הנייד הטוב ביותר של דל רוצה לנצח את לנובו - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הנייד הטוב ביותר של דל רוצה לנצח את לנובו


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ההברידי הכי טוב בשוק זה ה- P40 Yoga. הבא אחריו גם כן מדגם X1 [Carbon] Yoga... דל הייתה ונשארה חברת מותג פח עם מוצרים ממוצעים מינוס ועם תג מחיר גבוה, שלא בצדק [בשונה מליין ה- שם אמנם תג המחיר גבוה אבל לפחות מוצרים ברמה אחרת לגמרי]. בתור מישהו שעבד כ-IT בחברה גדולה, כמה שנים, הניידים והניייחים שלהם פשוט בזיון. העברנו אנשים מ-ThinkCentres ו-ThinkPads ל-Latitude, Precision ול-Optiplex. העובדים בכו - ביקשו את המחשבים הקודמים בחזרה. מחירים מטורפים ואין סוף תקלות. לפחות ניתן לתת קרדיט לשירות כיוון שהטכנאים שלהם עבדו שעות נוספות בשביל לתקן את המחשבים, ואצלנו [באתר]. דבר שאני לא יכול לומר על השירות של לנובו/IBM כיוון שלא הייתה תקלת חומרה אחת במחזור חיים שלם של המחשבים בחברה [3 שנים בערך]. מה גם, וכאן זו באמת דעתי אישית בלבד, שהמחשבים שלהם מכוערים. גם כאן, מלבד המסך, המחשב הזה נראה [כמו רוב המחשבים בשוק] - גנרי לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכחתי לציין וזה גם ראוי, לזכותם של , שהמסכים שלהם למגזר העסקי/מקצועי באמת אחלה. הן ברמת האיכות והן במחירים. במיוחד שזה מגיע לדגמים היותר מקצועיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי, עדיין ה- Spectre x360 יותר מוצלח מכל הבחינות - משתמש במעבדי U ולא Y, מצלמת hello, מסך עם מסגרת צד דקה ומצלמה במיקום נורמלי (ה-chin-cam של דל יוצרת זוית מזעזעת) והוא עולה הרבה פחות, עם 7500U, 16GB ו-512GB ב-1300 דולר מחיר מומלץ לצרכן, וקונפיגורציות זולות יותר כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

המחשב הכי טוב שיש אני קונה הרבה וכמעט תמיד כל אחד חדש שיוצא ועדיין לא נתקלתי ולא הצלחתי לעבוד מה xps 13 שיש לי ועכשיו גם התחדשתי בדגם החדש הרגיל לא 2-1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...