זעם קטלני: הפסיד בטורניר הגיימינג - והחל לרצוח - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זעם קטלני: הפסיד בטורניר הגיימינג - והחל לרצוח


yonatan.mendelson

Recommended Posts

תקוותינו ותפילותינו עם משפחות ההרוגים כמובן, אבל מה ההגיון בהפניית עיניים מאשימות כלפי אי- (נשמע טוב ביותר בעברית האמת) כאשר האיום האמיתי נמצא ממש מתחת לאף והוא בכלל יהודי הגיס החמישי? כרגיל הפייק ניוז עוסקים בהסתה והטעייה וגם הם כידוע תחת שליטה... \s

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר אחרת גם אם יפסיקו למכור שם לגמרי זה לא יעזור. ממלחמת האזרחים כשכולם חזרו עם הנשק הביתה ועד היום יש שם יותר מאנשים- פי כמה וכמה. לא סתם הם המדינה החזקה בעולם, אם הממשלה תרצה לקחת תהיה מלחמת אזרחים, אם מדינה תרצה לפלוש לשם הם לא יצליחו כי לא סתם שיש שם כל כך הרבה נשקים האנשים שם גם מתאמנים קבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אורח לין

...אם מדינה תרצה לפלוש לשם הם לא יצליחו כי לא סתם שיש שם כל כך הרבה נשקים האנשים שם גם מתאמנים קבוע.

 

כן, פלישה לארה"ב לא תצלח בגלל נשיאת אישי. אשכרא יש גם אצלנו מי שחושב במנטרות כאלה. אז אחרי הנשק הגרעיני שיכול לחרב 500 כדורי ארץ (לא כולל תגובה גרעינית) ואז אחרי שהצבא מובס (עלות שנתית כמעט גבוהה יותר משאר צבאות העולם *יחד*)- אז אחרי שהתגברנו על אלה... מר כץ וחבריו סביב קונסולות מהווים איום אמיתי ומפחיד. חבר'ה, אולי כדאי לחשוב על כל רעיון הפלישה הזה שוב כנסו לצוללת. מוטי שים ווייז לחיפה, יש פקקים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפוך הכוונה שמר כץ וכל היורים לא מהווים איום וגם אין מה לעשות אם היו כי זה לא מעשי לאסוף את כל הנשק. הנשק הרגעיני זה דבר מופלא - הפסיק את המלחמות הרציניות בעולם כי יש מאזן אימה - מדינה שתרצה לכבוש מדינה גרעינית לא תוכל לעשות את זה דרך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...