פורסם 2017 ביולי 128 שנים אהלן היום נתקלתי בבעיה מוזרה בנתב מבית בזק. בבית מחוברים 2 מכשירי אנדרואיד (טלוויזיה חכמה וקופסת ANDROID BOX) ובשניהם הבעיה זהה. אין אפשרות "למשוך" שעון מהרשת משמע כל הוצאת הקופסא מהחשמל מאפסת את השעון ומחזירה אותו ל-1970, כמובן ששום שירות לא עובד במצב הזה ורק עדכון ידני פותר את הבעיה. דברים שנוסו: DNS של גוגל DMZ בנתב אפליקציית clocksync שכותבת cannot connect to NTP server. הקופסא חוברה בעבר לנתב אחר בתשתית הוט ועדכנה את השעון ללא שום בעיה. מאיפה נלקח השעון הנ"ל? האם יש דרך להכריח את המכשירים לעדכן שעה ותאריך? פורטים מיוחדים שאולי לא חשבתי עליהם? תודה רבה למשתדלים נערך 2017 ביולי 128 שנים על-ידי yotam.m
פורסם 2017 ביולי 138 שנים בדרך כלל במכשירים הללו יש הגדרת שרת NTP שממנה נמשך התאריך. כיוון ששניהם מאבדים את התאריך הבעיה יכולה להיות בהם או בנתב עצמו שגם בו הגדרת ה-NTP שגויה. על איזה נתב מדובר?
פורסם 2017 ביולי 138 שנים מחבר vtech iad604 לא מצאתי שום הגדרה שמזכירה שעון העניין הוא שכשהורדתי אפליקציה לסנכרון השעון גם היא לא מצליחה לתקשר עם אותו שרת
פורסם 2017 ביולי 138 שנים אוקי. אם הבעיה היא בנתב, בשלב הראשון הייתי מבצע לו פעולת RESET מלאה ומנסה לראות אם הבעיה נפתרה דרך הפעולה הזו. אם לא - לדעתי תתקשר לבזק ותבקש שירות/החלפה.
פורסם 2017 ביולי 138 שנים מחבר אתה מתכוון שבתוך ההגדרות של הנתב קיים חיבור כלשהו לשרת NTP ולמה אין דרך לעדכן אותו אם קורה משהו? הסיכוי לקבל נתב חדש מבזק ושמישהו יכיר בבעיה כזו שואף ל-0.
פורסם 2017 ביולי 138 שנים אני משער שיש בתוך הקושחה של הנתב הגדרה קשיחה של כתובת שרת NTP שככל הנראה הפסיק לעבוד - העובדה שעם נתב אחר אין בעיה שוללת מצב שהבעיה היא במכשירים שלך. הצעתי שתבצע RESET - אולי משהו "נתקע" בנתב וה-RESET ישחרר אותו. אם זה לא יעזור ואין אפשרות לקבל תחליף מבזק, תהפוך את ה-VTECH למודם נטו ותחבר אליו נתב אחר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.