עבור לתוכן

נצרך לעזרה באופן בהול

Featured Replies

פורסם

אהלן ,

רכשתי דומיין+שרת מייל (365 ) מחברת בזק בינלאומי .

לאחר שחיברתי את כתובת המייל ל-אופיס  (במחשב) וכל התהליך הושלם , נוצרו 2 בעיות .

 

הראשונה והעיקרית !

המייל לא מתחבר לי לאנדרואיד , מה שאומר בעצם 

שבמקום להתעסק בעבודה (מחוץ למשרד) ולהתנהל בין לבין במייל בנייד , אני נשאר תקוע\עסוק מספר שעות ביום מול מסך המחשב על מנת לטפל במיילים .

אני פשוט זקוק לסיוע בדבר כי כל יום כזה הוא קריטי עבורי .

--------------------------------------------

הבעיה השנייה והדי מוזרה יש לציין ,

אמרתי ננסה להתחבר דרך המייל-אונליין שלהם (גם בנייד וגם בסלולרי) גם שם לצערי הוא לא מאפשר לי  להתחבר לאתר אופיס\אאוטלוק  .

במחשב הבעיה נפתרה ,  הגישה מתאפשרת רק אם אני עושה 'העתק הדבק' לסיסמא ולא הקלדתי אותה בעצמי , באנדרואיד עדיין אין גישה .

בבזק נותרו חסרי מענה מקצועי\תשובה הגיונית , הצעתם לפתרון היא שאפנה לאיש סלולר 'מוסמך' . 

 

זקוק לעזרה דחופה , כי כל יום כזה מתבטא בהפסד כספי עבורי 

תודה לעוזרים .

נערך על-ידי Bns Ph

פורסם

אתה יכול לשנות את הסיסמא למשהו שיותר נוח להקליד בטלפון?

 

אולי זו כל הבעיה.

פורסם

אכן נשמע כאילו הבעיה היא פשוט שהסיסמה לא נכונה... אתה יודע שיש הבדל בין אותיות גדולות לקטנות, כן?

בטלפון בלא מאוד מקרים (בגלל אופן הגדרת שדה הטקסט) המקלדת עושה את האות הראשונה גדולה כברירת מחדל, אלא אם אתה משנה את המצב שלה לאותיות קטנות בלבד.

באופן כללי עדיף פשוט לשנות את הסיסמה למשהו שיהיה לך קל גם לזכור וגם להקליד בכל מכשיר.

 

פורסם
  • מחבר

הסיסמא נכונה , לאחר ההקלדה אני לוחץ על 'הצג סיסמא'

הבעיה היא שהוא לא נותן לאמת חשבון , אני מנסה לעשות הגדרה ידנית כפי שנשלח במדריך מבזק

וזה לא מאפשר .

פשוט מאכזב , אני שוקל לבטל את השירות שלהם

ופשוט להסתדר עם ג'ימייל . 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים