Zeev86 פורסם 2017 במאי 9 Share פורסם 2017 במאי 9 הזמנתי מהם Samsung S8 Plus. ראיתי שיש עסקה טובה יותר בחנות אחרת. התקשרתי לבטל עסקה ביבואן סאני. הם אמרו לי שיחזרו אלי עד 10:00 בבוקר מחר. בלי לענות לי על השאלה אם יתנו לי קנס על ביטול. ניסיתי להבין את תקנון הרכישה שלהם, אך לא מצאתי תשובה וודאית: http://www.samsungmobile.co.il/page/תקנון-רכישה חשוב להבין שהמכשיר עדיין לא הגיע אלי ולא בוצע בו שימוש, אבל כן חייבו אותי בסכום המלא של הרכישה. אגב, איך יתכן שיבואן רשמי מוכר מכשיר ב-3700 שקל ובחנויות כמו אייבורי ו-KSP אפשר למצוא ב-150 שקל פחות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
etal פורסם 2017 במאי 9 Share פורסם 2017 במאי 9 בלי קשר לתקנון של סאני החוק בישראל אומר שעסקה בטלפון או דרך האינטרנט אתה יכול לבטל תוך 14 יום אבל מותר להם לקחת ממך 100 שקל על ביטול עסקה, החוק יותר חזק מכל תקנון. כמעט תמיד לקנות דרך היבואן זה יותר יקר, בטווח הארוך ליבואן לא כדאי להתחרות עם המפיצים שלו והוא יודע את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2017 במאי 10 מחבר Share פורסם 2017 במאי 10 ציטוט של etal בלי קשר לתקנון של סאני החוק בישראל אומר שעסקה בטלפון או דרך האינטרנט אתה יכול לבטל תוך 14 יום אבל מותר להם לקחת ממך 100 שקל על ביטול עסקה, החוק יותר חזק מכל תקנון. כמעט תמיד לקנות דרך היבואן זה יותר יקר, בטווח הארוך ליבואן לא כדאי להתחרות עם המפיצים שלו והוא יודע את זה. הבנתי. תודה. הבטיחו לחזור אלי עד השעה 10:00 על מנת לדון על ביטול העסקה. בלי זה לא מבטלים. לא חזרו אלי. אני יכול לתבוע אותם על זה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.