מישהו הצליח לקנות כרטיסים לארגנטינה ? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו הצליח לקנות כרטיסים לארגנטינה ?


askme

Recommended Posts

הנה, חשבון די מפורט ....

 

לאן ״נחטפו״ הכרטיסים למשחק בין וארגנטינה? כמה נמכרו לקהל ומי עשה על כולנו קומבינה?  

 

  מעניין אתכם לאן ״נחטפו״ הכרטיסים של ארגנטינה?? וכמה באמת נמכרו לקהל הרחב? ומי עשה על כולנו קומבינה?
תקראו סיפור ותשתפו.
נתחיל מהתחלה, באתר ההתאחדות לכדורגל מצויין ש-30 אלף כרטיסים הוצאו ל-מ-כ-י-ר-ה לקהל הרחב. 
עוד צויין שמתוכם 5000 נועדו למכירה המוקדמת של המנויים. כלומר נשארנו עם 25 אלף כרטיסים מוצעים למכירה לקהל הרחב? מסתבר שלא. 
מראש הובהר ש-2500 כרטיסים יוקצו לילדים ונוער מהפריפריה. כל הכבוד! אז נשארנו עם? 22,500 אלף. לא רע יחסית. 
אבל רגע, היום ביקשתי מחברת ההפקות של דני בנעים שהביא את מסי לארץ פירוט מלא של חלוקת הכרטיסים (כמה קיבלה ההתאחדות, הארגנטינאים, הספונסרים, ילדי הפריפריה ובסוף.. הקהל הרחב והיקר .) התחמקו, ועוד פעם התחמקו והסכימו רק לומר את התשובה הבאה: שלמעלה מרבע מהכרטיסים, ל-מ-ע-ל-ה מ-ר-ב-ע מ-30 אלף ! (למעלה מ7500 הלכו לילדים ונוער) שזה וואו. מדהים. ריספקט! אבל אז התקשרתי לחברת המתנ״סים שאמונה על חלוקתם של הכרטיסים לילדי הפריפריה ושם אמרו שקיבלו רק 2500. אז איפה עוד למעלה מ-5000 כרטיסים?? אם הם לא הלכו לפריפריה לאן הם הלכו? הרי יש סיכום בין משרד הספורט למפיק דני בנעים שחברת המתנ״סים מקבלת אותם והיא מחלקת לילדים. חשבתם שזה הסוף? אז לא.
עברתי לההתאחדות לכדורגל, ניסיתי להבין כמה כרטיסים קיבלו בהתאחדות, ואז קיבלתי את התשובה הבאה ״5000 למנויים וכמה מאות להנהלה, שחקני עבר, ספונסרים ועוד״ סוף ציטוט. כמה מאות שאלתי? אין תגובה ענו לי. מאות הזמנות יכול הרי להיות גם 1000, 700, 1500, זה גם במאות. אבל ההתאחדות לכדורגל, המקום שמדבר על שקיפות, לא מוכן לומר כמה הזמנות קיבלה, וגם מי זה ה-״עוד״? תעלומה. חשבתם שהתייאשתי? קצת, אבל לא. לפני כמה ימים ציפור קטנה בחברת ההפקות של דני בנעים לחשה לי ש-13 אלף כרטיסים עברו לשופרסל, לרגע הייתי בהלם. ״13 אלף?״ שאלתי, וואו מבצע גדול הם בטח מתכננים ללקוחותיהם, איזה שווה ללקוחות שופרסל, ״ כן, בטח מבצע ללקוחות״ ענו לי. אז התקשרתי היום לשופרסל לבדוק אייך עובד המבצע וכך אמרו לי מהדוברות: ״אין מבצע ללקוחות, הכרטיסים שקיבלנו זה בגלל שאנחנו הספונסר הראשי, זה הולך אלינו״. כלום לא מחולק ללקוחות שאלתי? ״לא. הכרטיסים הם שלנו״ וכמה כרטיסים קיבלתם שאלתי בקולי? ״אנחנו לא אומרים כמה קיבלנו. זה לא נתון שאנחנו מוציאים החוצה״. שששששופרסל זה סודי. כשביקשתי תגובה האם שופרסל קיבלה 13 אלף כרטיסים למשחק ארגנטינה הם הגיבו ואמרו: ״הפרטים שצויינו שגויים ואין בהם אמת״. אבל רגע, אם זו לא האמת, אז מה האמת? ולמה מסתירים אותה מאיתנו?.
עכשיו בואו נחזור למשרד התרבות והספורט, ניסיתי להבין גם שם, כמה כרטיסים הוקצו למשרד. בתגובה אמרו לי ״אין לנו שום כרטיס חינם אחד, קיבלנו לינק שנוכל לרכוש כרטיסים למשחק, בסביבות מאה כרטיסים״ 
עובדי משרד הספורט קיבלו לינק מיוחד שיקשר אותם לרכישת כרטיסים בזמן שהקהל הרחב מחכה ימים ושעות לתפוס כרטיס בודד?! (או 25 דק)כלומר שוריינו כמה עשרות או מאות כרטיסים לאנשי משרד התרבות והספורט למרות שזה בניגוד לחוק שהם יקבלו העדפה על פני האזרח הפשוט? איזה כיף להיות מקומבן בחיים. יאאלה, תורידו עוד מאות כרטיסים מהסך הגלובאלי של הכרטיסים ״של כולנו״. 
עדות נוספת מהשטח למחדל הכרטיסים. עמית לעבודה שלי היה 3000 וקצת בתור ההמתנה באתר, הוא לא הצליח לרכוש כרטיס. כלומר בואו נהיה לארג׳ים ונאמר שעד 3000 בתור כן הצליחו לרכוש, זה 3000 כפול 2 כרטיסים שהאתר איפשר לכל אחד(נאמר שברור שכולם קנו 2)- שווה 6000 איש (גג) שהצליחו לרכוש שלא במסגרת המנוי אלא במכירה לקהל הרחב. 
עכשיו מחשבון: 
6000 ועוד 5000 מנויים. הגענו ל-11 אלף, ועוד 2500 שהגיעו לילדי הפריפריה, הגענו ל-13,500. איפה עוד 16,500 אלף כרטיסים?!! 
עכשיו תחלקו אותם בין שופרסל, נותני חסות נוספים, הנהלת התאחדות, שחקני עבר ״ועוד״, עובדי משרד הספורט, מקורבים, עסקנים, ותבינו שלקהל הרחב, לילד מפתח תקווה, לאבא מנס ציונה, ולחייל מאשדוד, לא היה סיכוי אמיתי לכרטיס. 
אבל העיקר שמסי בא להולילנד, לאיצטדיון של 30 אלף, שמתוכם הרבה פחות מחצי יצאו לקהל הרחב. 
כשכולם המתינו וישבו שעות על המחשבים וההרשמה בתקווה להגשים חלום קטן, לשמח את הילד, את האח, את האישה או הילדה, ולטעום קצת מסי, תזכרו שהם השתינו עלינו שם מלמעלה, לא בקשת. בחתיכת מספרת!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...