פורסם 2016 בנובמבר 89 שנים אני כבר שבועיים סובל מאינטרנט איטי, אני מחובר להוט+הוט נט 100 מגה. המהירות שאני מקבל בין מגה ל70, האינטרנט לא יציב ויש תנודות חריגות בגרף. הטעינה ביוטיוב ודומיו בלתי נסבלת. התקשרתי להוט אמרו לי ללכת להחליף את הראוטר, החלפתי אותו וזה לא עזר. התקשרתי אליהם, העבירו אותי לטכנאי בכיר. בדקו ואמרו שתיקנו את הבעיה מרחוק (WTF?) בפועל עדיין יש בעיה, ומבחינתם הם עשו את כל הבדיקות והכל תקין והם לא מוכנים להגיע. - בסוף הם הסכימו להגיע אבל במידה והטכנאי לא יזהה שום בעיה הם יחייבו אותי על ביקור שווא. משהו נתקבל במקרה כזה? מה עושים?...
פורסם 2016 בנובמבר 109 שנים בבדיקת מהירות, בחיבור חוטי - לא אלחוטי - מול HOT (באתר http://www.hot.net.il/heb/Internet/speed/) - כמה אתה מקבל?
פורסם 2016 בנובמבר 239 שנים מחבר אהלן * קודם כל הבדיקות שעשיתי הן רק דרך חיבור קווי ולא אלחוטי וללא חיבור ראוטר. מאז שכתבתי את הדיון הוט שלחו לי טכנאי, הוציא מפצלים ישנים, ומגבר, החליף עוד פעם מודם. ועכשיו אני מקבל בממוצעי 75-85 מגה. אתה חושב שיש טעם להמשיך לריב מולם לקבל 100? הם מבחינתם אין להם שום תקלה.
פורסם 2016 בנובמבר 269 שנים מול בדיקת המהירות של HOT עצמה אתה צריך לקבל את מלוא המהירות - אני מציע שתתעקש.
פורסם 2016 בנובמבר 269 שנים מחבר הבדיקה שאני עושה מול הוט, זה זאת: http://www.hot.net.il/heb/Internet/speed/ אמורה להיות בדיקה אחרת? תודה
פורסם 2016 בנובמבר 279 שנים זו הבדיקה. אתה צריך לקבל בין 95% ל-100% מהמהירות המובטחת לך - כלומר לא פחות מ-95Mbps.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.