התוספת שתאפשר ל-Galaxy S8 להיות מחליף אמיתי עבור ה-Note 7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התוספת שתאפשר ל-Galaxy S8 להיות מחליף אמיתי עבור ה-Note 7


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אני מתחייב כאן כי לא יצאו עוד נוט חדשים. נקודה. יש להם מוניטין של פצצות מימן ניידות. מה שכן- הגלאקסי S 8 החדש יבוא ב2 גרסאות. רגילה, ומשודרגת הכוללת סלוט לעט ומסך גדול יותר (בעצם נוט 8). תזכרו מילה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פיתרון לא רע, רק אם ניתן יהיה להחליף סוללות במכשיר. גם כדי להאריך את זמן השימוש בו, וגם כדי שבפעם הבאה שהם ימכרו סוללות מתפוצצות, נחזיר רק את הסוללה, ולא את כל המכשיר. עד אז, אני נשאר בינתיים עם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה הם יעשו ברגע שתהיה תקרית גם עם מותג ה- S? המיתוג מחדש הזה לא ברור. מה, הסדרה הרגילה זו חברה אחרת לגמרי? תדמית שונה לגמרי? מישהו חושב שיקנה S ולא NOTE אז בעיה דומה אף פעם לא תחזור על עצמה בסדרה עתידית כלשהי? תקלות תמיד יש, לא רק בסמסונג ולא רק במותג ספציפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שחשוב מבחינת והצרכן זה שהיא תמשיך לייצר שתי סדרות בגדלי מסך שונים, אחת לחצי הראשון של השנה והשניה חצי השני. תקראו לזה אס, נוט, זה פחות משנה. אפשר לייחד מכשיר אחד ממכשיר אחר מבלי שהעט יהיה מובנה בתוך המכשיר. מי שבאמת רוצה להשתמש בעט ישתמש בו גם אם הוא לא מובנה בתוך המכשיר כי משתמשים בו ביישומים מסויימים, לא בכל רגע נתון, לפחות רוב המשתמשים. בכל אופן, עט לא מובנה זה לא מה שיפגע במכירות שלהם. זה צעד חכם לדעתי כי זה מאפשר לה לרענן את סידרת הנוט - אולי אפילו לשנות את השם, השטח הפיזי הפנוי מההסרה של העט ויציאת האוזניות 3.5ממ מאפשר הוספת רכיבים חדשים כמו dac איכותי, שני , וכו'. לדעתי הכשל של נוט 7 יגרום להם רק להתעלות על עצמם עוד יותר במכשירים הבאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכשל היחידי של הנוט הקודם היה שהסוללות שלו התפוצצו.

אני מאוד מקווה שהם "יתעלו" על עצמם ושהסוללות שלהם לא יתפוצצו יותר... 

אני בספק אם בשאר הקומפוננטים שבמכשיר יש להם כוונה לשנות אסטרטגיה חוץ מלדחוף את הרכיבים הכי חזקים/מהירים שקיימים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...