האם שווה לקנות מסך U3415W של DELL? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם שווה לקנות מסך U3415W של DELL?


פבלו

Recommended Posts

שלום,

אני מתכונן לקנות מסך מחשב חדש לעבודה (אני עורך וידיאו), ורוצה לקנות משהו מוצלח. הייתה לי חוויה טובה עם מסכי עד כה, כרגע יושב לי U2415B בגודל 24 אינץ'. ולידו יושב ישן יותר של 21 אינץ'.

בהרפתאות שלי בחנויות, יטיוב, ביקרוות וכ'ו כמה מסכים תפסו לי את תשומת הלב. אחד מהם הוא ה- ultrasharp u3415w  שנראה כמשהו שיחסוך לי את הצורך בשני מסכים, כי הוא 34 אינץ', ונראה שעבודת עריכה עליו תהיה כיף חיים.

השאלה היא האם הוא שווה את זה? מבחינת תקציב אין לי בעיה להשקיעה, כי אני רוצה לקנות משהו טוב, משהו שיעזור לי לעבוד מהר יותר וטוב יותר ומשהו שיכול לחסוך לי פה את הצורך בשני מסכים.

מה שכן, הבנתי שהמסך משדרת תמונה של 21:9, מה שאולי יהיה בעייתי בצפייה במשהו שלא נועד ליחס גובה הזה. אבל ראיתי שאפשר להגדיר את סדר המסך עם התוכנה של , אז רציתי לדעת אם זה משהו שיהיה בעייתי.

 

בנוסף לזה אני מתלבט אם לקנות אולי מסך של 27 אינץ', דגם UP2716D או U2717D, הבנתי ששניהם די טובים, והם כרגע הבחירה השנייה שלי, אם אני אחליט לא ללכת על u3415w.

 

מבחינת שימוש, כמו שאמרתי אני עורך וידיאו, ואני צריך מסך שיתאים לעריכה מקצועית, כלומר הרבה מרחב לעשות דברים. אנח לא , ומשחק במשחקי מחשב לעיתים רחוקות. המסך נועד לעבודה נטו. 

 

אז אני אשמח אם מישהו יכול לייעץ לי לגבי האם המסך הזה שווה את זה.

תודה.  

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...