פורסם 2018 במרץ 307 שנים למה לכל חנות שאני נכנס מתייחסים אליי כאילו עושים לי טובה? למה המוכר בחנות מוצרי חשמל מתנשא עליי כשאני שואל שאלות ענייניות? בזמן האחרון אני עומד בפני המון מקרים שפשוט גורמים לי לצאת מהחנויות פשוט בכעס מהיחס המזלזל. מה לא ברור ששירות לקוחות טוב מעודד קנייה?? אה וכן גם אני נותן שירות בעבודה שלי ואני תמיד מנסה לתת הרגשה טובה ללקוח אפילו שאני עובד בעבודה עם המון לחץ. נערך 2018 במרץ 307 שנים על-ידי Cue
פורסם 2018 במרץ 307 שנים שאלות ענייניות לנושא המכירה או שאלות טכניות על המוצר? המוכר הוא לא נציג טכני של החברות של כל המוצרים שיש בחנות, הוא בסך הכל המוכר. הוא יכול לענות לך על שאלות ענייניות שקשורות בנושא המכירה - מה מקבלים, מה אפשרויות התשלום, המשלוח, האחריות וכו'. שאלות טכניות על מוצרים - הוא לא צריך לענות ובעיקר אתה לא רוצה שהוא יענה - הוא בעל אינטרס! שאלות כמו "מה היתרונות / חסרונות של דגם X מול דגם Y" תבדוק באינטרנט מול נתונים טכניים / ביקורות אובייקטיביות, לא מול מוכרים שיש להם אינטרס למכור לך מוצרים מסויימים יותר מאשר אחרים (לאו דווקא את אלה עם תג המחיר הגבוה יותר!).
פורסם 2018 במרץ 307 שנים מחבר מה? תסלח לי כשאתה נכנס לחנות מוצרי חשמל וניגש אליך מוכר אפילו בלי שביקשת הוא כן צריך לנסות לשכנע אותך לקנות מוצר, ולא לזלזל בך אפילו אם שאלת שאלה מטומטת. אולי נתתי שם לא נכון לכותרת, בוא נקרא לזה - אין תרבות צריכה בארץ, נקודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.