פורסם 2017 באפריל 88 שנים הפופולריות וההצלחה של משחקי הוידאו מהוות הוכחה לכך שכמעט כל פעולה יכולה להיות מהנה יותר כשהיא נתפסת כחלק ממשחק ומאתגר - וזה משהו שכבר קורה בכל מקום מסביבנו, ממש עכשיולכתבה
פורסם 2017 באפריל 108 שנים הי סבטה, סקירה ממצה וטובה מאד. אפשר להוסיף שההבדל המשמעותי בין משחקי וידאו לבין גיימיפיקציה הוא המוטיבציה הראשונית לשחק והטיימינג של הפעילות. במשחקי מחשב מדובר ברצון חופשי ובזמן שנוח ומתאים לנו, בין אם זה משחק חופשי שלנו לבד, או עם חברים. לעומת זאת, בעיצוב גיימיפיקציה, אנחנו צריכים ליצור אצל המשתתפים את הטריגר, שיניע אותם לפעולה משמעותית במסגרת מקום העבודה, האתר, האפליקציה, השירות או המוצר שאותו אנחנו ממשחקים. ההבדל השני טמון בעובדה שפעילות המשחקית יש מטרות ספציפיות שאותן אנחנו רוצים להשיג, שיפור תוצאות ותהליכים של ארגונים, חברות וסטארט-אפים.טוב שיש לנו שיטות וטכניקות מתאימות לכך שמבוססות על כל מה שאנחנו יודעים על עיצוב משחקים טובים. עוד בנושא, לינק להרצאתי במסגרת אקדמיה ברשת: https://youtu.be/yVZ5iwWZCbI
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.