למה לא להזמין חומרה חדשה מ-TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא להזמין חומרה חדשה מ-TMS


Mr.Pepo

Recommended Posts

ביצעתי הזמנה מ-TMS של מחשב שלם הכולל RTX2080TI, במהלך ההזמנה בטלפון ובמערכות האתר לא התקבלה שום הודעה או אזהרה כי לא צפוי שיהיה במלאי בזמן הקרוב. בדיעבד, במרבית אתרי ספקיות החומרה כלל אין כרטיסי RTX2080TI של גיגהבייט, או שמצויין במפורש שמדובר בהזמנה מוקדמת, ב-TMS הם עדיין מופיעים ללא שום הערה. 

 

ההזמנה בוצעה ב-03.10 ונמסר שזמן האספקה הוא שבעה ימי עסקים. התשלום בוצע באותו היום במלואו - מפרט בעלות של כ-12,000 ש"ח.

 

הובהר לנציגי החברה גם במהלך ההזמנה וגם ביתר השיחות שביצעתי מולם שאני ללא מחשב וזקוק למחשב בדחיפות. בשיחה עם TMS מה-09.10, הובטח שכרטיס המסך יגיע, לכל המאוחר היום (14.10) , בדיוק 7 ימי עסקים (אם סופרים החל מה-04.10, היום בו הגיעה ההעברה הבנקאית). יתרה מזאת, הובהר ביותר מהזדמנות אחת שההתחייבות שלהם היא לשבעה ימי עסקים, וכל איחור מעבר לכך הוא כבר "בעיה שלהם", בעיה שהם צריכים לטפל בה.

 

משיחה היום נמסר לי לא רק שהכרטיס לא הגיע, הם גם לא יכולים להגיד מתי הוא יגיע. נכון, העברתי 6,000 ש"ח על כרטיס מסך ל-TMS והדבר הכי טוב שהם מסוגלים להציע לי זה להמתין עד שיגיע הכרטיס בלי שום תאריך מדויק, למרות שהם כבר התחייבו למועדי אספקה שהם לא עמדו בהם (וכנראה ידעו שאין להם איך לעמוד בהם) ואין לי שום סיבה להאמין להם הפעם. יתרה מזאת, נמסר לי מנציגי האתר שגם הם שילמו סכומים נכבדים ליבואן שלהם, וגם הם לא יודעים מתי תגיע התמורה בעבור התשלום. מסתבר שלקוח הקצה צריך להשתתף בצערם של בעלי TMS שרוכשים סחורה ולא יודעים לקבל אותה בזמן ולממן להם קו אשראי, בחינם.

 

בשורה התחתונה, TMS מרבים לנפנף במילה התחייבות, אך נראה שאין להם מושג מה עומד מאחוריה

 

פעם ראשונה ואחרונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי.

 

מחר נעבור על הקטלה של ביצוע הזמנה ונבדוק אם הנציג שאישר איתך את ההזמנה לא עדכן לגבי מחסור של הכרטיס וצפי הגעתו למלאי. 

הוא היה צריך לעשות את זה ונבדוק את זה מחר.

 

נכון להיות אם של גיגאבייט לא ל - CD-LOG ולא למור לוי. התשובות שחניות מקבלות נכון להיום הינם זהות לתשובות שאתה מקבל מהחנות, הרי אנו לא יכולים וגם לא רוצים להמציא משהו שלא לוי בנו

 

* הצענו לך לקבל זיכוי על כרטיס 

* לקחת כרטיס של במקום

 

יש לנו משוג מה עומד אחרי מילה התחייבות, הרי מחשב הורכב בפרק זמן שהתחייבנו. לגבי כרטיס מסך נבדוק מחר את השיחה שלך אם נציג מכירות בעת ההזמנה. 

 

* מה שבטוח שאף נציג (שוב נבדוק את זה בשיחות טלפון ) לא יכל להתחייב בהספקה של כרטיס מסך לתאריך מסויים. אנו נוהגים לומר במקרים כאלה "אמור להגיע" .

 

לילה טוב.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

יש לנו משוג מה עומד אחרי מילה התחייבות, הרי מחשב הורכב בפרק זמן שהתחייבנו. לגבי כרטיס מסך נבדוק מחר את השיחה שלך אם נציג מכירות בעת ההזמנה. 

  

* מה שבטוח שאף נציג (שוב נבדוק את זה בשיחות טלפון ) לא יכל להתחייב בהספקה של כרטיס מסך לתאריך מסויים. אנו נוהגים לומר במקרים כאלה "אמור להגיע" .

 

תודה על התגובה.

 

אתה מוזמן לבדוק את ההקלטה מה-9.10 בשעה 14:58 בה נאמר במפורש שהכרטיס יגיע (לא אמור להגיע, או כל ניסוח בלתי מתחייב אחר) או ב-11.10 או ב-14.10.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה, נבדוק בשמחה ונעדכן אותך, כפי שנאמר לך היום בשיחת טלפון בערב

 

הדבר הכי טוב שנו יכולים להציע זה כל האפשריות הקיימות לרגע זה

 

 * לזכות אותך על הכרטיס

*  להחליף לפאליט

*  להמתין

 

בנתיים אתה מוזמן מחר מ 10 בבוקר להגיע לחנות כפי שסוכם, מחשב מוכן לאיסוף בנתניה

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: המחשב נאסף ללא כרטיס מסך. אחרי שהשמעתי את ההקלטה בה עובד של TMS אומר במפורש: "הכרטיס יגיע או ב-11.10 או ב-14.10", קיריל הדגיש שלא מדובר בהתחייבות, כי יש הבדל בין "הגיע" לבין "במלאי", ומבחינתו הכל תקין. באותה נשימה, הוא שוב ציין שאין לו שום צפי להגעת הכרטיס.

 

כדאי שכל מי ששוקל רכישה מ-TMS ילמד את הז'רגון הרלוונטי - שלא יהיו לכם הפתעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב בא נמשיך את הדיון הזה פה לפי רצונך..

 

כן אמרתי לך שנציג ציין שכרטיס מסך יגיע בעתיד, מבחינתי לא הכל תקין אבל זה המצב נכון להיום שעם כל הרצון שלנו לעזור אין בארץ כרגע לאף יבואן רשמי כרטיס של גיגאבייט במלאי. גם שנציג טעה ולא השתמש במילה "אמור להגיע" אין לנו דרך להספק לך כרטיס נכון לרגע זה

 

קיבלת כל אפשריות 

 

* זיכוי על כל הזמנה

* זיכוי רק על כרטיס

* אפרשות להחליף לפאליט

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...