GameGems פורסם 2017 באפריל 8 Share פורסם 2017 באפריל 8 הפופולריות וההצלחה של משחקי הוידאו מהוות הוכחה לכך שכמעט כל פעולה יכולה להיות מהנה יותר כשהיא נתפסת כחלק ממשחק ומאתגר - וזה משהו שכבר קורה בכל מקום מסביבנו, ממש עכשיולכתבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ancient1 פורסם 2017 באפריל 8 Share פורסם 2017 באפריל 8 the witness .. לא יודע מה לומר עליו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GamefulHeroes פורסם 2017 באפריל 10 Share פורסם 2017 באפריל 10 הי סבטה, סקירה ממצה וטובה מאד. אפשר להוסיף שההבדל המשמעותי בין משחקי וידאו לבין גיימיפיקציה הוא המוטיבציה הראשונית לשחק והטיימינג של הפעילות. במשחקי מחשב מדובר ברצון חופשי ובזמן שנוח ומתאים לנו, בין אם זה משחק חופשי שלנו לבד, או עם חברים. לעומת זאת, בעיצוב גיימיפיקציה, אנחנו צריכים ליצור אצל המשתתפים את הטריגר, שיניע אותם לפעולה משמעותית במסגרת מקום העבודה, האתר, האפליקציה, השירות או המוצר שאותו אנחנו ממשחקים. ההבדל השני טמון בעובדה שפעילות המשחקית יש מטרות ספציפיות שאותן אנחנו רוצים להשיג, שיפור תוצאות ותהליכים של ארגונים, חברות וסטארט-אפים.טוב שיש לנו שיטות וטכניקות מתאימות לכך שמבוססות על כל מה שאנחנו יודעים על עיצוב משחקים טובים. עוד בנושא, לינק להרצאתי במסגרת אקדמיה ברשת: https://youtu.be/yVZ5iwWZCbI קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GameGems פורסם 2017 באפריל 11 מחבר Share פורסם 2017 באפריל 11 תודה חנן :) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.