהמות המונית כשהטווח בין יש לי נסיון חיובי עם החנות ו-אבל אולי אין מנוס מחרם צרכני מלא בעפיצות של פסיכוזה. קיריל נשמע שאתה מנסה ואני רוצה שחנויות בישראל ימשיכו להתקיים בעידן של אמאזון אבל במקדונלדס מחפשים קופאים/יות עדיפות לרובאות 07, עדיפות למתנדבים.
פורסם 2019 בינואר 46 שנים ציטוט של TATA BOX קראתי את התקנון שלכם (TMS) עכשיו (בזכות הת'רד הזה, תודה @german103, חסכת לי כאב ראש) עקב מחשבה לקנות אצלכם מחשב, אבל הוא לא מספיק ברור. ניסיתי להבין איזו אחריות אקבל על ספק כדוגמת זה שהציג @lompy השורות הרלוונטיות אליו מהתקנון הן אלו בלבד: 5.4. על חלק מהמוצרים האחריות היא לתקופה של יותר משנה. בתקופת האחריות שהיא מעבר לשנה הראשונה תחול אחריות מוגבלת. 7.1. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה. 7. אחריות מוגבלת הגדרות: "ערך מוצר" – המחיר האחרון שננקב במחירון החברה. "ערך משוקלל" – ערך המוצר בהפחתת דמי השימוש במהלך תקופת השימוש בו. לדוגמה: ערך משוקלל של מוצר בשנתו הראשונה הוא 100% מערך המוצר. בשנתו השנייה 70% מערך המוצר. בשנתו השלישית 50% מערך המוצר. הפירוט המוצג הוא רק לשנים 1-3. מה קורה מעבר לכך? מה קורה אם יתקלקל בשנה 8? 9? אני לא יודע לעשות אקסטרפולציה על סמך סדרה של 0, 30, 50. למה לא לפרט באופן מלא? למה לציין בעמוד המוצר שיש עליו 10 שנות אחריות מבלי לציין שזו אחריות מוגבלת? למה הקונה צריך לפשפש עמוק באתר שלכם בשביל להבין על מה הוא משלם? אתה מכיר אנשים שקוראים תקנונים של אתרים? אתה קונה מערכת שלמה לא? במקרה זה אחריות הינה למערת שלמה והיית מקבל מראש ספק באותו רמה בהחלפה
פורסם 2019 בינואר 46 שנים ציטוט של lompy במידה וזה הסיפור אז אני יכול להבין. עד כמה שאני יודע בארץ האחריות מסופקת ע"י היצרן/יבואן ויש הגיון ולהסדיר מה קורה במידה יבואן נעלם. העניין הוא שכשקוראים את התקנון זה בכלל לא ברור ולא מובן ככה. מהתקנון אפשר להבין שזה המצב לגבי כל המוצרים. הציפיה במצב כזה שהיבואן יעמוד מאחורי האחריות ,כלומר אם TMS הוא היבואן אז האחריות צריכה להיות מלאה ולא מוגבלת. בקיצור הכי טוב שקיריל יסביר במה מדובר. אנו לא יבואן של שום מוצר באתר שלנו.בכל נרכש פה בארץ
פורסם 2019 בינואר 46 שנים ציטוט של lompy אני די מבולבל , לא מצליח להבין מה מדיניות האחריות בחנות. האם כל מוצר עם אחריות ליותר משנה הוא עם אחריות מוגבלת כל עוד לא צויין אחרת? האם האחריות היא אחריות מלאה אלא אם צויין מראש שהיא מוגבלת? אם היבואן סגר את הבסטה אז אחריות מלאה הופכת למוגבלת? האם צריך לבדוק איתכם פרטנית לכל חלק האם האחריות מוגבלת או לא לפני שקונים? אני באמת לא מצליח להבין. @Kirill-TMS תוכל בבקשה להסביר בצורה ברורה? למה כל זה מסובך... עם לקוח לא היה מסכים להצעה (שהיא לפי החוק) היינו חושבים על פתרון יצירתי למה כל זה מסובך... עם לקוח לא היה מסכים להצעה (שהיא לפי החוק) היינו חושבים על פתרון יצירתי אני לא מכיר אף אחד במיוחד מפורום זה שפנה בהודעה או במייל ולא קיבל פתרון
