פורסם 2018 בספטמבר 287 שנים היי המסך הכחול שבכותרת מתבצע כמה דקות לפעמים שעות לתוך גיימינג , צירפתי את המפרט בתמונה . מעדכן שכרגע יש מאוורר סטוק של אינטל על המעבד ומאוורר אחד במארז , המחשב עבר בדיקה של memtest וfuremark לכמה שעות טובות ולא קרס ואז נשלח ללקוח (בן של בן דוד של אשתי)(אל תעשו טובות למשפחה), שבועיים אחרי זה זה מה שקורה שמשחקים פורטנייט 20 שעות ללא הפסקה, המחשב פעיל שעות רבות , מבדיקה בגוגל נראה שהתקלה מוכרת כבעיית דרייבר או קושחה של הssd , אני לא רואה את האופציה של שינוי הדרייבר להתקן כמו שמופיע בתמונה שצירפתי במנהל ההתקנים. השאלה האם יש צורך ל''לקוח'' להשקיע כרגע בתוספת מאוורר או שתיים + גוף קירור ''אמיתי'' למעבד , העניין הוא שאני לא רוצה שהוא ישרוף כסף סתם והתקלה תחזור , הווינדוס הותקן לפני שבועיים בצורה נקייה , מחשב חדש לגמרי ופשוט אין לי כח להתעסק במחשב שנקנה בכוונה להיות אוברקיל (משחק ב1080p ) בשביל שיהיה שקט נפשי לי ולהורים שלו...
פורסם 2018 בספטמבר 287 שנים בעיית תוכנה נטו הקשורה לדרייברים. הותקן דרייבר לא מתאים. LatencyMon יכול לעזור.
פורסם 2018 בספטמבר 297 שנים ציטוט של Ben Moselle הווינדוס הותקן לפני שבועיים בצורה נקייה מערכת ההפעלה הותקנה כנראה בצורה נקיה מידיי. דרייברים של לוח האם הותקנו ? https://www.asus.com/Motherboards/TUF-B360M-PLUS-GAMING/HelpDesk_Download/ יש עדכון לביוס חדש מאתמול - כדאי לעדכן. תוריד את תוכנת הניהול של כונן ה- SSD מאתר החברה ובדוק אם קיים עדכון קושחה לכונן https://www.kingston.com/en/support/technical/ssdmanager
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.