פורסם 2018 באוקטובר 107 שנים קנינו מחשב מ-TMS בסביבות אפריל האחרון.. לאחר חודש וחצי בערך התגלתה אצלו בעיה בכרטיס המסך אז שלחנו כבר את כל המחשב אליהם בחזרה באריזה שלו.. (עם UPS) לאחר כמה ימים המחשב הגיע אבל עם שבר קטן במארז בדלת שלו (חלון זכוכית) וגם כל הפאנל האחורי של המחשב עקום כי כנראה קיבל מכה חזקה במשלוח.. עברו כבר כמה חודשים מאז המקרה ועדיין לא שלחנו להם את המחשב, זה עדיין אפשרי לדעתכם? כי פשוט היינו צריכים את המחשב כל התקופה הזאת ללימודים.. זה בכל זאת מחשב חדש ואני לא יודע אם יאושר לי.. נערך 2018 באוקטובר 107 שנים על-ידי Rockstatement10
פורסם 2018 באוקטובר 107 שנים היי, לדעתי פספסת את המועד אם עברו כמה חודשים, אפילו כמה שבועות כבר היה נראה לי מוזר לבקש מחברה דבר שכזה. האם כשהמקרה קרה דיברת עם החנות ועדכנת אותה על הבעיה? במצב כזה שעדכנת אותם במצבך ומדוע אתה לא יכול להחזיר את המחשב כרגע אולי כן היה מה לדבר, אבל גם אז לדעתי יש גבול ואם עברו מספר חודשים אני לא חושב שזאת בקשה נורמטיבית. אני מניח שזה לא המצב גם כי אחרת לא היית שואל אותנו. בכל מקרה בהצלחה ולשאול את קיריל אם יש מה לעשות במצב שנוצר לא עולה כסף...
פורסם 2018 באוקטובר 107 שנים היי כל משלוח שאנו מוציעים עם UPS מבטוח. יש צורך לדווח לחברת משלוחים על נזק תוך 48 שעות מרגע קבלת המשלוח כדי להפעיל את הביטוח.
פורסם 2018 באוקטובר 107 שנים מחבר MX330 כשזה קרה דיברתי איתכם אבל בסוף לא שלחתי את המחשב כי לא יכלתי והוא רק חזר ממכם ולא יכולתי לחכות שוב..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.