ככה חוגגים יום הולדת: Diablo המקורי משוחזר בתוך Diablo 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ככה חוגגים יום הולדת: Diablo המקורי משוחזר בתוך Diablo 3


yonatan.mendelson

Recommended Posts

דיאבלו? למעלה מעשור של המתנה לתוצר מעוות כמו השטן עצמו. עבור הרבה מעריצים דיאבלו 3 שהם כ"כ ציפו לו מעולם לא יצא אל האור, אפילו לא אחרי ההתנצלויות, הליקוקים לקהילה מפורקת וכל הפאצ'ים העוקבים בנסיון להשיב עטרה. האירוע הייחודי ומעורר הנוסטלגיה הזה מדגיש כמה האיטרציה האחרונה לוקה בחסר. הסטודיו הוכיח סטיית מסלול קיצונית ועקבית... אז למה כבר אפשר לצפות אלא לעוד מאותו שיט? תעזבו- יש חדש בגזרת TORCHLIGHT?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני שותף במועדון המתוסכלים מדיאבלו 3.... לקח להם 12 שנה להוציא משחק ברמה דומה לדיאבלו 2. התאכזבתי קשות והתבאסתי שהשקעתי כסף על 3. זה חברה שממש אהבתי את כל המשחקים שלה החל מדיאבלו אחד WC1 ו SC1. המשחק האחרון שקניתי היה דיאבלו 3 ומאז לא יראו ממני שקל - אלא אם כן יוציאו משהו ממש מוצלח :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטלאי המיוחד שימשך חודש הוא לדעתי דרך "להחזיר" לשחקנים רוצים בחזרה את המשחקים ישנים. בליזארד רוצה להראות כמה פרימיטיבי ולא מרשים נראה היום משחק ישן. גישה קצת חצופה לדעתי. הצוות שמפתח את דיאבלו 3 מתעלם מתגובות ורצונות הקהילה בצורה מתמשכת. זה לא הולך להפסק לצערי, לפחות לא עד משחק הדיאבלו הבא. הנה חדשות טובות, המפתח המקורי של דיאבלו 1-2 חזר לבליזארד אחרי תקופה ארוכה בחוץ עם משחקים כמו torchlight. הוא צפוי לפקד על הצוות של משחק הדיאבלו הבא. מתי נשמע משהו? אני מקווה שעד סוף העשור הזה. את דיאבלו 3 לקח לפתח כ-6 שנים עם החלפות צוות באמצע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון הם הראו מגרסה של דיאבלו 3 כמה שנים אחרי שיצא 2, ואז גנזו את זה.

ומה קשור path of exile זה משחק חינמי. לדעתי התחום הזה של משחקי H&S בסגנון הזה הוא בעצם משחק LOOT . וחייבים איזה שינוי משמעותי כדי שהוא יהיה עדכני היום. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...