וואטסאפ מכריזה מלחמה על גוגל - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

וואטסאפ מכריזה מלחמה על גוגל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

מעולה, זאת בערך הפעם הראשונה ששיחות וידאו מקבלות את הפוטנציאל להפוך באמת לנחלת הכלל - לכולם בימינו יש על כל יתרונותיו (המספר הוא אותו מספר וכו'), אפילו "לסבתא", מה שכמובן אי אפשר להגיד על שירותים כמו למשל שאנשים היו צריכים להתקין במיוחד רק עבור השירות הזה ולהשאיר אותו פתוח אם הם רצו להיות זמינים.. נכון שזה קיים גם בפייסבוק בתקופה האחרונה, אבל פחות ממותגת ל"שיחות טלפון"..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייבים להגיב לשורה הבאה (שמציקה לי מאד!!!): השירות שעשוי להפוך לאחד מהגזלנים המשמעותיים של משאבי הרשת העולמיים. זה בהחלט נכון, נכון להיום! ומה שמציק לי זה "מדוע זה חייב להיות כך?" מדוע לא משקיעים בתשתיות? בשדרוגים? בתעבודה מהירה ולא לחוצה? הטכנולוגיה והפרוטוקולים התקדמו בצורה מטורפת ואין שום סיבה להשאר עם אותן תשתיות!!!! יכול להיות שזה קשור לזה שבארה"ב יתחילו לגבות כסף על הגלישה (מעבר לחבילה?) _ ע"פ הכתבה שהייתה כאן לפני שבוע שבועיים. ולמרות זאת....... שיתחילו להשקיע בתשתיות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסה את Duo. עובדת עם מספר הטלפון (כמו וואטסאפ) ולכן אפשר פשוט לתקשר לכל אחד מאנשי הקשר (בתנאי שגם אצלם האפליקציה מותקנת), ובנוסף, הפיצ'ר הייחודי שלה הוא היכולת של הצד שאליו מתקשרים לראות בוידאו את הצד השני, המתקשר, עוד לפני שהוא ענה לשיחה. הרעיון הוא להפוך את שיחת הוידאו ליותר דומה לשיחה רגילה בין שני אנשים, כאשר כמו במציאות, כאשר אדם מתכוון לדבר אתך, אתה יכול לראות אותו מגיע, ולא להיות מופתע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו שיחה קולית הם לא מצליחים להעביר כמו שצריך. אני לא יודע מה הפטנט של לשיחה קולית מושלמת (וגם וידאו), אבל הלאג בהעברת המידע בווצאפ כל כך גדול שבקושי אפשר לנהל שיחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט מאוד. כסף. החלפת תשתיות עולה ה-מ-ו-ן כסף!!!! אנחנו מדברים על מדינה בסדר גודל של ארצות הברית. בארץ זה עולה כמה מליארדים בודדים (בשקלים) כדי לרשת את כל המדינה (הפיצפונת שלנו) בסיבים אופטים או באנטנות סללולריות במהירויות גבוהות. בארה"ב זה יעלה כמה עשרות מליארדים (בדולרים) ודי הרבה זמן. וזה בעצם עוד בעיה. פריסת תשתית לוקחת כמה שנים טובות. לדוגמא עם ה4G. לחברות בארה"ב לקח כמה שנים טובות להגיע לפריסה נרחבת בכל השטחים בארה"ב. ב2010 התחילו לספק שירותי 4G (עם פריסה יחסית מוגבלת כמובן) ועכשיו, 2016, כבר מדברים על . הטכנולוגיה מתחלפת בצורה מהירה מידי כדי להצדיק החלפה של תשתיות בכל דור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...