פורסם 2017 ביוני 188 שנים אהלן חברים. לפני שנה וחצי בערך קניתי מחשב נייד של טינק'פד (בין השאר בזכות הפורום כאן....) בזמנו ביררתי גם כאן לגבי האחריות על מחשב שנקנה מחו"ל בסופו של דבר גם דיברתי עם יבם ישראל ואמרו ל מפורש שלא משנה איפה נקנה המחשב- כל זמן שהוא של סדרת טינק'פד- יש עליו אחריות גם בארץ! במעבדות של יבם הידועות אחרי איזה כמה חודשים קניתי לו גם הרחבת אחריות כך שבמקום שנה אחריות קיבלתי עליו 3 שנים אחריות, כולל על הסוללה. היום פניתי ליבם ישראל בגלל הסוללה שעושה צרות (היא עשתה לי בעיות מהיום הראשון...) ואמרו לי שם שיש הנחיה מלנובו, הנחיה חדשה. שימו לב: מהיום כל בעל מחשב טינק'פד של-א נקנה בישראל, אם הוא רוצה לקבל שירות בארץ, הוא צריך לשלם 40$ על כל טיפול במחשב! גם אם זה כלול באחריות... כמובן שלא הסכמתי והתווכחתי איתם, אבל הם אומרים שזה לא ממש באחריותם אלא ההנחיה שהם קיבלו מלנובו הועלמית...מה דעתכם?
פורסם 2017 ביוני 198 שנים הי הנושא הוא צרכני ולא טכני. ולכן אני מעביר אותו לפורום צרכנות. אני מייעץ לך לבצע את הדברים הבאים: 1. לצור קשר עם חברת לנובו עולמית ישירות ולעמת אותם עם מה שמסרו לך (כמובן שתבקש את ההתייחסות שלהם בכתב) 2. להסתכל בתעודת האחריות \ ההרחבה האם קיים סעיף המאשר למפרע לגבות סכום כזה (הכוונה היא הכנסת תנאים באופן חד צדדי) - שים לב שתעודת האחריות משמשת מעין חוזה (ועד כמה שההבנה שלי בחוזים זה חוזה אחיד) - ויש דברים שמותר ואסור לעשות במעין חוזים אלו. 3. לתקן את המחשב כי עלות של 40 $ נוספים הנה זניחה יחסית למחיר של מחשב חדש או להפרש של קניית מחשב זה בארץ (כן אני יודע זה מעצבן - אבל - לפעמים עדיף להיות חכם יותר מאשר צודק) בהצלחה
פורסם 2017 ביוני 198 שנים מחבר ציטוט של gabriel6 הי הנושא הוא צרכני ולא טכני. ולכן אני מעביר אותו לפורום צרכנות. אני מייעץ לך לבצע את הדברים הבאים: 1. לצור קשר עם חברת לנובו עולמית ישירות ולעמת אותם עם מה שמסרו לך (כמובן שתבקש את ההתייחסות שלהם בכתב) 2. להסתכל בתעודת האחריות \ ההרחבה האם קיים סעיף המאשר למפרע לגבות סכום כזה (הכוונה היא הכנסת תנאים באופן חד צדדי) - שים לב שתעודת האחריות משמשת מעין חוזה (ועד כמה שההבנה שלי בחוזים זה חוזה אחיד) - ויש דברים שמותר ואסור לעשות במעין חוזים אלו. 3. לתקן את המחשב כי עלות של 40 $ נוספים הנה זניחה יחסית למחיר של מחשב חדש או להפרש של קניית מחשב זה בארץ (כן אני יודע זה מעצבן - אבל - לפעמים עדיף להיות חכם יותר מאשר צודק) בהצלחה אני לא יודע מאיפה להתחיל. זה העניין. ברור לי שזה פשע צרכני, והאנגלית שלי ברמה של לקרוא תנאים במסמכי אחריות.
פורסם 2017 ביוני 258 שנים מזעזע, אבל נראה שהם לא המציאו את זה. יש הנחיה מפורשת של לנובו: https://pcsupport.lenovo.com/cr/en/solutions/pd004172 (חפש Israel) שים לב שזה למחשבים שהוכרזו ונמכרו אחרי 11 בספטמבר 2015. אם במקרה המחשב שלך נקנה לפני כן, אני חושב שיש לך קייס לדרוש לקבל שירות ללא התשלום הזה.
