פורסם 2004 במאי 1821 שנים שלום לכולם. קרה לי משהו מוזר ביותר, הלכתי עם חברה שלי לרכוש בשבילה מחשב עכשיו רצינו לקחת מעבד AMD עכשיו המוכר התחיל לספר את סיפוריהם הרגילים על AMD, מתחמם מאוד, מספר רב של החזרות וכו'. עכשיו הוא אומר לי שאין לו שום בעיה לתת לי לרכוש אותו אבל יש בעיה עם האחריות והוא מראה לי מכתב של יבואן AMD בארץ מחודש יולי 2003 על פיו יש להחליף מעבדים ללקוח רק עם המעבד עם ההיטסינק והמאורר המקורי שלו עליו ( כמובן מדובר על גרסת BOX) מעבדים עם מאורר והיטסינק לא מקוריים עליהם לא יוחלפו מהסיבה שלרוב בפירוק של ההיטסינק והמאורר המעבד נפגע ולא שמיש לאחר מכן. מישהו שמע על כך משהו? ראה את המכתב הזה של היבואן? מה זה הדבר הזה? ואם מחר אני רוצה לרכוש פתרון קירור אחר? אז מה אני כבול? הבעיה היא שהאחריות על מעורר מאוד מוגבלת ואז כדי לשמור על אחריות על מאבד אני אצטרך לשלם לחנות על החלפת אמצאי הקירור כדי שאם המעבד יפגע שהם ישאו בתוצאות. מה אתם אומרים על כל הסיפור הזה?
פורסם 2004 במאי 1821 שנים קשקוש מוחלט, נשמע מפוברק.את המעבדים שולחים להחלפה בלי המאוורר ממילא, וגם ככה רוב המעבדים נמכרים בתצורת OEM בלי מאוורר בכלל (או אחד שהחנות שמה).ל AMD יש רשימה ארוכה מאוד של מאווררים מאושרים, היבואן לא יכול להמציא לעצמו חוקים - למרות שזה לא נראה כמו משהו שהיבואן היה רושם.
פורסם 2004 במאי 1821 שנים מחבר אז מה אתם אומרים לפנות ליבואן לברר ואם הדבר מפוברק לדרוש שיקרא לסדר את מ פיציו הסוררים?
פורסם 2004 במאי 1821 שנים לדעתי זה הכול המצאה של המוכר,כידוע מעבדי אינטל יקרים יותר אז הוא מספר לך סיפורי ספתא כדי שיצא יותר כסף
פורסם 2004 במאי 1821 שנים לדעתי,אך תתקרב אליו... שלא יספר לך סיפורי ספתא,הייתי ממליץ לך לפנות אל החנות www.zigzag2000.co.il פשוט חנות מצוינת,צוות מסור וטוב שלא יספר לך סיפורים. לדעתי אם תוכיח לו שזה מפןברק הוא סתם יתחיל להתעצבן עליך... (למרות שאין לו סיבה ) הייתי מת לדעת אם (רוב) הטכנאים כאלה מטומטמים או שהם עושים עצמם כאלו :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.