הכירו את Windows Cloud, התשובה הקלה של מיקרוסופט למערכת של גוגל - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכירו את Windows Cloud, התשובה הקלה של מיקרוסופט למערכת של גוגל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

נשמע חללללש ולא מספק פתרון אטרקטיבי לשום בעיה אקוטית. באופן אישי ציפיתי להכרזה שתאפשר להריץ ביום מן הימים win בארכיטרקטורת , לא לעוד גירסה מעפנה של WIN RT , זה היה פלופ ביום שזה יצא וקשה לי לראות מה אפשר בכלל לעשות עם הפתרון כלאיים הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פלטפורמת הUWP יכולה לעזור מאוד לWindows 10 Cloud לפרוח ולהחזיר מחדש את הWinRT. אין היום שום הגיון אמיתי בלכתוב חולנאית קלאסית, אלא אם כן מדובר במשחק או תוכנת עריכה כלשהי. כמובן שנשארת הבעיה של תמיכה אחורה. מיקרוסופט צריכים לתת API קל ופשוט בJavascript לכתיבת אפליקציות UWP שיקרוץ למפתחים מפלטפורומות אחרות, ולדעתי גם לתת את Cloud בחינם. במידה ויהיה מגוון רחב ויציב של אפליקציות ומערכת הפעלה קלה פשוטה וחינמית, יחד עם שירותי הענן של מיקרוסופט כמו ה365 וOnedrive (ששם למעשה יהיה הרווח שלהם) - לרוב המוחלט של המשתמשים לא יהיה צורך אמיתי במערכת מלאה. הכל תלוי באיך ישתמשו בקלפים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה מעניינת אחרת היא מה זה ה-STARTER שבראש התפריט - האם זו גירסת IOT? כהרגלם הם יורים לכל הכיוונים, בתקוה שאחת היריות תפגע. זה לא קורה. צריך יכולת להריץ WIN32 ו'מודרן' על מעבדי , שתוצע לייצרני טאבלטים, סמרטפונים וגם מכשירים (IOT), אבל יותר מכך - להשקיע באפליקציות שוות, שייצרו את התוכן. כרגע בקושי יש כאלה, וכל עוד לא יהיו, ה- ישאר הפלטפורמה היחידה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...