פורסם 2017 בינואר 178 שנים שיא חדש מדואר ישראל - קיבלתי חבילה אחרי כמעט 4 חודשים. אפשר לראות בתמונה המצורפת מספר פרטים מעניינים. מיותר לציין שמעולם לא נעשה נסיון משלוח בניגוד למה שכתוב. מתחת לריבוע האדום יש איקס על שמי. עוד מישהו נתקל ב"פרוייקט" הזה? גם אתם נתקלתם בהתנהלות הזויה של הדואר? אתם מוזמנים לפרסם כאן.
פורסם 2017 בינואר 198 שנים יום חמישי הלכתי לאסוף חבילה (שכחתי להזמין תור) הגעתי 10 דקות לפני שהסניף נפתח ועדיין חיכיתי מעל שעה בתור
פורסם 2017 בינואר 218 שנים הסניף שלי פתוח רק למעט זמן כל פעם,בערב, משלוש וחצי עד 18 נראה לי. התור ממש לא מספיק להתקצר בפרק זמן הזה ואם אני בא 10 דק לפני סגירה אני מחכה בטוח חצי שעה - שעה. אפשר לציין לטובה שכשמזמינים תור לא מחכים יותר מ10 דק', אבל על חשבון אנשים מבוגרים , זקנים ועובדים זרים שלא יודעים איך לעשות את זה...
פורסם 2017 בינואר 228 שנים מחבר בזמנו הזמנתי תור לשעה 19:50 (10 דקות לפני סגירת הסניף), הגעתי וראיתי שהיו סה"כ 2 אנשים בתור. ראיתי כי טוב ובפעם הבאה הגעתי בלי תור, במקרה יצא לי להקדים והגעתי ב19:40 וחשכו עיני - 30 אנשים בתור! אז גיליתי תופעה מעניינת - כאשר קול אורלוגין היכה 19:45 (רבע שעה לסגירת הסניף) פתאום צצו כל העובדים שהיו עסוקים בתהיה על משמעות החיים ומילאו את העמדות. תוך 5 דקות הם טיפלו ב30 אנשים. רק כאשר הם היו צריכים ללכת הביתה הם נזכרו לעבוד. מאז אני מגיע קבוע ב19:50. לעניין התור המוזמן - הדבר היחיד שדואר ישראל השתפר בו ואז כהרגלו החריב אותו לחלוטין. בהתחלה היית מזמין תור, מגיע לסניף בשעה היעודה ונכנס (כמעט) מיד. מי שלא לקח תור התלונן ועכשיו אתה מחכה 15-20 דקות עם תור מוזמן. אז מה הועלת?
פורסם 2017 בינואר 228 שנים ציטוט של Kuroshiro אני לא קיבלתי הרבה הזמנות שהזמנתי בנובמבר... וואלה, חשבתי שזה רק אני. תחילה נתתי הסבר לתופעה זו בעקבות חג החנוכה והBlack Friday. אבל עכשיו - אני שם לב שלפחות 6 חבילות שהזמנתי (ללא מספר מעקב כמובן) פשוט לא הגיעו. מדובר בחבילות מנובמבר. יכול להיות שהם פשוט הלכו לאיבוד? נגנבו? זה מצחיק - בסוף המוכרים מסין לא ימכרו לנו מוצרים לא בגלל הקהל הישראלי - אלא בגלל הדואר הישראלי, אשר מכריח אותנו לבקש החזר על מוצרים שפשוט לא הגיעו ליעדם.
פורסם 2017 בינואר 228 שנים מחבר אז תעשה מה שאני עשיתי לחבילה שבתחילת הת'רד- יצרתי קשר עם המוכר ושילמתי לו שוב. נערך 2017 בינואר 228 שנים על-ידי ag43
פורסם 2017 בינואר 228 שנים זה בהנחה שהחבילה אכן תגיע - מה שלא קורה לרוב כאשר עברו יותר מחודשיים. לא אשלם למוכר חזרה אם החבילה לא הגיעה. וברור שאשלם למוכר עם החבילה כן הגיעה.
פורסם 2017 בינואר 248 שנים היה אמור להגיע אליי היום שליח של דואר שליחים, דיברתי איתם אתמול וקבענו להיום בין 13:00 ל-16:00. בשעה 16:15 התקשרתי שוב למוקד לברר למה אף אחד לא הגיע... הבטיחו שיבדקו ויחזרו אליי. בשעה 17:30 עדיין אף אחד לא חזר. אין חבילה, אין שליח, אין טלפון. כלום. אז התקשרתי מחדש והפעם אמרו לי שזה הועבר לטיפול של האחראי, שכבר לא זמין ("מחוץ לשעות העבודה") ושהוא יחזור אליי מחר. אני לא מבין, למה הם קובעים איתי מראש טווח שעות (ועוד של 3 שעות) וגורמים לי לבזבז יום עבודה ולשבת בבית לחכות לשליח, אם הוא בסוף בכלל לא מגיע ואף אחד אפילו לא טורח להתקשר ולעדכן אותי?
פורסם 2017 בינואר 248 שנים @Milford Cubicle לצערי אין חוק כיום נגד התופעה הזאת. לכן שליחים עושים מה שבא להם. כיום יש חוק שמחייב טכנאים להגיע בזמן - אי הגעה בכלל מזכה אותך ב600 ש"ח (אם אני לא טועה - כלומר יום עבודה) חברות כמו HOT מנצלות פירצה זו בחוק - ומגדירה את הטכנאים שלה כ"שליחים" - כך הם לא מתקינים את המוצר, אלא רק מספקים מוצר חלופי (מודם, ממיר וכדומה - הם אפילו לא מבצעים את ההתקנה. הם ידריכו אותך מרחוק - רק שלא תקרא להם טכנאים) ככה כאשר טכנאי של HOT מאחר - הם יכולים להוריד אותך מרעיון הפיצוי באמצעות VOD חינם ל3 חודשים או שקר דומה לכך. אני חושב שיהיה נכון לקבוע כי "חוק הטכנאים" יחול כפי שהוא - כאשר החברה אשר תפצה עבור המשלוח המאוחר תיהיה החברה אשר שלחה את המוצר (תחוייב בחוק) - כמובן לא תופס על משלוח מחו"ל, שם חברה עושה מה שטוב בעינייה - אבל מבחינת משלוח בארץ - זה יצור אינטרס לחנות השולחת לוודא כי המוצר יגיע. לחלופין ניתן להשיט את תשלומי הפיצוי על דואר השליחים - למרות שאני חושב שבמקרה הזה לא יהיה לו מאיפה לפצות. לפחות לא דואר ישראל שנמצא בחובות עמוקים.
פורסם 2017 בינואר 248 שנים מחבר הזמנתי מוצר בפחות מ75$ ועכשיו גיליתי ששלחו אותו בEMS. צפו לעדכון בת'רד הזה בקרוב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.