פורסם 2018 בינואר 247 שנים יש לו עוד כמה סרטונים דומים , על איך משחקים עובדים עם ליבה אחת / ליבה אחת +HT וכו'. מאוד מעניין . GTA "נשבר" בצורה מאוד מאוד מוזרה , עם ליבה אחת.
פורסם 2018 בינואר 247 שנים מחבר מה שאני אהבתי זה שכותרים מסוימים הוא מצא נשענים שלא על תדר גבוה אלא על כמות רבה של ליבות, או מה שנקרא תכנון פרללי אפקטיבי ששובר את הצורך בתדר הגבוה. אלמנט שמעיד על קידוד איכותי ומפתחים שהשקיעו מחשבה בעבודה. זה כוון של כותרי העתיד, משום שתדר כבר הגיע לפסגה ולא הולך לעלות בזמן הנראה לעין, יהיו חייבים להסתמך על צמיחה לרוחב.
פורסם 2018 בינואר 247 שנים כן , בעיקר החדשים (BF1) . הבעיה שלא כלכך קל לבנות משחק (או תוכנה) שתתמוך (טוב!) בריבוי ליבות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.