יש לי בעיה במסך... - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי בעיה במסך...


diablo4u

Recommended Posts

יש לי מסך mag 19 inch 810fd

יש לו 2 בעיות

1. הביהרות שלו מוזרה. וכאשר אני פותח את המחשב אחרי נגיד שהיה סגור בלילה כל פעם שיש מסך לבן או משהו בהיר הוא נסגר... ככה בערך 15 פעם ואז הוא מסתדר..

2. יש לו פסים אדומים לרוחב של המסך בהפרשים של 5 סמ בערך כל אחד. וזה לא קשור להגדרות. גם כשמהסך לא מחובר אלא רק למחשב רואים את זה על המסך השחור.

המסך הוא בן 3.

אז רציתי לדעת איפה יש באזור המרכז מקום שבכלל יסתכלו על כזה דבר ויוכלו לתקן (כי עד עכשיו איפה שלא התקשרתי אמרו לי לא מתקנים, ואלה שכן אמרו שמתקנים אחרי שאמרתי את הבעיה אמרו לי לך למקום אחר).

עשיו אם אי אפשר לתקן אני קונה מסך חדש 17 אינץ. כבר פתחתי על זה דיון כאן. אם יהיה לי מספיק תקציב אני הולך על הviewsonic שאמרו שהוא הכי טוב. ואם זה קצת פחות אז או שאני הולך על הmag 17 fd2 domaintron או איך שלא כותבים את זה או שנאי הולך על הLG 17 FLATRON F700P עדיין לא אמרו לי כאן מי יותר טוב. אז אני אלך על הזול מבניהם.

בכל מקרה כמה שאלות: איך המסך שלי לעומת המסכים הנ"ל? היה כאן מישהו שאמר לי שאין בכלל מה להשוות בין מסכי 19 ל17. אבל אין לי מושג למה הוא התכוון. זאת אומרת אין מה להשוות ה19 הרבה יותר טוב או אין מה להשוות ה17 הרבה יותר טוב...

עזרה תהיה מבורכת. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...