עבור לתוכן

KSP מכרו לי מוצר משומש בקופסה של מוצר חדש. מה לעשות?

Featured Replies

פורסם

היי.

קניתי Sennheiser GSX 1000 DAC בקופסה סגורה, אך כשפתחתי אותו, התגלה לי מכשיר עם שריטות על הצג, מדבקת מסך מתחת למכשיר זרוקה בקופסה (כזאת שמסירים ממסכים חדשים) וה-stand של המכשיר ידע ימים טובים יותר, איפה שהגומי רואים בבירור שה-stand עמד ימים רבים (גומי שחוק ומחוק).

מה עושים במקרה כזה? שילמתי על מכשיר 900 שקל והייתי אמור לקבל מכשיר חדש, כשבבירור קיבלתי אחד משומש וכזה שהשתמשו בו הרבה זמן.

מה אני עושה עכשיו?

פורסם

פונה אליהם עם הטענות ולא לפורום?

פורסם
  • מחבר

כמצופה, KSP מתנערים מאחריות כלשהי.
עברו 5 ימים מאז קיבלתי את המוצר. הראתי למוכר את המוצר, הוא בוודאות ראה שיש שריטות גם על הצג וגם על הסטנד, התיעץ עם שירות הלקוחות.
בהתחלה אמר לי "אם היה פחות משבוע היינו מחליפים, אבל מכיוון שעבר שבוע, אין מה לעשות".
אמרתי לו "אבל עברו 5 ימים".
עכשיו הוא ענה לי "לא, עברו 6 ימים (קיבלתי SMS לאסוף את המוצר בתאריך 28 לאוקטובר אבל אספתי ב-)29.
מה עושים?
מדובר בכמעט 1000 שקל שהלכו כביכול על מוצר חדש אבל קיבלתי משומש.
יש עילה לתביעה? אני מתכנן לפתוח תיק בתביעות קטנות.

פורסם

פנה לפניות הציבור של החברה עם הטענות.

תראה איך זה מתקדם שם.

 

פורסם

אמממ.... 6 ימים זה לא שבוע?

או שזה רק אני?

 

בכלל לא עבר שבוע.. תתעקש על זה..

פורסם
  • מחבר

יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלהם ביום שני שעבר.
נמסר לי:
"היי. מבדיקה שערכתי מול הסניף המוצר נפתח בסניף בעת האיסוף" (שקר)
"באחריותך לבדוק את המוצר בעת הרכישה לפני עזיבת הסניף. מבדיקה מול הסניף המוצר עבר שימוש" (דהההההה!)
"אנו נעביר פניה לספק לבדיקה ונעדכן עם קבלת תשובה"

עבר כבר שבוע ואין שום מענה.

זה מה שרשמתי להם:
"בוקר טוב. המוצר לא נפתח בעת האיסוף. אם היינו פותחים, היינו רואים את השריטות, הן די בולטות לעין. הם שוב פעם (הסניף) משנים גרסה".

ואז שלחתי הודעה נוספת:
"חשוב לציין שבדקתי אריזה ראשונה ומצאתי שהיא פתוחה
(לא זאת שלקחתי), ולכן לא הסכמתי לקבל אותה. יש לי מסמך שמאשר זאת (קבלה ראשונה) וזה שולל את זה שאני לא בודק או בדקתי את המוצר. אני מצטער אבל יש כבר כמה נתונים שלא מסתדרים מצדכם. אם לא יוחלף המוצר באחד חדש, אפתח בתביעה בבית משפט לתביעות קטנות ונתן לשופט להחליט".

 

זו ההתכבות שלי עם שירות לקוחות בפייסבוק.

מה אתם אומרים? מה עלי לעשות?

פורסם

אתה לא יכול לבטל את החיוב? יש משהו בחוק נגד כאלה דברים.

לא נראה לי שיש לך מה להתנהל מול KSP. תתחיל להשתמש בתותחים הכבדים.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Sargon

אתה לא יכול לבטל את החיוב? יש משהו בחוק נגד כאלה דברים.

לא נראה לי שיש לך מה להתנהל מול KSP. תתחיל להשתמש בתותחים הכבדים.

לבטל חיוב זה לא חוקי?
איזה חוק מאשר שאני כן יכול לבטל את החיוב?

פורסם

אסור להם לחייב אותך על מוצר שלא סופק או שירות שלא ניתן. אין מצב שמחייבים אותך על מוצר משומש כשאתה רכשת מוצר חדש. זה עבריינות.

אוליי תתקשר לחברת האשרי ותגיד שלא סיפקו לך את המוצר או שנתנו לך מוצר משומש. או שתתלונן במשטרה.

פורסם

לפי החוק אתה יכול לבטל עסקה בכרטיס אשראי רק במקרה של כשל תמורה מלא, במילים אחרות רק אם לא קיבלת מוצר בכלל.

פורסם

במידה ואין הבנה וסגירת דלתות בפנים - פונה למועצה להגנת הצרכן + רושם פוסט בפייסבוק, רצוי מממומן או לשלם לעמודי פייסבוק גדולים ולרוץ עם שיימינג!
אני לא רוצה להרחיב אבל יש חנות מחשבים ידועה באזור ירושלים שהרכבת לוחות האם ללקוחות הייתה על רצפה חשופה כשהעובד יחף ולבוש ברמודה כשפיצה שרועה לידו ואף הרכיבו רכיבים יד שנייה ללקוחות וכל זה כשמנהל ברקע.
את השם של החנות אני לא ארשום, גם לא ארמוז. רק אומר שזה קורה.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של andralamusya

במידה ואין הבנה וסגירת דלתות בפנים - פונה למועצה להגנת הצרכן + רושם פוסט בפייסבוק, רצוי מממומן או לשלם לעמודי פייסבוק גדולים ולרוץ עם שיימינג!
אני לא רוצה להרחיב אבל יש חנות מחשבים ידועה באזור ירושלים שהרכבת לוחות האם ללקוחות הייתה על רצפה חשופה כשהעובד יחף ולבוש ברמודה כשפיצה שרועה לידו ואף הרכיבו רכיבים יד שנייה ללקוחות וכל זה כשמנהל ברקע.
את השם של החנות אני לא ארשום, גם לא ארמוז. רק אומר שזה קורה.

אין לי זכרונות טובים עם מועצה להגנת הצרכן. לוקח להם חודש לענות ומכתב שהם מכינים, גם אני יכול לרשום בשפה גבוהה. (מכתב לפני תביעה).

לפרסם בפייסבוק גם רעיון טוב.
 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים