פורסם 2017 ביוני 219 שנים שלום. מחפש המלצה למערכת סטריאו שעולה עד 1,500 ש"ח. מה אתם אומרים, פיוניר XEM26, כדאי ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.