האם אפל תעבור למעבדי AMD החדשים לMAC PRO החדש? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם אפל תעבור למעבדי AMD החדשים לMAC PRO החדש?


TheHwGeek

Recommended Posts

שלום חברים,

 

יש לי שאלה, האם יש סיכוי שאפל תעבור למעבדי ZEN2.0 (כניראה גירסה מקוסטמת) לדור החדש של PRO? 

כי רואים שהם לא עידכנו את המוצר כבר כמה שנים- למה הם מחכים? ולאיזה מעבד הם יכולים לעבור שיהיה חזק באופן משמעותי מה18 ליבות שמוצע בIMAC?

כי אם הם יבחרו לעבור לAMD יהיה להם גישה למעבד מקוסטם של עד 64 ליבות עם צריכת חשמל הגיונית, ופער גדול מאוד מבחינת הביצועים למה שקיים באינטל כרגע ולפחות עד 2020.

בנוסף בטח המעבד יהיה זול יותר משל הפיתרון של לפני דור ה7NM- מה שאפל מאוד אוהבת(מרווח רווח גדול מאוד לעומת העלות של המוצר).

 

אני מודע לפטנט של אינטל על חיבורי הTB, אבל זוכר שהיו דיבורים על שאינטל תאפשר לאחרים להישתמש בתקן ואז זה יכול ליפתור את הבעיה עם - אולי ככה מחזיקים את קצר?

לפחות מבחינת כרטיסי המסך- יש הרי סיבה מדוע הם צמודים לכרטיסים של , אז למה לא לאחד את החבילה ?

 

סיבות בעד/נגד יתקבלו בברכה 😊.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפל פישלו בגדול כשלפני שנים הם העבירו את כל המהנדסים שלהם לעבוד על המוצרים הניידים והטלפונים והזניחו לגמרי את כל השוק המקצועי. לפני שנה וחצי בערך הם התעוררו כשכבר לא היו להם מוצרים רלוונטיים והלקוחות התחילו לעשות הרבה רעש בתקשורת ולעבור למתחרים.

כדי לצנן את הרוחות אפל מיהרה והספיקה בינתיים להוציא את ה-iMAC Pro בתור פתרון ביניים אבל לגבי ה-Mac Pro הם אמרו שהם נאלצים לתכנן מחדש מאפס את כל הפלטפורמה, הדגם הבא כנראה כבר לא יהיה קטן ועגול כמו הקיים. בהתחשב בתאריך תחילת העבודה אני מאמין שהם ישארו עם מעבדי xeon כי באותו זמן עדיין לא היו ממש רלוונטיים וקשה להאמין שהם בחרו ולהחליף את כל התכנון באמצע התהליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...