פורסם 2017 ביוני 258 שנים חבל רק שלנובו לא טורחת לספר את זה לקונים. בכל מקרה כבר הסברתי לו בה"פ איך לטפל בזה.
פורסם 2017 ביוני 268 שנים ציטוט של QttP מזעזע, אבל נראה שהם לא המציאו את זה. יש הנחיה מפורשת של לנובו: https://pcsupport.lenovo.com/cr/en/solutions/pd004172 וואו - הם יכולים לדרוש שתמציא עבורם הוכחה על כך שאכן רכשת את המחשב בחו"ל תוך כדי שהיית שם (לרוב אנשים רוכשים בחול ושולחים לארץ ולא נוסעים במיוחד כדי לרכוש מחשב) אני מבקש להעיר עוד נקודה אחת - אישית אני רוכש מחול רק דברים קטנים עד עלות של כמה מאות שקלים - ומה שקרה כאן רק ממחיש איזה בעיות יכולות להיות כאשר רוכשים ציוד מחול. בהצלחה
פורסם 2018 ביוני 127 שנים מחבר מתנצל על ההקפצה. חבל לי לפתוח נושא קיים לאותה הבעיה. האם מישהו מחברי הפורום נחשף לבעיה הזו? תקציר: כל מחשב לנובו TINKPAD שנרכש בחו"ל זכאי לשירות מלא ומקיף בכל העולם, בחינם, חוץ מ.. ישראל! רק בישראל השירות הבסיסי הזה עולה 40$
פורסם 2018 ביוני 237 שנים אם יש שינוי מדיניות היא חלה רק על מי שקנה מתאריך השינוי והלאה אלא אם לא צויין איזה סעיף בנוגע למשתמשים שרכשו לפני אותו תאריך השינוי לצד קביעת שופט לפיצוי הולם לראות עיניו אחרת מדובר על הפרת חוזה. תפנה ללנובו העולמית, במקרה ואין מענה חיובי ואכן מדובר על הפרת חוזה אתה יותר ממוזמן לפנות אלי בפרטי בכדי להפנות לגורמים הרלוונטיים להמשך טיפול. נערך 2018 ביוני 237 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2018 ביוני 237 שנים ציטוט של lior2k תפנה ללנובו העולמית, תמיד כל מה שנוגעות בו ידיים ישראליות הורסים כל חלקה טובה (שיטת הזכיינים\קבלים\וואטאבר) איזה קשקשן מעפאן אתה. מדובר במדינויות של לנובו העולמית. ואם קראת, מדובר במדיניות שקיימת כבר מעל לשנתיים, כך שרוב הסיכויים שבמועד הקנייה המקורי שלו כבר הייתה בתוקף. אני חייב לומר שמנסיוני בחודשים האחרונים, בפועל לא תמיד מבקשים לגבות את אותם $40. אם כבר, ה"ישראלים שהורסים כל חלקה טובה", הם כאלה כמוך שרצים לתבוע על כל דבר. ואם אתה חושב ששיטת הזכיינים/קבלנים זו המצאה ישראלית, גם שם צפויות לך הפתעות. אפילו ספציפית בנושא שירות תיקונים לניידים, ספציפית ללנובו, זה משהו שהם עושים בכל העולם. לרוב האנשים שבטוחים שבישראל הכל הכי רע זה האנשים שאין להם באמת מושג מה קורה במקומות אחרים בעולם, אין להם מכרים בחו"ל, לא היו בפועל ברוב המקומות שהם "חולמים" עליהם, ולפעמים גם לא יודעים אנגלית כדי להיחשף לדיונים של אנשים באותו חו"ל קסום וורוד. (כל זה בלי להתעלם מבעיות אמיתיות שקיימות כאן)
