משאירה אבק אפילו ל-PlayStation 2: השנה החלומית של ה-Switch ושל נינטנדו - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משאירה אבק אפילו ל-PlayStation 2: השנה החלומית של ה-Switch ושל נינטנדו


yonatan.mendelson

Recommended Posts

בהחלט הצלחה מפתיעה שכן מדובר בקונסולה סתמית לחלוטין שמבוססת על גימיק מטופש בדיוק כמו . בתור קונסולה ביתית היא חלשה להחריד ובקושי מסוגלת לסחוב את זלדה. בתור קונסולה ניידת היא פשוט גדולה מידי ולא נוחה לתפעול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקונסולה לא סתמית בכלל (ועל כך יעידו ההצלחות במכירות). משחקים כמו זלדה, splatoon והמאריו החדש הם פשוט מעולים עם גרפיקה יפה (גם אם אין details מטורפים). ההתעקשות על 60FPS, הניידות והאקסלוסיבים יצרו קונסולה מעולה ל-casual gaming.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכירות לא מעידות על איכות... נמכרה במספרים מטורפים ומבחינת חווית משחק היה מדובר בקונסולה גרועה. אנשים קנו את ה- ואחרי סיימו להתלהב מהבקר זרקו אותה במגירה. אני, אישית, התאכזבתי מאוד מ-Switch ומכרתי את הקונסולה כעבור חודשיים. מה שכן יש למכשיר שוק יד 2 מטורף. הקונסולה נרכשה ממני כעבור מספר שעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם כל אף אחד לא שם לב לפליסטישן 2 חחח כן כי זה קונסולה בת יותר מי אשור חחחח ולגבי בסווי'ץ זה קונסולה מולה קשה יש לה אקסקוזיבים טובים ולסווי'ץ יש אחלה אקסקוזיבים שגם זכו בפרס משחק השנה וכל המשחקים של סווי'ץ אם ממש משחקים סינגל פלאיר ולא סרט אמחשבה של הגמפלי פשוט מולה ובאמת שהשנה לומת שנה שעברה ש הפלייסטיישן היה הקונסולה של השנה השנה זה סוויט'ץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...