עבור לתוכן

4.6Ghz vs 1.2Ghz - מעניין (לצפות עד הסוף)

Featured Replies

פורסם

 

 

פורסם

יש לו עוד כמה סרטונים דומים , על איך משחקים עובדים עם ליבה אחת / ליבה אחת +HT וכו'. 

מאוד מעניין . GTA "נשבר" בצורה מאוד מאוד מוזרה , עם ליבה אחת. 

פורסם
  • מחבר

מה שאני אהבתי זה שכותרים מסוימים הוא מצא נשענים שלא על תדר גבוה אלא על כמות רבה של ליבות,

או מה שנקרא תכנון פרללי אפקטיבי ששובר את הצורך בתדר הגבוה.

אלמנט שמעיד על קידוד איכותי ומפתחים שהשקיעו מחשבה בעבודה.

זה כוון של כותרי העתיד, משום שתדר כבר הגיע לפסגה ולא הולך לעלות בזמן הנראה לעין,

יהיו חייבים להסתמך על צמיחה לרוחב.

פורסם

כן , בעיקר החדשים (BF1) . הבעיה שלא כלכך קל לבנות משחק (או תוכנה) שתתמוך (טוב!) בריבוי ליבות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים