פורסם 2018 בדצמבר 96 שנים אני מפרסם את החוויה שלי איתם כדי שכולם ידעו זאת. לפני כשנה וחצי רכשתי אצלם OP5 יחד עם אחריות מורחבת לשנתיים. לאחר כשנה וחודשיים בלבד, של שימוש סטנדרטי - הייתה תקלה במסך של הפלאפון ושלחתי אותו לתיקון במעבדה. הפלאפון חזר אליי עם מסך חדש, אך הפעם הGPS והרמקול אוזן לא עבדו(שניהם עבדו מצויין לפני שהפלאפון הגיע למעבדה). בעקבות זאת נאלצתי לשלוח שוב את הפלאפון למעבדה. הפעם החליפו את המכלול של הפלאפון. הפלאפון חזר עם רמקול אוזן תקין, אבל הGPS עדיין לא עבד - להזכירכם, תקלה שנגרמה בעקבות הפעם הראשונה שהפלאפון ביקר במעבדה. וכעת בפעם השלישית, כחודשיים וחצי לאחר הפעם הראשונה, הפלאפון נמצא בתיקון. מה קרה הפעם? הם רוצים להחליף לוח אם. אבל מה? הפלאפון שלי הגיע עם לוח אם של 128GB, ואילו יש להם להביא לי רק כאלה עם 64GB. סירבתי כמובן. הוצע לי במקום זיכוי מגוחך - 800 ש"ח במקום הפלאפון. לשם השוואה, הפלאפון עלה לי 2400 ש"ח, לפני שנה וחצי בלבד. שוב סירבתי. עתה, מנהל המעבדה בכבודו ובעצמו אין לו מושג מתי ואם בכלל יצליח להשיג לי לוח אם חדש, עם 128GB. בחודשיים וחצי האחרונים אני נמצא יותר עם פלאפון חלופי מאשר עם הפלאפון שקניתי. מנהל המעבדה אמר שלדעתו זה לגיטימי שהפלאפון מפסיק לעבוד אחרי שנה וחודשיים. עד כה הם לא מוכנים להביא לי פלאפון חדש בחינם במקום. כל מי ששוקל לקנות בסניף כלשהו שלהם - שייצפה ליחס מזלז ומעליב, חוסר אכפתיות וחוסר נכונות לעזור ללקוח. נערך 2018 בדצמבר 186 שנים על-ידי Tomer Garber
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.