פורסם 2017 במאי 58 שנים היי, קניתי את הGL502VS של אסוס לפני יומיים ואני חווה ירידה בטעינה של הסוללה בצורה משמעותית בכל פעם שאני משחק BATTLEFILED 4 (בזמן שהמחשב מחובר למטען). היום היתה ירידה מ98% עד ל84% טעינה בכ40 דקות (מצורף לוג שמתעד את הירידה). קראתי על הבעיה ברשת וראיתי שאין פתרון חד משמעי בשבילה (כנראה המטען לא מספיק חזק כדי לעמוד בדרישות של כרטיס המסך האימתני). רציתי לדעת אם עוד מישהו נתקל בתופעה ואולי מצא פתרון או שכדאי לי לנסות להחזיר את המחשב ולהזדכות עליו? תודה רבה, נועם נערך 2017 במאי 58 שנים על-ידי endlessblink
פורסם 2017 במאי 58 שנים לפי מה שאתה אומר הסוללה שלך טובה עם אתה אומר שאחרי כ40 דקות משחק באטלפילד (שהוא צורך הרבה אנרגיה מהמחשב) ירד לך רק כמה אחוזים זה תקין לחלוטין תנסה להשתמש במחשב 40 דקות בלי משחק ותראה כמה אחוזים יורדים ובלי קשר אם קנית אותו לפניי יומיים עדיין יש לך אחריות אתה יכול לפנות לשירות והם כבר יבדקו את הבטריה
פורסם 2017 במאי 58 שנים מחבר היי, תודה על התגובה המהירה. לא הייתי ברור כל כך בהודעה שלי (אני אעדכן אותה עכשיו) הבעיה היא שהירידה היא בזמן שהמחשב מחובר לחשמל. זה הגיוני שהסוללה תרד בכלל כשהיא מחוברת?
פורסם 2017 במאי 58 שנים אוקיי לא יכול להיות מצב בו הסוללה מתרוקנת תוך כדי טעינה דבר שני אתה מקצר את חיי הסוללה בכך שאתה משאיר אותה מחוברת בזמן שהמחשב מחובר לחשמל המטען שלך מקורי? חדש? יש אחריות?
פורסם 2017 במאי 68 שנים מחבר היי, לצערי הסוללה היא פנימית כך שאני לא יכול לבחור להוציא אותה מהמחשב. המטען מקורי, המחשב התקבל לפני יומיים ויש אחראיות אבל אני רוצה לעשות את כל מה שאפשר לפני שאני משתמש בה כי אני יודע שהשירות לקוחות של אסוס בעייתי מאוד. באינטרנט אפשר לראות הרבה תלונות על איבוד סוללה תוך כדי שימוש אינטסנסיבי במחשב אבל רציתי לבדוק אם מישהו פה נתקל בפתרונות. מצ"ב קובץ של תיעוד ירידת מצב הטעינה לאורך זמן למרות החיבור למטען. בנוסף ראיתי שהbattery wear level הוא 94.5 למרות שהמחשב לגמרי חדש, זה אומר משהו? תודה!
פורסם 2017 במאי 68 שנים אני מציע שתפנה לשירות ותציג בפניהם את הנתונים. אם המחשב מחובר לחשמל והסוללה יורדת זו בעיה, אולי במטען או בסוללה פנימית. נערך 2017 במאי 68 שנים על-ידי simplify.co.il
פורסם 2020 באפריל 15 שנים שלום, מסתבר שמדובר בכשל מערכתי של הסוללה בליין הזה. מתגבשת תביעה יצוגית לגבי Rog Strix וניתן להצטרף ללא עלויות. תובע יצוגי יכול להרוויח לא מעט כסף. אשמח אם תיצור קשר איתי, ארז erezmeirav1@gmail.com נערך 2020 באפריל 15 שנים על-ידי erez131165
פורסם 2020 באפריל 15 שנים אמת, גם הנייד שלי עשה בעיות כאלה ולמזלי או צערי הסכימו להחליף לי לדגם אחר (סדרת 700, אבל מה? בעיית התחממות שגורמת לירידה דרסתית בביצועים), פרשתי מאסוס למרות השירות לקוחות המעולה שלהם. נערך 2020 באפריל 15 שנים על-ידי andralamusya
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.