Need for Speed ועצבני: סדרת המירוצים מקבלת טוויסט הוליוודי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Need for Speed ועצבני: סדרת המירוצים מקבלת טוויסט הוליוודי


yonatan.mendelson

Recommended Posts

יופי! נראה מצויין, סוף סוף משחק שעושה רושם שיגיע כמו שצריך עם עלילת סינגל פלייר כיפית.

 

תמיד אהבתי בעיקר את גירסאות ה-hot pursuit, כל מה שהגיע מ-underground והלאה שסתם נתן דגש מוגזם על "בואו ניתן לשחקן לשים ספויילר אחורי ולשנות את הבולמים כדי להרגיש מגניב וגבר-גבר" גרם למשחק עצמו להיות הרבה פחות מעניין... תנו לי לבחור מכונית ותכניסו אותי ישר לאקשן, לא מעניין אותי להיות מכונאי עכשיו!

 

בשנים האחרונות הם חזרו לעצמם עם Rival שהיה מצויין מהבחינה הזאת ושפותח ע"י אותה חברה, ולפי הטריילר של המשחק החדש הם הולכים על אותו כיוון + תוספת של כל מיני משימות תוך כדי המירוץ עצמו (ולא סתם משימות רקע של ה"עלילה" אבל בלי השפעה על הנהיגה עצמה שהיא סתמית, כמו שהיה במשחקים אחרים) - מגניב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה מרשים, אבל אני עדיין סקפטי.... רק בגלל המשחק האחרון, הרגיש לי כמו כוויה. מילא שאי אפשר לעשות pause בגלל החיבור התמידי לרשת (מה הקטע??), מילא המחסור המחריד באפשרויות להתאמה אישית של הרכב (יש על האוטו כל כך הרבה מקומות לשים חלקים אחרים אבל בהמון מקרים אין חלקים בכלל! זה אמור להיות כמו בunderground לא??), מילא העלילה המטופשת והסצינות המפגרות- באמת לא היה אכפת, זה ממש לא חשוב, אבל החטא הכי גדול היה בנהיגה עצמה! השליטה על הרכב הייתה מזעזעת, לא משנה מה עשיתי ב״מוסך״ עדיין היו כמה פגמים ענקיים במנגנון של השליטה על הרכב. בכל מירוץ מתקרב לפנייה ומתפלל שהאוטו ידע לפנות וכמובן זה נגמר במפגש מרגש עם הקיר. קודם שאדע שיסדרו את זה במשחק החדש, ואז אתחיל להתלהב :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...