פורסם 2018 ביוני 237 שנים ציטוט של QttP איזה קשקשן מעפאן אתה. מדובר במדינויות של לנובו העולמית. ואם קראת, מדובר במדיניות שקיימת כבר מעל לשנתיים, כך שרוב הסיכויים שבמועד הקנייה המקורי שלו כבר הייתה בתוקף. אני חייב לומר שמנסיוני בחודשים האחרונים, בפועל לא תמיד מבקשים לגבות את אותם $40. אם כבר, ה"ישראלים שהורסים כל חלקה טובה", הם כאלה כמוך שרצים לתבוע על כל דבר. ואם אתה חושב ששיטת הזכיינים/קבלנים זו המצאה ישראלית, גם שם צפויות לך הפתעות. אפילו ספציפית בנושא שירות תיקונים לניידים, ספציפית ללנובו, זה משהו שהם עושים בכל העולם. לרוב האנשים שבטוחים שבישראל הכל הכי רע זה האנשים שאין להם באמת מושג מה קורה במקומות אחרים בעולם, אין להם מכרים בחו"ל, לא היו בפועל ברוב המקומות שהם "חולמים" עליהם, ולפעמים גם לא יודעים אנגלית כדי להיחשף לדיונים של אנשים באותו חו"ל קסום וורוד. (כל זה בלי להתעלם מבעיות אמיתיות שקיימות כאן) אם אני קשקשן מעפן, למה זה הופך אותך? תובעים רק כשיש הצדקה לנושא והאמן לי שיש לי ניסיון מתוך ומחוץ למערכת, אין צורך לפרט. להיות ישראלים "שהורסים כל חלקה טובה", זה להיות הישראלי שתובע ללא כל הצדקה "כל דבר שזז" וכמוצא ראשון (לרוב כל קייס כזה נופל) הדיון כאן הוא כנגד איקס חברה וזה לא ממש משנה איזו חברה. הדיון כאן הוא לא העברת ביקורת עלי עם או שבלי ניואנסים בגלל מטענים כאלה ואחרים. זה זמני הפנוי ואני אעשה בו כראות עיניי כפי שאתה עושה בשלך, גם אם הוא בעינייך יהיה טחינת מים או לדברך "קשקשן מעפן" המשך יום טוב *לפותח הפוסט, ערכתי את תגובתי הקודמת נערך 2018 ביוני 237 שנים על-ידי andralamusya
פורסם 2018 ביוני 237 שנים ציטוט של andralamusya אם אני קשקשן מעפן, למה זה הופך אותך? לשמוק גועלי עם פיוז קצר. לנקודתך העדכנית: ציטוט של andralamusya תפנה ללנובו העולמית, במקרה ואין מענה חיובי ואכן מדובר על הפרת חוזה אתה יותר ממוזמן לפנות אלי בפרטי בכדי להפנות לגורמים הרלוונטיים להמשך טיפול. כפי שאמרתי, המדיניות המקורית בתוקף מספטמבר 2015. אם הוא קנה אחרי זה, אין כאן הפרת חוזה.
פורסם 2018 ביולי 107 שנים מחבר ציטוט של QttP לשמוק גועלי עם פיוז קצר. לנקודתך העדכנית: כפי שאמרתי, המדיניות המקורית בתוקף מספטמבר 2015. אם הוא קנה אחרי זה, אין כאן הפרת חוזה. זה מוזר, כי יום אחרי הקניה צלצלתי לאי בי אם ושאלתי, ולא אמרו לי כלום. וכן, המחשב אוקטב בתחילת 2016. בכל מקרה, לפני שבועיים נזקקתי לתיקון נקודתי במחשב, הטכנאי הגיע עד אליי, בהתאם לאחריות, ולא נדרשתי לשלם 40$. יש!!!!! נ.ב. אישית אני סבור שיותר זול לגשת לטכנאי מקצועי ולשלם פר תיקון, נקודתי, מאשר לשלם הון על ביטוחים ואחריות למיניהם.
פורסם 2018 ביולי 117 שנים מחבר ציטוט של ag43 חכה שילך לך לוח ותראה עד כמה זה משתלם ללכת לטכנאי... כמו בסלולר, סטטיסטית זול יותר שלא לעשות ביטוח משלים, וביום פקודה ללכת לתיקון פרטי ומהיר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.