פורסם 2019 בינואר 46 שנים ציטוט של Kirill-TMS למה כל זה מסובך... עם לקוח לא היה מסכים להצעה (שהיא לפי החוק) היינו חושבים על פתרון יצירתי אני לא מכיר אף אחד במיוחד מפורום זה שפנה בהודעה או במייל ולא קיבל פתרון כי התקנון פשוט לא ברור. השאלה שלי לא מתיחסת למקרה של פותח הדיון. אם הבנתי נכון במקרה שלו הוא קנה מוצר ויבואן נעלם. אתם סיפקתם לו חלופה שהוא הסכים לה ושלי לפחות נראית הגיונית (ולפי החוק כמו שאמרת). בתקנון שלכם כתוב 5.4. על חלק מהמוצרים האחריות היא לתקופה של יותר משנה. בתקופת האחריות שהיא מעבר לשנה הראשונה תחול אחריות מוגבלת. 7. אחריות מוגבלת הגדרות: "ערך מוצר" – המחיר האחרון שננקב במחירון החברה. "ערך משוקלל" – ערך המוצר בהפחתת דמי השימוש במהלך תקופת השימוש בו. לדוגמה: ערך משוקלל של מוצר בשנתו הראשונה הוא 100% מערך המוצר. בשנתו השנייה 70% מערך המוצר. בשנתו השלישית 50% מערך המוצר. לא כתוב פה כלום על מצב שבו היבואן נעלם או מוצר שהוא חלק ממערכת שלמה או לא. כלומר מכאן אפשר להבין שכל מוצר שקונים אצלכם ויש לו אחריות של יותר משנה הוא תמיד עם אחריות מוגבלת. אז השאלה היא פשוטה , האם אחריות מוגבלת חלה על כל המוצרים או במקרים ספציפים כמו של פותח הדיון. ולמקרה שמה שאני שואל עדין לא ברור, אז בו ניקח את https://www.tms.co.il/HCG650G כדוגמא. למוצר 10 שנים אחריות. 1. אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) עדין חי וקיים ,הספק לא נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת? 2. אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) נעלם ,הספק לא נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת? 3. אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) עדין חי וקיים ,הספק כן נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת? 4.אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) נעלם ,הספק כן נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת?
פורסם 2019 בינואר 46 שנים 1. אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) עדין חי וקיים ,הספק לא נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת? 2. אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) נעלם ,הספק לא נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת? 3. אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) עדין חי וקיים ,הספק כן נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת? 4.אם הספק יתקלקל אחרי 9 שנים , היבואן ( פייב אקסיטס בע"מ ) נעלם ,הספק כן נקנה כחלק ממערכת שלמה, האם חלה כאן אחריות מוגבלת? אתה מבין שחלק משאלות שלך הינה תאוריה בלבד? כי מי שמספק אחריות זה יבואן. יכול לענות לך על שאלות שלך בגדר דעה אישית בלבד אם זה מקובל אשמח על שאלות 3-4 . תשובה חדש משמעית שתקבל ספק באותה רמה עם אחריות ממשיכה.
פורסם 2019 בינואר 46 שנים תודה על תשובה , מה שכבר אפשר לסכם זה שמי שקונה מערכת שלמה יקבל חלופה באותה איכות עם אחריות ממשיכה. ציטוט של Kirill-TMS אתה מבין שחלק משאלות שלך הינה תאוריה בלבד? כי מי שמספק אחריות זה יבואן. יכול לענות לך על שאלות שלך בגדר דעה אישית בלבד אם זה מקובל אשמח כן ,מקובל , אשמח שתענה גם על 1 ו 2 גם אם זאת דעתך האישית , יש הרבה בפורום שקונים רק חלקים ואני חושב שזה חשוב להם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.