Data Migration, SSD EVO 850, קצת שירות יותר טוב... - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Data Migration, SSD EVO 850, קצת שירות יותר טוב...


Sargon

Recommended Posts

קניתי כונן מ TMS EVO 850. בגדול אני מרוצה מהחנות אבל הם יכלו קצת להגדיל ראש...

מכיוון שזה הכונן הSSD הראשון שלי, לא ידעתי שצריך לעשות את הDATA MIGRATION של המערכת הפעלה דרך הUSB. לא ידעתי שצריך בשביל זה מתאם מיוחד, ולא ידעתי שצריך גם מגירה מיוחדת בשביל לשים את הגונן בDESKTOP.

גם קיבלתי את הכונן בלי ברגים. בזמנו ביקשתי ברגים אבל אמרו לי שכנראה זה מגיע עם ברגים ושאני אבקש בזמן הרכישה שיוסיפו לי ברגים. אז שכחתי לבקש וזה טעות שלי, אבל זה גם טעות שלהם שהם חשבו שזה מגיע עם ברגים.

בנוסף המשולח הוא סיוט. זה גם לא אשמתם אבל למה אני צריך לחכות בטווח של מ11:00 עד 15:00 למשלוח? קצת הזוי ומבזבז לי את הזמן.

 

בקצרה, מה האפשרויות שלי כרגע מבחינת DATA MIGRATION? האם זה חייב להתבצע דרך USB? האם חייבים להשתמש בCD שלהם או שאני יכול להוריד את זה?(נאלצתי לנתק את הDVD בשביל הרד דיסק נוסף). חיפשתי גם בהום סנטר את הברגים האלה בעבר ולא מצאתי. 

אז כרגע אני צריך ברגים, מגירה, מתאם לUSB ורצוי גם כבל מפצל SATA של POWER ללפחות 3(יש לי ל2) למרות שהזמנתי מאמזון מפצל ל4 אבל ייקח זמן עד שיגיע.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צריך שום USB תרכיב את ה- ישר בפנים ותבצע את ההעתקה את כל התוכנות תוכל למצוא באתר של סמסונג ולא חסרות גם תוכנות אחרות שיכולות לעשות בדיוק אותו דבר. אישית כבר הרכבתי כמה פעמים במחשבים נייחים בלי שום מגירה או מתאם, אם זה לא מחשב שמזיזים אותו הרבה אז פשוט תניח את זה בצורה שזה לא יפול אפשר גם להוסיף חתיכת דבק דו צדדי או סקוטצ אם יש לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

etal אני לא אמור לחבר את הכונן הראשי ליציאת SATA הראשית?(יש לי 4).

או שאין פה את הקטע כמו המאסטר וסלייב?

נראה לי לזרוק את הכונן ככה באלכסון בפנים או עם סקוטש(לא עושה חשמל סטטי?) זה עצלנות שתעלה לי ביוקר בטווח הארוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

אין פה את הקטע כמו המאסטר וסלייב?

כל חיבורי ה-SATA אמורים להיות אותו דבר, יש לוחות אם שחלק מהחיבורים מגיעים מבקרי SATA שונים ואז לפעמים יש הבדלים ביניהם אבל אם יש לך רק 4 חיבורים אז זה כנראה לא המצב.

ציטוט של Sargon

נראה לי לזרוק את הכונן ככה באלכסון בפנים או עם סקוטש(לא עושה חשמל סטטי?) זה עצלנות שתעלה לי ביוקר בטווח הארוך.

אני לא אומר שלחבר ככה זה הדבר הכי מומלץ אבל זה לא חלק מאוד רגיש והוא כבר עטוף בקופסה שמגינה עליו. אם זה מפריע לך תקנה ב-20 שקל מתאם כמו  ש- @ariel007 קישר אליו וזהו (הוא כבר יגיע עם ברגים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנתי כבר מגירה מאמזון(גם מתאם לUSB).

אם היה חנות שהייתי יכול לפשוט להיכנס ולקנות אז אוליי היה יותר טוב. אבל בTMS אני לא בטוח שהם מחזיקים כזה דבר, ומKSP אני משתדל לא לקנות בתור פרנציפ.

מה גם שאם אני מזמין עם משלוח בארץ הם דופקים לי טווח שעות שהורס לי את כל היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...