פורסם 2017 בדצמבר 137 שנים לפניכם הסקר של המחשבים הניידים. הגיע הזמן לראות מה דעתכם על הנעשה בתחום בשטח ומה נכון או סתם אגדה אורבנית. תודה מראש לכל המשתתפים. קצת סטטיסטיקות בנושא : 1. https://www.squaretrade.com/laptop-reliability-1109/ 2. https://www.statisticbrain.com/laptop-malfunction-rates/ משמח לראות שהסקר מתעדכן מידי יום. שוב תודה לכל מי שנוטל חלק בסקר. --------------------------------------------------------------------------------------------------השאלון -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScfd4LqGoETkUpZCkpp69Ysqe8awgyc13vHy5XI3JdPNbDy0Q/viewform?usp=sf_link https://docs.google.com/forms/d/1ruE5CxiGZ-ih0grhJ4psXLI6SzLecvm7qOIflZ3YErQ/viewanalytics נערך 2017 בדצמבר 187 שנים על-ידי askme
פורסם 2017 בדצמבר 137 שנים מה שאתה מנסה לעשות לא באמת יעבוד כי אין חיבור בין התשובות של השאלות השונות..
פורסם 2017 בדצמבר 137 שנים מחבר פתוח לליטושים ושיפורים או אפילו אין לי בעיה למחוק את זה לגמרי ולעשות גירסה יותר נכונה וטובה. ( כלומר שמישהו אחר יציג סקר טוב יותר וכפי שצריך ) כי אני מקווה שיש הסכמה לגבי הנחיצות והפוטנציאל של סקר מעין זה.
פורסם 2017 בדצמבר 147 שנים לדעתי הוא התכוון שאין קשר בתוצאות בין שאלה לשאלה. מבחינת תצוגת הסקר לא מה שהתכוונת. עם Google forms יהיה לך קל יותר. ז"א לא תוכל לראות מה אחוזי התקלות במחשבי דל או כמה מרוצים מהשרות של אסוס, אלה רק סה"כ כמה מרוצים וכו'. אתה צריך 4 סקרים. נערך 2017 בדצמבר 147 שנים על-ידי none77
פורסם 2017 בדצמבר 147 שנים מחבר בוא ואבהיר מה הייתה כוונת המשורר - אני שואף בסופו של סקר לקבל נתונים אלה: X ניידים מהסה"כ הצריכו תיקון בשנה ראשונה. Y בשנה שניה Z בשנה שלישית Q לא הצריכו תיקון בכלל כל זה באחוזים ולצד זה בהתאמה התפלגות לפי היצרנים ולא פחות חשוב שביעות רצון לפי יצרנים / יבואנים. לא איכפת לי לעשות "חישובים" בצורה ידנית, וכמובן אין לי בעיה אם מישהו יעשה זאת כבר בצורת מילוי הסקר. להיפך. עד אז, כולם מוזמנים למלא את הנתונים על פי נסיונם. תודה.
פורסם 2017 בדצמבר 147 שנים לא הבנת. הבנתי מה אתה רוצה. יש פה כשל בשאלון מבחינת ניתוח תוצאות. במידה כל משתמש יצביע רק פעם אחת, תוכל להשיג מה שאתה רוצה, בעבודה מיותרת לדעתי של ריכוז התוצאות במאגר נוסף ידני לפי משתמש, במידה ומשתמש אחד יצביע פעמיים כבר לא תוכל (אם אפשר). אתה צריך 4 סקרים לפי יצרן, לא נראה לי אפשר. או בכל שאלה 16 שאלות ז"א 4 תשובות כפול 4 יצרנים. או גוגל סקרים או משהו מקביל. נערך 2017 בדצמבר 147 שנים על-ידי none77
פורסם 2017 בדצמבר 147 שנים מחבר none77 - אני מודע לכל מה שאמרת, ואתה צודק. אבל איך אומרים, זה מה יש ועם זה ננצח. או שמישהו ירים את הכפפה ויתן פתרון עדיף. מה שכתבתי רק בא להסביר את כוונתי. לא אמרתי שהצורה הנוכחית היא המיטבית, אם בכלל. יאללה, תצביעו בהמוניכם, תודה מראש !
פורסם 2017 בדצמבר 147 שנים מחבר טוב מאוד ! רק איפה מקבלים תוצאות ומה הן נותנות ? כלומר, זה עדיף על הסקר בצורתו ( הלא ממש קולעת ) הנוכחית ? תודה.
פורסם 2017 בדצמבר 147 שנים מחבר כן, בינתיים הרצתי סימולציות בשאלון שלך. יש איתו אותה בעיה כמו עם הסקר כאן - בשביעות רצון, החברות לא באות לידי ביטוי, כלומר, כל חברה מיוצגת באחוזים ומספר מצביעים, אבל לא רואים איזו מהן היכן מיוצגת.
פורסם 2017 בדצמבר 147 שנים מחבר תודה לא רוצה לצאת מלפפון שקם על הגנן, אבל נראה לי שאפשר קצת לדלל את הדירוג של שביעות רצון לחמש רמות ולעשות אותו בצורה של שתי השאלות הקודמות, כך שכל חברה תקבל גם צבע משלה.... בכל מקרה, המון תודה על העזרה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.