איך להרכיב מערכת סראונד בחדר מהחלקים שיש לי? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך להרכיב מערכת סראונד בחדר מהחלקים שיש לי?


Moooshe

Recommended Posts

יש לי כרטיס Fortissimo III 7.1. אליו מחוברים שני זוגות רמקולים:

1. זוג רמקולים של מערכת סטריאו של קנווד הם מחוברים דרך המערכת לכרטיס, ליציאה של שני הרמקולים הראשונים. הם ממוקמים מקדימה, בצידי המסך (במרחק של כמה עשרות סנטימטרים ממנו).

2. מערכת שנקראת PC Works של cambridge (מפרט: http://www.cambridgesoundworks.com/store/category.cgi?category=spk_multimedia&item=c1pcwzzzz&type=store). הרמקולים האלה מחוברים ליציאה של זוג הרמקולים השני בכרטיס. הם ממוקמים בצידי שולחן העבודה שלי.

1. האם החיבורים שלי נכונים? אין לי כ"כ אפשרות להחליף את המיקום הפיזי של הרמקולים כי אלה של המערכת ענקיים...

2. האם בהגדרות הסאונד אצלי במחשב זה נחשב שיש לי 4 רמקולים או 4.1? לזוג השני שיש לי (ה- works) יש סאבוופר, והרמקולים למעשה מחוברים דרכו.

----------------------------------------

מערכת ה-kenwood שלי די ישנה (בת 11 שנים), אבל מהמשוכללות ביותר שהיו אז. נכתב עליה שהיא תומכת בקולנוע ביתי באמצעות תוספת של רמקולים ובתקן שנקרא dolby pro logic (רמקולים מקוריים של המערכת, זוג רמקולים אחוריים סנטר וסאב). אין לי את הרמקול סנטר של המערכת והסאב, אבל יש לי את המקוריים שלה (אלה שאני משתמש בהם היום כקדמיים) ואת האחוריים.

עכשיו מה אני צריך לעשות כדי שיהיו לי שישה (או 6.1) שמתפקדים כמערכת סראונד בחדר - איך אני מפיק את המירב מהכרטיס שלי? יש שתי בעיות:

3. הרמקולים האחוריים של המערכת מתחברים אליה ב-RCA (לאחד חיבור אדום ולשני לבן). אם אני רוצה שהם יתפקדו כרמקולים עצמאיים, אני מניח שאני צריך לחבר אותם ישירות לכרטיס קול... אם אני צודק, איך אני עושה את זה?

4. הסאבוופר הוא חלק מהמערכת של קאמברידג' - הרמקולים הקטנים מתחברים אליו והוא מתחבר לכרטיס קול. אני רוצה שהרמקולים האלה יהיו האמצעיים או האחוריים... מה עושים?

כל מידע וטיפים שיש לכם יתקבלו בברכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אני לא רואה דרך אחרת לחבר שני מערכות לכרטיס אחד, אז אתה בסדר בענין הזה.

2. כמו שענה הבחור למעלה :)

3. לא שמעתי על שמתחברים בRCA למגבר, אבל מכיוון שאין להם הגברה משלהם אתה לא תוכל לחבר אותם ישירות לכרטיס קול - אין לו מספיק כוח להניע אותם.

4 - עריכה:

אני לא מבין כל כך. הקנווד שלך מסוגלת לתת PRO LOGIC, ויש לך עליה 4 , נכון?

אבל אתה רוצה להוציא את הסוראונד מהמחשב שלך? אתה יכול - אם תחבר את הקנווד לקדמיים ואת הקאמברידג' לאחוריים (או הפוך), אבל למגבר שלך אמורות להיות מספיק כניסות, למה שלא תחבר את שתי היציאות של הכרטיס לשתי כניסות במגבר? כי, בלי להעליב כמובן, הקאמברידג' לא נראים משהו, ולמרות שאני לא יודע ממה בדיוק מורכבת המערכת קנווד סביר להניח שהיא פי כמה וכמה יותר טובה מהקאמברידג'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות!

מיקי - יש כמה כניסות, אבל אין לי מושג איך הן מתפקדות... כל הכניסות שיש לי הן RCA, לכולן יש חיבור לאודיו (אדום/לבן) ווידאו (צהוב). כרגע אני מחבר את המחשב לכניסות שנקראות DBS/LD. יש לי גם כניסה שנקראת VIDEO, יציאה שנקראת VIDEO (שתיהן כמו שמתואר קודם), וכניסה ויציאה בשם DAT.

העניין הוא שב-receiver אני יכול לבחור כל פעם השמעה ממקור אחד (CD\TUNER\TAPE\DAT\VIDEO\DBS-LD)... וגם איך המערכת יודעת איזה כניסה היא לרמקולים קדמיים ואיזה לאחוריים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...